Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ no i co ?
c2561770-9d4d-11f0-bfdc-e1c1ca55bc8f
@mdrogeria dobrze że zrezygnowałem ze smarta i mam spokój 😄 problemy to się dopiero zaczną 😉
@gdvorek z godzinkę temu wygenerowałem bez problemu etykietę zwykłego Orlena , zastanawia mnie tylko informacja dotycząca kuriera ł- One ...przecież to nie ma związku ... jestem poza zasięgiem i nie mam włączonej tej usługi
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy coś się w temacie ruszyło ? Paczka czeka na etykietę ... klient pewnie też .
@mdrogeria a le przecież Ty jako sprzedawca odpowiadasz za nadanie, klienta nie interesuje że masz problemy z Allegro 😄
@kostas11 jak znam życie i allegro to tej paczki nie nadam ,trza będzie oddać kasę i nadstawić klatę , aaa... dawno już nega nie zerwałem , może pora .
@mdrogeria ogólnie widzę że to jest jakoś dziwnie zrobione, za dużo kurierów, za dużo powiązań, za dużo kombinacji z nadaniami w tym Allegro Delivery, to nie ma prawa poprawnie pracować przy tylu integracjach i zmianach numerów paczek, będą babole i problemy z nadawaniem 😞
@mdrogeria Obecnie mamy problemy techniczne. Pracujemy nad rozwiązaniem. Proszę Cię o cierpliwość.
[AKTUALIZACJA 1.10.2025 14:45] Problem został rozwiązany.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klient pyta o ,,przewidywany,, czas zakończenia prac nad ,,problemem technicznym , czeka na telefon .... co mam odpowiedzieć ?
Cześć, @mdrogeria. Niestety dokładny czas wdrożenia poprawki nie jest znany, ale zapewniam, że ciągle nad tym pracujemy. Bardzo Cię przepraszam za te utrudnienia.
@MiMary chyba puszczę do klienta sms-a coby mi ucho nie zwiędło ,rozumiem ,że te przesyłki będą automatycznie wykluczane z jakości ?
@mdrogeria Przesyłki może i tak ale komentarzy niestety Allegro Ci nie wykluczy, oczywiście poza tym pierwszym :(.
@MiMary @N_Nitka28 @gdvorek Nie sądzicie, że zanim coś wprowadzicie powinno to być gruntownie sprawdzone i przetestowane zanim zaczniecie wsadzać sprzedających na minę?
@ART_FOTO, oczywiście przed wdrożeniem jakichkolwiek zmian przygotowujemy się na każdą ewentualność i staramy się zabezpieczać przed takimi sytuacjami. Robimy co możemy, aby szybko doprowadzić formularz do pełni funkcjonalności.
@mdrogeria, jeszcze nie ustaliliśmy, czy wykluczenia będą automatyczne. Damy znać, gdy tylko się dowiemy.
@MiMary Niestety ale słabo to działa skoro dochodzi do takich sytuacji.Wy przygotowujecie się na każdą sytuację ale nie ponosicie żadnej odpowiedzialności w przypadku wpadek.Potem niestety jest tylko odpowiedź kopiuj/wklej typu "za przesyłkę odpowiedzialny jest sprzedawca".
I to jest niestety przykre.
Formularz powinien być w pełni funkcjonalny od momentu zmian.Kupujący niestety nie są tak tolerancyjni jak sprzedający (bo Ci niestety muszą tacy być).
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ no to proszę wykluczyć
@mdrogeria Kurierzy się nie wyrabiają bo muszą dostarczać i odbierać przesyłki z paczkomatów, odbierać przesyłki międzynarodowe Allegro, dostarczać przesyłki kurierskie do klientów, odbierać dodatkowo przesyłki Allegro ONE ........ kolejne "genialne" posunięcie Allegro !!!! Gdyby jeszcze była możliwość powiedzmy pozostawienia takiej przesyłki w punkcie odbioru .... no ale nie Allegro nie zezwala na taką operację !!! Musi przyjechać kurier - no bo tak i koniec ..... Osobę która to wymyśliła posadził bym na tydzień na miejscu kuriera i żeby sobie "popracowała" ...... Pytanie co się stanie gdy przyjdzie szczyt przedświąteczny ........ Nie trzeba mieć wielkiej wyobraźni żeby przewidzieć załamanie tych usług ... Pytanie kiedy Orlen tak jak UPS wypnie się na Allegro ....???
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ bo zacznę krzyczeć
@mdrogeria dobrze że dzisiaj miałem tylko jedną paczkę na orlena i ją wbiłem wcześnie rano...
raczej nie licz na automatycznie wykluczanie, będziesz musiał wysyłać numery zamówień bo jako sprzedający co masz innego do roboty jak tylko dopominać o poprawne działanie systemu.