![Tulipan_21 Tulipan_21](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, sprzedałam produkt na allegro lokalnie. Próbując wygenerować etykietę do wysyłki (paczkomat inpost), pojawią się prośba o potwierdzenie danych osobowych do tej konkretnej przesyłki. Dlaczego taki komunikat się pojawią, czy mam potwierdzić te dane, czy jest to próba wyłudzania danych osobowych? Dodam, iż komunikat ten nigdy się nie pojawiał przy wcześniejszej sprzedaży produktu. Z góry, bardzo dziękuję za odpowiedź . Pozdrawiam
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Tulipan_21 Prześlij proszę zrzut ekranu z widokiem komunikatu, o którym wspominasz.
Moderatorka
![Tulipan_21 Tulipan_21](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Tulipan_21 Na przesłanym zrzucie widzę formularz edycji danych. Czy wcześniej pojawia się komunikat informujący o konieczności ich zmiany/potwierdzenia?
Moderatorka
![Tulipan_21 Tulipan_21](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, pierwszy raz taki komunikat podczas generowania etykiety wysyłki. Jest informacja, ze dane nie zostaną zmienione na stałe, tylko dotyczą tej konkretnej wysyłki.
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Tulipan_21 Jaki komunikat pojawia się wcześniej, zanim otworzysz formularz zmiany danych?
Moderatorka
![Tulipan_21 Tulipan_21](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam wybrać rozmiar przesyłki.
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Tulipan_21 dostałam już potwierdzenie, że wszystko jest w porządku i to prawdziwy komunikat pochodzący od nas, więc możesz być całkowicie spokojna. Na stronie generowania etykiety wymagamy adresu nadawcy, ponieważ w przypadku niedostarczenia przesyłki InPost zwróci ją bezpośrednio na adres nadawcy. Nasz system podpowiada ostatni użyty adres i jako sprzedająca musisz potwierdzić lub poprawić go, jeżeli ma być inny.
Moderatorka