Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w dniu 15.05.2025r czyli dokładnie 5 dni temu sprzedałam przedmiot warty 1500zł kupujący zakupił przedmiot przy odbiorze własnym, ja niestety nie otrzymałam z tego pieniędzy zrobiłam aktywację konta również weryfikację która była potrzebna. Czy mogę odzyskać w jakiś sposób te pieniądze ponieważ zostałam oszukana na bardzo dużą ilość PLN. Z góry dziękuję za odpowiedź.
@Nikooolaxdd a masz te pieniądze
Niestety tutaj już nic nie widnieje jest napisane jest że Środki i historia operacji 0,00zł
@Nikooolaxdd w takim układzie pieniądze powinnaś dostać od kupującego podczas odbioru towaru
Tyle właśnie i ja wiem że powinnam dostać chociaż teraz patrzyłam pocztę i piszę że odrzucono moją weryfikację o zmianie numeru bankowego czy jest opcja że te pieniądze są w jakiś sposób wstrzymane aż do zrobienia poprawnej weryfikacji ? Bo przypomniałam sobie że je wypłacałam podczas trwania weryfikacji…
@Nikooolaxdd jeśli pieniądze przelałaś na stare konto, to po kilku dniach powinny wrócić do Allegro
Zależy ile to kilka dni już w sumie mijają 4/5 dni od tej sytuacji 😞
@Nikooolaxdd podaj numer zamówienia. Moderatorzy to sprawdzą @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A w historii masz wpłatę i wypłatę?
@Nikooolaxdd jeśli jest tak jak napisała Nikol, to niestety, ale tę kasę powinnaś dostać do ręki od kupującego, tak jak napisałem wcześniej
@Nikooolaxdd Z tego co widzę, to przy tym zamówieniu klient wybrał odbiór osobisty — płatność przy odbiorze. Pieniądze w tej sytuacji nie przeszły przez Allegro Finanse, ponieważ powinnaś je otrzymać od klienta. Doprecyzuj proszę jak dokładnie wyglądała ta transakcja.
O tak dokładnie kupujący wybrał odbiór osobisty, powiedział on że zapłaci revolutem gdyż nie ma go w Polsce. Gdy tylko przyszła mi informacja że ktoś zakupił produkt weszłam w wiadomości i napisałam mu informację o produkcie który zakupił. Jeżeli nawet wybrał płatność przy odbiorze jest to mój błąd lecz dalej jest to kradzież gdyż kupujący dostał swój zakupiony produkt a ja niestety nic. I pytanie co robić dalej w takiej sytuacji
@Nikooolaxdd napisałaś tak "powiedział on że zapłaci revolutem gdyż nie ma go w Polsce", a następnie piszesz, że "kupujący dostał swój zakupiony produkt", jak go dostał skoro nie ma go w Polsce🤔
Chodzi tutaj o konto w grze… po zakupie gdy przyszła informacja że zakupił wysłałam mu login, hasło i e-mail który musiał odblokować żeby mieć lepsze zabezpieczenie.. Także ten ktoś mógłby być na końcu świata i tak by dostał swój produkt…
@Nikooolaxdd oki, czyli wszystko jasne wysłałaś komuś kod mimo tego, że wybrał odbiór osobisty, no to pozostaje Ci jedynie zgłoszenie na policję
Rozumiem, czyli jak allegro nie ma możliwość pomóc w takiej sprawie muszę zgłosić to do odpowiednich służb ?
@Nikooolaxdd Jak już wspomniałam. Klient wybrał metodę płatności przy odbiorze osobistym. Nie powinnaś wysyłać nic bez potwierdzenia płatności.
Jedynym wyjściem, jakie widzę, to zgłoszenie się przez nasz formularz i opisanie sprawy. (przydadzą się zrzuty ekranu z rozmowy z klientem) Nasz dział bezpieczeństwa może nałożyć na konto kupującego ograniczenia po weryfikacji. (ale nie jestem w stanie tego zagwarantować)
W sprawie pieniędzy zachęcam Cię do zgłoszenia się na policję.
@Nikooolaxdd jaka metodę płatności i transportu wybrał kupujący? Czy wg. sprzedałaś przez allegro czy tylko dostałaś spreparowanego email?