Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@WTO3 w tej sprawie mogę jedynie prosić Ciebie o cierpliwość.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ dalej sprawa nie jest rozwiązana. Nie trwa to 3 dni.
@WTO3 Może trwać nawet dłużej. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mam faktury do opłacenia. Nie mogę im powiedzieć aby cierpliwie czekali
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Do tej pory nie mogę wypłacić pieniędzy. Mam rachunki do opłacenia i co mam powiedzieć wierzycielom?
Cześć, @WTO3. Przekazałam Twoją sprawę do weryfikacji - wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@WTO3, niedługo doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową. Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni 😊