
navarone0
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-02-2025
14:15
Dzień dobry, kupujący podał w zamówieniu numer telefonu w błędnym formacie i nie mogę wygenerować etykiety. Prośba o usunięcie zera sprzed numeru, identyfikator płatności: e2b514f1-b8c6-4a47-9204-ec359fcb1ef4
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-02-2025
14:27
@navarone0 proszę! Możesz już wygenerować etykietę, numer telefonu jest już poprawiony.
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

navarone0
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-02-2025
14:28
Dzięki
oznacz moderatorów