Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Prośba o pomoc w wyjaśnieniu lub rozwiązaniu sprawy. Jestem na Allegro od ponad 22 lat. Zazwyczaj kupuję poprzez serwis. Jakiś czas temu zdecydowałem się coś sprzedać tutaj. Po jakimś czasie udało się. Ktoś kupił wystawioną rzecz. Dostałem informację, że kupujący opłacił zakup. Radość nie trwała długo. Nie zdążyłem wysłać jeszcze paczki a już otrzymałem informację o blokadzie konta, zamknięciu innych ofert sprzedaży. W @ od Allegro była mowa, że być może padłem ofiarą oszustwa :
"
Dlaczego zawiesiliśmy Twoje konto
Chcemy sprawdzić, czy nie padłeś ofiarą oszustwa. Dla bezpieczeństwa Twojego i kupujących, musimy potwierdzić, że wszystko jest w porządku. Jeśli tak, jak najszybciej odblokujemy Twoje konto.
"
To jest oczywiście część wiadomości. Dalej w @ są informacje co mogę z tym zrobić itd. Także prowadzony przez wskazówki w ów @ przesłałem zdjęcia sprzedanego produktu wraz z dokumentem tożsamości. Po jakimś czasie bez odpowiedzi napisałem także poprzez formularz kontaktowy. Raz i potem drugi. Później skorzystałem z opcji "zamów rozmowę", na którą w odpowiedzi otrzymałem SMSa z potwierdzeniem umówionej rozmowy na daną godzinę tego samego dnia. Więc czekałem i czekałem...
I tak nadal nic się nie dzieje. Mimo potwierdzenia nikt nie zadzwonił. Wszystko poblokowane wraz ze środkami. Gdzieś w między czasie także zrobiłem tak zwaną "weryfikację" poprzez przesłanie 1zł. Złotówka wróciła. I to jest jedyne co poprzez ten cały czas wróciło z otchłani, w którą przez ostatni czas wrzucam zapytania, prośby, maile. Mimo tego, że wróciła to i tak nic nie załatwiła 🙂
Na chwilę obecną nie mam ani przedmiotu (wysłałem do kupującego zgodnie z informacją od Allegro, że ten opłacił zakup) ani pieniędzy za niego. Nadal mam zablokowane konto, możliwość sprzedaży czy wypłaty środków. Brak odpowiedzi więc człowiek czyta po forach co można jeszcze zdziałać - stąd też ten przydługawy wpis/prośba tutaj. Flustracją i złością mało kto cokolwiek i kiedykolwiek zdziałał więc grzecznie pytam bo być może to ja coś źle robię lub czegoś właśnie nie robię. Co mogę jeszcze zrobić ? Czy jest jakaś szansa/możliwość rozmowy z kimś z Allegro ? Nie celem wylewania żali. Po prostu celem wyjaśnienia/podpowiedzi. Jak dalej sobie z tą sytuacją poradzić.
Z góry dziękuję za informację zwrotną.
Pozdrawiam,
[edycja]
I tak nadal nic się nie dzieje. Mimo potwierdzenia nikt nie zadzwonił.
to często od strony Allegro, niestety moderacja Ci nie pomoże i nie odpowie, oni na niewygodne pytania przestali nawet tu na forum odpowiadać, albo ich odpowiedzią jest blokada kont nawet tu na forum piszących. taka nowa polityka allegro.😡
Przykro czytać takie rzeczy. Natomiast dopiero co wstawiłem tego posta. Może jednak coś uda się zdziałać. Choćby pozyskać informację co teraz, co dalej.
nic tu nie załatwisz. Musisz rozmawiać z tymi ludkami którzy cię zablokowali. Nie jest to zcas w godzinach ani nawet dniach, tylko dużo dłuższy. Oni się zakopali sami w swoich problemach i czas na odpowiedź jest coraz dłuższy. Jakiś nieborak tu rekordzista pisał niedawno o roku....
Co sprzedajesz?
A jak móc rozmawiać "z tymi ludkami którzy cię zablokowali" ? Kurczę parę minut po wystawieniu posta a tu takie informacje spływają, że strach się bać co będzie dalej 😮 .
W tej konkretnej sytuacji sprzedałem kartę graficzną do PC.
musisz czekac na kontakt od nich. Ale to naprawdę trwa.
no i wszytsko jasne - elektronika tu jest nielubiana bo największe szwindle na tym się odbywają
żadne części do komputerów, smartfony, tablety, lego, barbie, kawa, nike - z tym daj sobie spokój - to tylko mogą wybrane podmioty sprzedawać.
Szwindle może i ktoś tam robi ale to chyba na większą skalę niż sprzedaż paru sztuk lub w mojej konkretnej sytuacji - udanej sprzedaży jednej karty graficznej. Z resztą zakupionej przeze mnie parę lat temu także tutaj na Allegro 🙂 . Natomiast ciekawy jestem jednej rzeczy - czy jak uda się tam za X czasu wyjaśnić, doprowadzić sprawę do końca to czy będę na tyle zniesmaczony tym wszystkim, że inne rzeczy będę sprzedawać/kupować innymi kanałami hmm .. No to chyba nie tak ma wyglądać. Po to wybieram np. Allegro, płacę im prowizję od sprzedaży właśnie żeby było ok, bezpiecznie, prosto, ładnie i przejrzyście. Ehh... jak czytam sam siebie to brzmi to jakoś tak naiwnie ? 😮 Nic to, poczekamy jeszcze troszkę i zobaczymy co się uda a co nie.
@scooby88 To jest bardzo dziwne i niezrozumiałe ,że ktoś kto ma konto od lat i czasem chce coś sprzedać jest od razu podejrzany a np. chińczyk z nowym kontem i tysiącami aukcji ze skopiowanymi zdjęciami i opisami może "udawać że ma towar" i wciskać go po niskich cenach a po miesiącu konto mu dopiero blokują jak masa ludzi da się nabrać.
To znaczy ja trochę znam realia i zaplecze takich spraw/podmiotów. Powiedzmy, że wiem co i jak działa. Natomiast zawsze na początek nawet w geście dobrej woli choćby to miało zabrzmieć zbyt archaicznie jak na obecne czasy daję szansę/próbę wyjaśnienia/pomocy. To o czym piszesz to jest temat rzeka i można książki o tym pisać ale da to tylko jedno - jakieś tam pojęcie na ten temat i tyle. W niektórych tematach finansowych czy gospodarczych nie zmieni się nic bo większość z nas musi grać w grę znaną szerzej jako życie na warunkach już wcześniej ustalonych odgórnie. Grasz ? To nie marudź i graj. Nie grasz ? To wypad. He he. Przepraszam za tą interpretację. Miało wyjść śmiesznie ale chyba mocno dziwnie wyszło 😄
W tej konkretnej sytuacji sprzedałem kartę graficzną do PC.
To ja trochę inaczej. A nie wiesz może czy OSA nie ma tej grafy?
https://allegro.pl/uzytkownik/Allegro
Sprawdź
Rozumiem Twój tok rozumowania. Sprawdziłem. Nie mają. Kurczę nawet bym nie pomyślał o tym o czym Ty pomyślałeś 🙂
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Minął już ponad tydzień od weryfikacji a środki nadal zablokowane. Proszę o sprawdzenie i informację zwrotną czy mogę coś jeszcze zrobić aby przyspieszyć odblokowanie moich środków ?
P.S. W razie dodatkowych pytań tutaj wcześniejszy opis sytuacji :
Pozdrawiam,
Filip Rygielski
Cześć, @scooby88. Kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej. Nie mam wpływu na działania naszego działu bezpieczeństwa i nie mogę podważać ich decyzji. Najlepszym rozwiązaniem będzie kontynuacja korespondencji mailowej - to na pewno pomoże Ci w ustaleniu dalszych kroków.
Hej,
nie no ja rozumiem, że Wy nie bardzo cokolwiek możecie w tym temacie. Inny dział, polityka standard-korpo, jasna sprawa. Natomiast nie pisałbym tutaj dla jaj aby Wam gitarę zawracać. Po prostu od nich nie otrzymałem od tygodnia nawet @ zwrotnego, żadnego. Nawet typu "Dzięki za zgłoszenie odpowiemy za 2 lata". Stąd mój post i pytanie czy można coś jeszcze zdziałać. Piszesz o kontynuacji korespondencji z tym działem. Fajnie - z chęcia. Ale do tego trzeba dwojga 😉 . Bo póki co to taki monolog prowadzę z nadzieją, że moje @ docierają gdziekolwiek do kogokolwiek. Kiedyś ktoś mówił, że będziemy mieć komputery, roboty, sztuczną inteligencję i wszystko będzie robić się w mgnieniu oka przy minimalnym udziale ludzi o ile w ogóle. Śmiem twierdzić, że dzięki automatyzacji, komputerom i algorytmom zwyczajna robota, której w tym przypadku było by wyjaśnienie/zdjęcie blokady normalnie zajęła by 3 min przy przedstawieniu dokumentu face to face albo przesłaniu go @ i rozmowie telefonicznej. MAX 1 osoba mogła by to ogarnąć. 3 min roboty dzięki dzisiejszym technologiom rozciągamy na tygodnie niepewności i **piiip**opracy, nikomu nie potrzebnej przy zaangażowaniu więcej niż jednej osoby dodatkowo kreując niepotrzebne nikomu nerwy a i jak ktoś lubi zieloną tematykę to i ślad węglowy sporo większy hehehe. Tragiczne czasy ... Ja to jeszcze coś doczytam, poszukam, podpytam, może coś się uda. Ale teraz taka starsza osoba to ja nie wiem ... idzie się pochlastać na samą myśl ... Sorry za wywód, takie tam luźne przemyślenie. Dzięki za info zwrotne ❤️
Pozdrawiam,
[edycja]
@scooby88 widzę, że rozmawiałeś z naszym doradcą na czacie i obecnie Twoje zgłoszenie zostało skierowane do odpowiedniego działu - proszę Cię o cierpliwość.
Zgadza się. Tak, czekam.
I jak tam sytuacja?
Odblokowali. Póki co wszystko ok. Oby to była jednorazowa akcja ehhhh 🙂
Po jakim czasie?
I tu jest "pies pogrzebany", bo zgłoszenie wraz ze zdjęciami wysyłałem 25.11. a odblokowanie nastąpiło 09.12. więc w sumie 2 tygodnie. Problem polega na tym, że podczas rozmowy z doradcą dowiedziałem się, że mój @ z dokumentami do nich nie dotarł i nie mają żadnego zgłoszenia ode mnie 😄 . Także, raz jeszcze wysyłałem wszystko 03.12. Więc to zależy jak patrzymy. Jeżeli na czas od drugiej wysyłki dokumentów/zdjęć - 03.12 do 09.12 gdzie pomiędzy datami był jeszcze weekend to nie tak źle. Nie wiem co się stało za pierwszym razem. W sumie to nawet nie chce wiedzieć. Cieszę się, że wszystko jest ok i mam nadzieję, że to była jednorazowa sytuacja. Niebawem wystawiam ponownie ogłoszenia. Zobaczymy 🙂