
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Uważajcie proszę na podejrzane wiadomości w języku angielskim i osoby próbujące podjąć kontakt poza Allegro.
Właśnie „klient” chciał mnie wrobić we wzorcowe oszustwo, nieco przypominające tzw. przekręt nigeryjski, który polega na wyłudzeniu pieniędzy.
Wklejam nazwę tegoż „klienta”:
[edycja]
Czy ktoś miał podobną sytuację? Zastanawia mnie skala problemu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Też dostałem zapytanie o dostępność przedmiotu, w niemal identycznym gramatycznie zdaniu i również z prośbą o komunikację na tego maila. Póki co pozostanę przy czacie Allegro i poczekam na rozwój wypadków. Może to fałszywy alarm.
Pozdrawiam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę moderatora o zablokowanie następnego konta wałka!!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@serauto Dziękujemy za zgłoszenie. Konto jest zablokowane.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To ja zgłaszam kolejnego oszusta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@korf dziękuję! To konto też zablokowaliśmy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tez właśnie z tym człowiekiem mam problem i nie wiem dlaczego allegro nie blokuje go po całośći tylko jedne zamowienie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JA19899 Podaj proszę login lub adres mailowy tego użytkownika.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie wczoraj dostałam ofertę od kogoś z Nigerii trochę się zdziwiłam, ale mąż Mnie uświadomił

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magda_p1984 To konto jest już u nas zablokowane, ale brawa dla męża za czujność.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kosa60 Nie odpowiadaj na prywatne i nie wysyłaj, jak nie masz kasy na koncie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ja mam właśnie taka sytuacje coś z gościem nie tak

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj, czy nadal masz swój przedmiot na sprzedaż? jeśli tak, proszę o kontakt na mój osobisty e-mail (mathewfedrick95@gmail.com) z pozdrowieniami
Czy nadal masz na sprzedaż? Odpowiedz mi z powrotem na adres mattewpstragowska@gmail.com. Czekaj na wiadomość e-mail z odpowiedzią. Pan Mattew Pstrągowska.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Coldar Ciągle aktualne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
typowe ich pytanie o przedmiot: "od jak dawna go posiadasz i jaka jest jego ostatnią cena", żadnych konkretnych pytań o sprzedawany przedmiot
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może jakiś filtry zakładać do wyłapywania tych wiadomości przez system i wyświetlać je jako prawdopodobieństwo możliwości oszustwa?
"Witaj, czy nadal masz swój przedmiot na sprzedaż? ...@gmail.com..."
W każdej tego typu wiadomości zawsze występuje kilka tych samych wyrażeń łączących się ze sobą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie korzystam zbyt często z "Allegro Lokalnie" ale już otrzymałam wiadomość o 3ej w nocy:
"Dobry dzień. Czy Twój przedmiot jest nadal dostępny w sprzedaży? jeśli tak, odpowiedz na mój adres: ( *****@gmail.com ) do dalszej dyskusji ..."
Oczywiście wiadomość od "Client:95125923" czyli anonim i z doświadczenia wiem że to scam.
Takie wiadomości są bardzo popularne na e-b-a-y-u. I kończą się zazwyczaj wysyłką towaru za granice na koszt sprzedawcy. Oczywiście sprzedawca otrzymuje 0.
Dziwne że mimo lat doświadczenia serwis allegro jest w tyle z tym problemem i pozwala anonimowym użytkownikom najprawdopodobniej z Ugandy robić takie przekręty.
Mam nadzieję że ktoś z pracowników allegro weźmie przykład jak sobie z tym o-l-x poradził. Gdzie cenzurują adresy mailowe oraz konta bankowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Soulast To typowe i bardzo często spotykana na Allegro Lokalnie. Inni codziennie tu o tym piszą. W miejsce jednego zablokowanego konta pojawia się 10 nowych.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Typowe ale jak widać nadal dość poważna sprawa bezpieczeństwa która nie została jeszcze rozwiązana.
W dodatku to raczej robią osoby nierejestrowane na allegro lokal. Co pogarsza sytuacje ponieważ nie ma nawet opcji aby uniemożliwić takim osobom zakup albo wysyłanie takiego typu wiadomości.