anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowana sprzedaż Smart! dla Lokalnie

mdfimage
#10 Popularyzator#

Witam,

mam wykupiony pakiet Smart! na Allegro ale mimo to status sprzedaży Smart! na Lokalnie widnieje jako zablokowany. Nie mam nierozwiązanych dyskusji z kupującymi ani nie naruszyłem regulaminu (bynajmniej nie dostałem takowej informacji). Co może być powodem takiej sytuacji? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
126 ODPOWIEDZI 126

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@angelaaaa19 widzę, że poprosiłaś już o to w odpowiedzi na tę wiadomość, dlatego teraz poczekaj proszę cierpliwie. Nasz pracownik, który podejmie Twoją sprawę, zajmie się kwestią blokady Smarta na Twoim koncie, ale nie wysyłaj proszę kolejnych zgłoszeń w tej samej sprawie. Rozumiem, że się niecierpliwisz, ale kolejne zgłoszenia w tym samym temacie nie przyspieszą rozwiązania Twojego problemu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

angelaaaa19
#9 Pomysłodawca#

No właśnie moja cierpliwość już sie skończyła, bo mijają 24h od kiedy zapewniono mnie o zdjęciu sankcji z konta i nic sie nie zmieniło. Rozumiem że teraz w nagrode potrwa to jeszcze dłużej i podejmuje sie tego. Prosze wybaczyć, ale zwyczajnie nie potrafie trzymać w sobie dłużej niezadowolenia z zaistniałej z Waszej winy sytuacji

oznacz moderatorów

MacSorcus
#7 Wielbiciel#

Dzięki, ale po przejściu do Ustawień wypłat, wypłaty PayU widnieją jako "Zaakceptowany", nie wiem jak miałbym dokonać weryfikacji, skoro niby mogę wypłacać na PayU, czy da się to zrobić bez rejestracji nowego konta? 

oznacz moderatorów

MacSorcus
#7 Wielbiciel#

oznacz moderatorów

Client:73990864
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Prośba o pomoc, również mam zablokowane konto Smart Client73990864. Prośba o zdjęcie blokady i informację zwrotną. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:73990864 Wczoraj na Twoim koncie usunięte zostały oferty naruszające zasady. To dlatego nałożona jest blokada. Widzę, że napisałeś już w tej sprawie przez formularz kontaktowy. Poczekaj proszę na odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

angelaaaa19
#9 Pomysłodawca#

Support pracuje w weekendy?

oznacz moderatorów