Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Tremark_Sp_zoo można tam wybrać coś poza załączaniem listu przewozowego, pojawi się wówczas textbox na tekst wpisujesz co tam chcesz i wysyłasz ... i niby masz już ten etap za sobą.
Oczywiście mam na myśli wybór, że klient ma odesłać towar.
Jeszcze dodam, że od strony kupującego te reklamacje wyglądają tragicznie, dokładnie tak samo jak zwykłe wiadomości tylko bot *******lina pisze głupoty.
@Tremark_Sp_zoo niestety te 14 dni biegnie od momentu zgłoszenia, ale jeśli nie otrzymasz towaru do rozpatrzenia, to 14tego dnia możesz odrzucić reklamacje
Brak udostępnienia towaru przez sprzedającego to brak formalny i także powód do odrzucenia reklamacji, ale to skonsultuje to z prawnikiem. Z drugiej strony jeśli Allegro chciało byc takie wspaniałomyślne to powinni rozszerzyć ten swój system reklamacji o kroki które trzba wykonać, a nie jak z polskimi tablicami do aut z USA, no są, ale nikt tego nie chce bo nie pasują. Ogólnie allegro traktuje sprzedawców jak wrogów, a ich konsultanci to albo booty, albo dzieciarnia.