
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy jest jakiś problem z opcją "Wystaw podobną"?
Po kliknięciu w zakładce Mój asortyment w odnośnik Wystaw podobną pojawia się komunikat
natomiast jak się kliknie wystaw nowe pojawia się nowa oferta z podpowiedzią zapisanego szkica

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mirex2005 nie otrzymaliśmy podobnych zgłoszeń. Wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki oraz zamknij wszystkie zbędne zakładki. Sugeruję również, abyś podjął próbę w trybie incognito. Jeśli wspomniane kroki nie pomogą, daj znać. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Potwierdzam ,mam ten sam problem .Nie mogę wystawić aukcji przez "wystaw podobną".Wyskakuje mi to samo co mirex2005

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi mam ustawione czyszczenie pamięci po każdorazowym zamknięciu przeglądarki. W trybie incognito i na innej przeglądarce problem też występuje. I jak widać nie jesteśmy osamotnieni inni również zgłaszają taki problem..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzien Dobry.
cały czas, gdy klikam w opcje "wystaw podobną" - ładuje się przedmiot z daną aukcją a finalnie wyskakuje błąd tak jak w tytule - Nie udało się pobrać oferty.
jest to problematyczne ponieważ za każdym razem, muszę wybierać "wystaw nową ofertę" a nie jak było wcześniej trochę na skróty.
Pozdrawiam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolejne ułatwienie przez utrudnienie 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro zaleca wyczyszczenie pamięci i próba na trybie incognito lub na innej przeglądarce

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie pomogło

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
też mam ten sam problem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy ten sam problem od wczoraj. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dział techniczny pracuje już nad rozwiązaniem tego problemu. Dodałam Was do zgłoszenia i gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, dam znać!
AKTUALIZACJA 30.05.2023 12:34
Otrzymałam informacje, że problem został już rozwiązany i nie powinien już występować. Dajcie znać, gdyby było inaczej.
Moderatorka