anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż oraz wysyłka do paczkomatu za pobraniem

MAMY ROZWIĄZANIE!
ChK00
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś mógłby mi pomóc? Parę dni temu ktoś kupił u mnie dwa produkty z wysyłką do paczkomatu InPost za pobraniem. Mam połączone konto w Menadżerze Paczek na stronie InPostu z Allegro jednak w wyszukiwaniach nic mi tam nie widnieje. Produkty zostały wysłane jednak do tej pory nie otrzymałem pieniędzy za nie i mam obawy że mogę nie ich otrzymać a jednak łączna wartość opiewała na ponad 800zł. Produkty były wystawione na Allegro Lokalnie. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ChK00 Podaj mi numery przesyłek i zamówień, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ChK00
#8 Zapaleniec#

Mam numery przesyłek. Pierwszy to 682200856357400212172357 a drugi to 682200756357400218922285. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Masz zakup czy nie? zostaje ci kontakt z Inpostem.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ChK00 Te paczki były nadawane poza naszym systemem, więc w sprawie szczegółów dotyczących przekazania środków zachęcam Cię do bezpośredniego kontaktu z InPostem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ChK00
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację, dostałem już jeden zwrot za pobranie więc pewnie resztę środków otrzymam w przyszłym tygodniu.

oznacz moderatorów
ChK00
#8 Zapaleniec#

Proszę o pomoc. Jakiś czas temu pisałem o sprzedanym produkcie z wysyłką za pobraniem. Pierwszy raz wysyłalem przesyłki do paczkomatu InPost w ten sposób i nie dałem ceny za jaką klient kupił produkty tylko samą kwotę pobrania w wysokosci 20,67 zł. Przez to klient odebrał przesyłki praktycznie za darmo a produkty były sprzedane za 150 oraz 700 zł czyli 850 zł. Kontaktowałem się z klientem jednak nie odpowiada i nie wiem co robić a nie chcę by tyle pieniędzy poszło przez mój błąd. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ChK00 przykro mi, ale nie jesteśmy w stanie tutaj pomóc 😞
Mam nadzieję, że kupujący odpowie na Twoje wiadomości i uda się to wyjaśnić. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
ChK00
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź, gdyby to było możliwe to bym rozpoczął dyskusję ale jako sprzedający nie mogę tego zrobić. Może prędzej czy później odpowie ponieważ nie chcę by to się tak skończyło. 

oznacz moderatorów