anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
WTO3
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
gdvorek
Moderator
Moderator

@WTO3 w tej sprawie mogę jedynie prosić Ciebie o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
WTO3
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  dalej sprawa nie jest rozwiązana. Nie trwa to 3 dni. 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@WTO3 Może trwać nawet dłużej. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
WTO3
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Mam faktury do opłacenia. Nie mogę im powiedzieć aby cierpliwie czekali

oznacz moderatorów
WTO3
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_    Do tej pory nie mogę wypłacić pieniędzy.  Mam rachunki do opłacenia i co mam powiedzieć wierzycielom?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @WTO3. Przekazałam Twoją sprawę do weryfikacji - wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@WTO3, niedługo doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową. Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni 😊 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów