Weryfikacja konta REVOLUT

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, jak już zdążyłem się zorientować nie jestem pierwszą osobą z tym problemem. Zmieniłem sposób wypłaty za konto Revolut ( od razu zaznaczam konto zagraniczne ) i od 30 października czekam na aktywację wypłat.
2 listopada otrzymałem zwrot wpłaty rejestracyjne z systemu PayU a na koncie Allegro nadal wypłaty widnieją jako NIEAKTYWNE. Moje pytanie jest następujące Kto i na co czeka ?
Skoro wpłata rejestracyjna wróciła to czy weryfikacja jest zaakceptowana czy odrzucona, bo brak jest jakiejkolwiek informacji ze strony PayU jak i Allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MANNX prześlij mi proszę potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl (do wiadomości dodaj link do tego wątku).
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MANNX dziękuję. Dostałam Twoją wiadomość i działamy w sprawie weryfikacji, dlatego poproszę Cię o cierpliwość.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekam, czekam puki co końca nie widać 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nadal czekam na weryfikację konta Revolut od 2 listopada. ( tego dnia przelew weryfikacyjny został zwrócony na moje konto ) I od tego czasu nadal brak odzewu. Jedna moderatorka próbowała mi pomóc ale od 7 już się nie odzywa. Ktoś ma jakiś pomysł bo to już robi się absurdalne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MANNX Piszę w zastępstwie Oli, że sprawa jest w toku i musimy Cię prosić o cierpliwość. Kiedy tylko dostaniemy odpowiedź, wrócimy do Ciebie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie ta już mi się kończy, bo jeżeli do jutra nic się nie zmieni będę musiał czekać na swoje pieniądze następne 2 tygodnie. Niestety nasz kraj to ciągła walka z wiatrakami jak widać. 😱
Trzymam kciuki, i czekam 😎

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MANNX z uwagi na to, że wykonałeś kolejny przelew weryfikacyjny. Czy możesz przesłać mi jego potwierdzenie na adres spolecznosc@allegro.pl?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jasne przeczytałem tyle wątków że chyba teraz wszystko powinno być ok. Podeślę w ciągu dnia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MANNX w takim razie czekamy, dodaj tylko proszę w swojej wiadomości link do tego wątku.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mija 3 tydzień walki z wiatrakami i nadal nic

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MANNX poprosimy Cię o jeszcze chwilę cierpliwości, wkrótce powinnyśmy mieć dla Ciebie odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam ponownie, za 4 dni mija Miesiąc od kiedy próbuję potwierdzić konto Revolut do wypłaty. Może powinien się tym zająć ktoś wyżej bo od prawie 30 dni PayU Nie jest w stanie stwierdzić że moje konto jest moje ewentualnie (Wie Ale Nie Powie Jak To Zrobić) Tak duża firma powinna mieć jakieś standardy obsługi Bo jestem już Zmęczony domyślaniem się Co PayU ma na myśli żeby stwierdzić że moje konto jest moje. Może mam wysłać List Polecony, Fax Albo jakiś Cyrograf podpisany własną krwią żeby Chociażby podjęli jakiś wysiłek intelektualny i wskazali w czym jest Taki Nierozwiązywalny Problem.
Ps Posiadam konto PayU ale nikt w tej firmie nie wpadł na pomysł żeby można było dodać Konto Revolut bezpośrednio tam, jak widać chyba wzorują się na naszym odchodzącym Premierze. Nie odpuszczają

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W związku z tym że od Miesiąca nikt nie potrafi mi pomóc z potwierdzeniem konta Revolut
życzę wszystkim moderatorom oraz obsłudze PayU aby Mikołaj przyniósł im wszystkim worek z magicznym pudełkiem do rozwiązywania takich problemów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MANNX bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Po raz kolejny poprosiłam o interwencję w twojej sprawie, więc mam nadzieję, że zakończymy ten temat przed przyjściem Mikołaja.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MANNX Przepraszamy Cię za czas oczekiwania, wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Oli (tak jak obiecała, przed przyjściem Mikołaja). Wypłaty na Twoim koncie są już aktywne. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aktywne ale niestety nie na REVOLUT więc problem nie został rozwiązany. Myślę że ktoś jednak powinien się zainteresować tym problemem na poważnie. Tak duża firma powinna potrafić radzić sobie z takimi błahymi problemami, szczególnie w czasach wszechobecnej cyfryzacji.
Życzę wam tego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MANNX naprawdę staram się Ci pomóc, ale właśnie dostałam informację, że na Twoim koncie podany inny rachunek niż z potwierdzenia przelewu. Jeśli chcesz go zmienić, to musisz zmienić go najpierw w ustawieniach i zrobić przelew weryfikacyjny, a dopiero wtedy wysłać do nas wszystkie potwierdzenia.
Jak już wykonasz przelew, wygeneruj proszę wyciąg potwierdzający, że jesteś właścicielem obydwu rachunków i prześlij go proszę do nas wraz z potwierdzeniem przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl (dodaj tylko link do tego wątku). Na potwierdzeniu powinno widnieć Twoje imię oraz nazwisko, a także polski i zagraniczny i numer rachunku Revolut. Dzięki takiemu potwierdzeniu operator płatności będzie w stanie powiązać otrzymany przelew z konkretnym kontem w naszym serwisie i na tej podstawie będzie mógł aktywować wypłaty na konto Revolut.
Tutaj znajdziesz artykuł jak taki wyciąg wygenerować. Rodzaj jest dowolny, ważne jest jedynie, aby widniały na nim wyżej wspomniane dane.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam w powracam z tematem z poprzedniego roku, który nie został wtedy rozwiązany.
30 stycznia 2024 przelew weryfikacyjny wykonany z konta LT w euro.
1 lutego 2024 przelew zwrotny od PayU.
Oczywiście znów zero informacji na mailu o udanej aktywacji
na koncie ALLEGRO wypłaty w trakcie weryfikacji.
Miałem nadzieję że w Nowym roku coś się zmieniło.
Proszę o sprawdzenie kto znowu nie nacisnął guzika Ok
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »