anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potwierdzenie swoich danych do przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Tulipan_21
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, sprzedałam produkt na allegro lokalnie. Próbując wygenerować etykietę do wysyłki (paczkomat inpost), pojawią się prośba o potwierdzenie danych osobowych do tej konkretnej przesyłki. Dlaczego taki komunikat się pojawią, czy mam potwierdzić te dane, czy jest to próba wyłudzania danych osobowych? Dodam, iż komunikat ten nigdy się nie pojawiał przy wcześniejszej sprzedaży produktu. Z góry, bardzo dziękuję za odpowiedź . Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Tulipan_21 Prześlij proszę zrzut ekranu z widokiem komunikatu, o którym wspominasz.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Tulipan_21
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20230426-110950_Chrome~2.jpg

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Tulipan_21 Na przesłanym zrzucie widzę formularz edycji danych. Czy wcześniej pojawia się komunikat informujący o konieczności ich zmiany/potwierdzenia?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Tulipan_21
#7 Wielbiciel#

Nie, pierwszy raz taki komunikat podczas generowania etykiety wysyłki. Jest informacja, ze dane nie zostaną zmienione na stałe, tylko dotyczą tej konkretnej wysyłki.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Tulipan_21 Jaki komunikat pojawia się wcześniej, zanim otworzysz formularz zmiany danych?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Tulipan_21
#7 Wielbiciel#

Mam wybrać rozmiar przesyłki.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Tulipan_21 dostałam już potwierdzenie, że wszystko jest w porządku i to prawdziwy komunikat pochodzący od nas, więc możesz być całkowicie spokojna. Na stronie generowania etykiety wymagamy adresu nadawcy, ponieważ w przypadku niedostarczenia przesyłki InPost zwróci ją bezpośrednio na adres nadawcy. Nasz system podpowiada ostatni użyty adres i jako sprzedająca musisz potwierdzić lub poprawić go, jeżeli ma być inny.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów