Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak już zdążyłem się zorientować nie jestem pierwszą osobą z tym problemem. Zmieniłem sposób wypłaty za konto Revolut ( od razu zaznaczam konto zagraniczne ) i od 30 października czekam na aktywację wypłat.
2 listopada otrzymałem zwrot wpłaty rejestracyjne z systemu PayU a na koncie Allegro nadal wypłaty widnieją jako NIEAKTYWNE. Moje pytanie jest następujące Kto i na co czeka ?
Skoro wpłata rejestracyjna wróciła to czy weryfikacja jest zaakceptowana czy odrzucona, bo brak jest jakiejkolwiek informacji ze strony PayU jak i Allegro
@MANNX prześlij mi proszę potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl (do wiadomości dodaj link do tego wątku).
@MANNX dziękuję. Dostałam Twoją wiadomość i działamy w sprawie weryfikacji, dlatego poproszę Cię o cierpliwość.
Czekam, czekam puki co końca nie widać 😉
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nadal czekam na weryfikację konta Revolut od 2 listopada. ( tego dnia przelew weryfikacyjny został zwrócony na moje konto ) I od tego czasu nadal brak odzewu. Jedna moderatorka próbowała mi pomóc ale od 7 już się nie odzywa. Ktoś ma jakiś pomysł bo to już robi się absurdalne.
@MANNX Piszę w zastępstwie Oli, że sprawa jest w toku i musimy Cię prosić o cierpliwość. Kiedy tylko dostaniemy odpowiedź, wrócimy do Ciebie.
No właśnie ta już mi się kończy, bo jeżeli do jutra nic się nie zmieni będę musiał czekać na swoje pieniądze następne 2 tygodnie. Niestety nasz kraj to ciągła walka z wiatrakami jak widać. 😱
Trzymam kciuki, i czekam 😎
@MANNX z uwagi na to, że wykonałeś kolejny przelew weryfikacyjny. Czy możesz przesłać mi jego potwierdzenie na adres spolecznosc@allegro.pl?
Jasne przeczytałem tyle wątków że chyba teraz wszystko powinno być ok. Podeślę w ciągu dnia
@MANNX w takim razie czekamy, dodaj tylko proszę w swojej wiadomości link do tego wątku.
Mija 3 tydzień walki z wiatrakami i nadal nic
@MANNX poprosimy Cię o jeszcze chwilę cierpliwości, wkrótce powinnyśmy mieć dla Ciebie odpowiedź.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam ponownie, za 4 dni mija Miesiąc od kiedy próbuję potwierdzić konto Revolut do wypłaty. Może powinien się tym zająć ktoś wyżej bo od prawie 30 dni PayU Nie jest w stanie stwierdzić że moje konto jest moje ewentualnie (Wie Ale Nie Powie Jak To Zrobić) Tak duża firma powinna mieć jakieś standardy obsługi Bo jestem już Zmęczony domyślaniem się Co PayU ma na myśli żeby stwierdzić że moje konto jest moje. Może mam wysłać List Polecony, Fax Albo jakiś Cyrograf podpisany własną krwią żeby Chociażby podjęli jakiś wysiłek intelektualny i wskazali w czym jest Taki Nierozwiązywalny Problem.
Ps Posiadam konto PayU ale nikt w tej firmie nie wpadł na pomysł żeby można było dodać Konto Revolut bezpośrednio tam, jak widać chyba wzorują się na naszym odchodzącym Premierze. Nie odpuszczają
W związku z tym że od Miesiąca nikt nie potrafi mi pomóc z potwierdzeniem konta Revolut
życzę wszystkim moderatorom oraz obsłudze PayU aby Mikołaj przyniósł im wszystkim worek z magicznym pudełkiem do rozwiązywania takich problemów.
@MANNX bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Po raz kolejny poprosiłam o interwencję w twojej sprawie, więc mam nadzieję, że zakończymy ten temat przed przyjściem Mikołaja.
@MANNX Przepraszamy Cię za czas oczekiwania, wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Oli (tak jak obiecała, przed przyjściem Mikołaja). Wypłaty na Twoim koncie są już aktywne. 🙂
Aktywne ale niestety nie na REVOLUT więc problem nie został rozwiązany. Myślę że ktoś jednak powinien się zainteresować tym problemem na poważnie. Tak duża firma powinna potrafić radzić sobie z takimi błahymi problemami, szczególnie w czasach wszechobecnej cyfryzacji.
Życzę wam tego
@MANNX naprawdę staram się Ci pomóc, ale właśnie dostałam informację, że na Twoim koncie podany inny rachunek niż z potwierdzenia przelewu. Jeśli chcesz go zmienić, to musisz zmienić go najpierw w ustawieniach i zrobić przelew weryfikacyjny, a dopiero wtedy wysłać do nas wszystkie potwierdzenia.
Jak już wykonasz przelew, wygeneruj proszę wyciąg potwierdzający, że jesteś właścicielem obydwu rachunków i prześlij go proszę do nas wraz z potwierdzeniem przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl (dodaj tylko link do tego wątku). Na potwierdzeniu powinno widnieć Twoje imię oraz nazwisko, a także polski i zagraniczny i numer rachunku Revolut. Dzięki takiemu potwierdzeniu operator płatności będzie w stanie powiązać otrzymany przelew z konkretnym kontem w naszym serwisie i na tej podstawie będzie mógł aktywować wypłaty na konto Revolut.
Tutaj znajdziesz artykuł jak taki wyciąg wygenerować. Rodzaj jest dowolny, ważne jest jedynie, aby widniały na nim wyżej wspomniane dane.
Witam w powracam z tematem z poprzedniego roku, który nie został wtedy rozwiązany.
30 stycznia 2024 przelew weryfikacyjny wykonany z konta LT w euro.
1 lutego 2024 przelew zwrotny od PayU.
Oczywiście znów zero informacji na mailu o udanej aktywacji
na koncie ALLEGRO wypłaty w trakcie weryfikacji.
Miałem nadzieję że w Nowym roku coś się zmieniło.
Proszę o sprawdzenie kto znowu nie nacisnął guzika Ok