
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokonałem zwrotu środków które otrzymałem przez PAYU ( po rezygnacji klienta zakupu mojego towaru) na numer konta który był w przelewie wraz z tytułem wpłaty a następnie otrzymałem maila z Allegro o sprawdzenie swoich danych i poprawności numeru konta oraz informację o wstrzymaniu wypłat dla mnie
w związku z tym chciałbym dopytać co powinienem zrobić jeśli wszystkie moje dane są poprawne ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamcio1972 Wskażesz, o które zamówienie chodzi?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
sprzedaż była na Allegro lokalnie
kupione przez klient: 116649937 - 19.11.2023
Nr płatności: 4d8e404d-79cd-4293-989a-810810ea6492

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamcio1972 Wpłata za to zamówienie jest w tej chwili dostępna na Twoim saldzie w Allegro Finanse. Rozumiem więc, że zwróciłeś ją właśnie na saldo a nie kupującemu. Sprawdź czy możesz w tej chwili zwrócić wpłatę w sposób opisany tutaj.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Dokonałem zwrotu wpłaty kulującemu w sposób podany wyżej w linku, rozumiem że to kończy temat?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamcio1972 tak, jeśli zrobiłeś to zgodnie z tą instrukcją to nic więcej nie musisz robić.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nr operacji w PayU
Nr operacji | 16cc4d8c-e2b7-4976-b93c-9cf69a566081 |
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość