anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

11.20205 Nowy system reklamacji

Tremark_Sp_zoo
#7 Wielbiciel
Klient zgłasza w dziad-systemie reklamacyjnym Allegro reklamacje. Sprzedawca nie ma towaru, nie wie skąd odebrać towar (gdzie wysłać kuriera), więc prosi o uzupełnienie danych przez klienta. Klient odpowie , albo i nie, ale już boot Alina straszy sprzedawcę: "ciągu 2 dni, określ, czy kupujący powinien udostępnić Ci towar. W razie potrzeby zaplanuj zwrot lub odbiór towaru. Szybkie ustalenie sposobu odbioru da Ci więcej czasu na sprawdzenie towaru przed upływem terminu rozpatrzenia reklamacji (14 dni)." Jeśli wybiorę "Zaplanuj odesłanie lub odbiór towaru" musze załączyć list, ale jak, jak nadal klient nie podał skąd..... 
 
Kolejna sprawa, na rozpatrzenie reklamacji ustawowo jest 14 dni, ale od kiedy one "biegną"? Allegro twierdzi, że od chwili, kiedy klient zgłosi reklamacje, jednak sprzedawca nie ma towaru, więc nie ma jak go sprawdzić/zweryfikować co klient mu odesłał. Wydaje mi sie, że 14 dni jest na odpowiedz klientowi/reakcje, nie na decyzje, decyzje reklamacyjną mogę podjąć dopiero jak otrzymam towar. 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@Tremark_Sp_zoo można tam wybrać coś poza załączaniem listu przewozowego, pojawi się wówczas textbox na tekst wpisujesz co tam chcesz i wysyłasz ... i niby masz już ten etap za sobą. 
Oczywiście mam na myśli wybór, że klient ma odesłać towar. 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#18 Luminarz

Jeszcze dodam, że od strony kupującego te reklamacje wyglądają tragicznie, dokładnie tak samo jak zwykłe wiadomości tylko bot *******lina pisze głupoty. 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Tremark_Sp_zoo  niestety te 14 dni biegnie od momentu zgłoszenia, ale jeśli nie otrzymasz towaru do rozpatrzenia, to 14tego dnia możesz odrzucić reklamacje

oznacz moderatorów

Tremark_Sp_zoo
#7 Wielbiciel

Brak udostępnienia towaru przez sprzedającego to brak formalny i także powód do odrzucenia reklamacji, ale to skonsultuje to z prawnikiem. Z drugiej strony jeśli Allegro chciało byc takie wspaniałomyślne to powinni rozszerzyć ten swój system reklamacji o kroki które trzba wykonać, a nie jak z polskimi tablicami do aut z USA, no są, ale nikt tego nie chce bo nie pasują. Ogólnie allegro traktuje sprzedawców jak wrogów, a ich konsultanci to albo booty, albo dzieciarnia. 

oznacz moderatorów