Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uwaga na Client:104082740.
Podejrzany podmiot. Pieniędzy na PAYU nie otrzymałem. Zakup odbył się w niecałą godzinę po zamieszczeniu na allegro o godzinie 00:01.
Zakup na
Ander Jrco
ul. Grunwaldzka 182, 60-162 Miami
tel. 722 706 898
email. andernwix956@outlook.com
Chciałem zgłosić fałszywego klienta, który dziś kupił ode mnie iPhone'a, widzę że jego dane przewijają się tutaj już kilka razy, zmienia tylko imię i maila. Podaje ten sam numer telefonu. Proszę o zablokowanie klienta i pomoc w zwrocie prowizji.
@wczerny dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto, otrzymałeś też korektę opłaty za obsługę transakcji, zobaczysz to w tej zakładce.
Ok. Takich transakcji jest masa.
Zastanawiam sie tylko jaki w tym maja ‚biznes’ fikcyjni kupujacy. Czy to bot-konta Allegro, ktore w ten sposob dokonuje naliczen prowizji liczac na to, ze ktos sie nie upomni o zwrot? Sorry ale nie widze sensu w tym po co ktos kupuje i nie kontatuje sie, podaje lewe dane i nie dzialajace num. telefonow.
Dwa. Mialem zakup przez kup teraz odbior wlasny, klient odrazu napisal, ze prosi i zmiane na wysylke. Wysylka do Turynu. Jego Polski telefon nie odpowiadal ofk. Wysylka na zone o nazwisku jakiego Google nie znalazlo. Prosil o podanie num. konta do przelewy z Fedex’em wlacznie.
anulowalem transakcje, bo pisal z google translator ale znowu pytanie…jakie nowe metody oszustw wymyslili. To sie znowu kupy nie trzyma
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Telefon z mojej aukcji zakupił podejrzany klient. Oczywiście numer telefonu nie odpowiada. Numer telefonu jak i nazwisko tej osoby przewijało się już w tym temacie. Wybrał płatność przy odbiorze, a została naliczona mi prowizja. Jak mogę odzyskać pieniądze za niesłusznie naliczoną prowizje?
Umów się z kupującym na odbiór i płatność. |
Odbiorca |
Rudiger Lill |
666 666 765 |
rudigerjrs@proton.me |
Uwagi do dostawy: brak Client:114935707 |
|
|
@przem7_1990 dziękuję za twoje zgłoszenie! Konto tej osoby jest już zablokowane, na w tej zakładce jest widoczna korekta rachunku.
Dalsza cześć scamu:
Cena jest dobra za 1450 zl i wlasnie sprawdzilem koszty wysylki z EMS Pocztex i jest to okolo 200 zl do Włochy.
Potrzebuje, aby wyslac mi pelne konto bankowe do platnosci, takich jak.
Nazwa:
Numer konta:
Tak, moge dokonac przelewu do Ciebie ..
@przem7_1990 jeśli otrzymałeś tę wiadomość e-mailem to prześlij ją proszę za pomocą opcji [przekaż dalej] na adres phishing@allegro.pl.
Dzień dobry.
Ten sam klient (Client:114935707, Rudiger Lill, email: rudigerjrs@proton.me), zdążył jeszcze zrobić zakup u mnie. Proszę o zwrot prowizji. Dziękuję.
Krzysztof
@krzyniost Dzięki za zgłoszenie! Wskazane konto zostało już zablokowane.
Chciałbym ponownie wystawić ofertę. Mam również naliczoną opłatę od sprzedaży. Co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
@krzyniost W sprawie zwrotu opłaty za sprzedaż na Allegro Lokalnie napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d.
Podobna sytuacja jak tu opisywane :
PROSZĘ O ZWROT PROWIZJI I ZABLOKOWANIE TEJ KANALII
Odbiorca
Rudiger Lill
666 666 765
rudigerjrs@proton.me
Uwagi do dostawy: brak
Kupujący
Client:114935707
telefon:
email: rudigerjrs@proton.me
Czy możecie wznowić moją aukcję w takim wypadku?
@yarmoo przykro mi, ale nie mamy takiej możliwości, ale sam możesz wystawić tę ofertę ponownie.
Witam, u mnie to samo i ten sam kupujący:
Rudiger Lill
tel: 666 666 765
e-mail: rudigerjrs@proton.me
Proszę o zwrot prowizji oraz opłatę za promowanie, które miałem wykupione.
https://allegrolokalnie.pl/oferta/id/d0884cad-9111-4c79-ab80-6b5244e6dbda
Dzień dobry,
dziś telefon z mojej aukcji Allegro Lokalnie został kupiony z płatnością przy odbiorze z fejkowego konta:
Client:115129161
Lynn Lill
666 666 765
willwalker760@proton.me
Proszę o zwrot prowizji i zablokowanie konta kupującego.
@jarecki999 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Konto tej osoby jest już zablokowane, wykonaliśmy też korektę naliczonej opłaty, możesz to sprawdzić tutaj.