Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czekam już ponad tydzień na weryfikację konta w celu wypłacenia środków. Wysłałem do allegro dowód. Ponadto wysłałem im 1,01 zł które wymagają oraz opłaciłem z góry prowijze 19 zł za sprzedaż, a środków nadal nie można wypłacić. Ktoś pomoże
@karina_32 dostałam już potwierdzenie, że przelew weryfikacyjny wysłałaś do operatora Przelewy24, a nie do PayU (a tam właśnie masz środki na saldzie). Dlatego wejdź proszę w zakładkę Ustawienia wypłat i przy operatorze PayU kliknij "Przejdź do banku" i zlecić drugi przelew. Wówczas PayU zweryfikuje możliwość aktywacji wypłat na Twoje konto.
@14kucy14 prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spoleczenosc@allegro.pl, sprawdzę co powoduje problem.
Mail zwrotny:
Nie znaleziono adresu
Wiadomość nie została dostarczona, ponieważ nie znaleziono adresu odbiorcy (spoleczenosc@allegro.pl) lub odbiorca nie może odebrać wiadomości.
@14kucy14 wkradła się literówka. 😉 Napisz proszę jeszcze raz na spolecznosc@allegro.pl
Witam
U mnie jest podobny problem z weryfikacja konta bankowego. Robiłem to w czwartek, a nadal jest status w trakcie weryfikacji. Przelew wykonałem tego samego dnia. Mogę prosić o spojrzenie czy wszystko jest ok? Z góry dziękuję.
@volo88 Czy dane rachunku do wypłat są takie same jak dane właściciela konta Allegro?
Tak, dane są takie same.
@volo88 Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Witam czy mogę również prosić o sprawdzenie statusu mojej weryfikacji PayU? Zrobiłem przelew weryfikacyjny w poniedziałek i nadal nic się zmieniło z weryfikacją. A środki czekaja na wypłacenie. Pozdrawiam
@Client:40832636 Weryfikacja danych trwa zazwyczaj kilka dni roboczych. Proszę Cię o cierpliwość.
Dziękuję za odpowiedź, jednak dzisiaj właśnie mija 3 dzień roboczy a właśnie o maksymalnie 3 dniach roboczych jest informacja jako że trwa weryfikacja. Mam do wypłaty sporo sumę pieniędzy która w ttm momencie cały czas jest zablokowana gdyż system Payu nie potrafi wyrobić się w swoim określonym czasie z aktywacja. Nie wspominając już o tym że jutro jest piątek więc dodatkowy dzień czekania dla mnie to tak naprawdę dodatkowe 3 dni razem z weekendem. Dla tego proszę jednak o sprawdzenie tej weryfikacji gdyż uważam że powinno już być konto aktywne. Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam.
@Client:40832636 konsultuję Twoje zgłoszenie.
Dziękuję bardzo za sprawdzenie mojego zgłoszenia. Właśnie sprawdziłem I PayU zostało przed chwilą aktywowane. Dziękuję i pozdrawiam
A u mnie nadal cisza ...
Witam. Mam problem z weryfikacja konta. Wpłaciłem środki i wróciły. Konto nie aktywne
@albert01 prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl w treści wiadomości wklej proszę link do tego wątku.
Dzień dobry.
Można sprawdzić kiedy będę mógł zrobić wypłatę środków z Allegro?
@Marian_Mariusz Kiedy zmieniłeś dane do wypłat? Czy wykonałeś przelew weryfikacyjny?
Dzień dobry. Po napisaniu wiadomości i wysłaniu, wskoczyła weryfikacja i już środki w drodze. Dziękuję.
Ile zwykle środki spływają z PayU do Millenium?