anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym

dastinek12
#1 Nowicjusz#

Witam kupujący odemnie przedmiot bateria toyota prius , wysłałem mu sprawne ogniwo oraz bardzo dobrze zapakowane ,kupujący zgłasza że bateria jest pęknięta, czy powinnem przyjąć zwrot  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak sprzedajesz jako osoba prywatna to nie musisz przyjmować zwrotu ale to wygląda na reklamację i ją musisz rozpatrzyć i uznać bądź odrzucić odpowiednio uzasadniając.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie musisz przyjmować zwrotu, ale kupujący zgłasza problem, składa Ci rekalamcję i tu musisz odpowiedzieć, masz 14dni na rozpatrzenie reklamacji, możesz uznać, możesz odrzucić,

oznacz moderatorów