anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

weryfikacja konta do wypłat środków.

Idź do rozwiązania
Oczkozsz
#8 Zapaleniec#

Witam. Czekam już ponad tydzień na weryfikację konta w celu wypłacenia środków. Wysłałem do allegro dowód. Ponadto wysłałem im 1,01 zł które wymagają oraz opłaciłem z góry prowijze 19 zł za sprzedaż, a środków nadal nie można wypłacić.  Ktoś pomoże

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Oczkozsz przesłałam Twoje zgłoszenie do konsultacji. Wkrótce wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
Oczkozsz
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, ze Pani zajęła się tym tematem. Bardzo mi zależy. Dowodu mojego nadal nie zweryfikowali, podobnie z wpłata. Mam nadzieję, że Pani interwencja pomoże w tej sprawie. Życzę wszystkiego dobrego ! Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Oczkozsz otrzymałam informację, że Twoje konto do wypłat zostało już aktywowane. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
Oczkozsz
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, że  Pani mi pomogą. Szybko, sprawnie. Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
karina_32
#7 Wielbiciel#

Czy dało by radę sprawdzić także moje konto zależy mi na czasie

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@karina_32 kiedy dokładnie rozpoczęłaś proces weryfikacji swojego konta do wypłat? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
karina_32
#7 Wielbiciel#

W środę

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@karina_32 weryfikacja konta do wypłat w PayU może potrwać do 3 dni roboczych, więc jeśli sytuacja nie zmieni się w poniedziałek do końca dnia, napisz tutaj proszę ponownie. Wówczas będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
karina_32
#7 Wielbiciel#

I nadal nic nie odblokowane PayU.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@karina_32 sprawdzimy status weryfikacji Twojego konta i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@karina_32 dostałam już potwierdzenie, że przelew weryfikacyjny wysłałaś do operatora Przelewy24, a nie do PayU (a tam właśnie masz środki na saldzie). Dlatego wejdź proszę w zakładkę  Ustawienia wypłat i przy operatorze PayU kliknij "Przejdź do banku" i zlecić drugi przelew. Wówczas PayU zweryfikuje możliwość aktywacji wypłat na Twoje konto. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów