anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[29.09] Reweryfikacja operatora płatności i za szybka blokada wypłat

MAMY ROZWIĄZANIE!
AlleMakijazPL
#12 Orędownik

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam - 

zablokowane zostały mi wypłaty środków na koncie Allemakijazpl 

bo rzekomo nie dosłałam wam wymaganych dokumentów na koncie Allexa24h MOJE konto z którego nie korzystam od 10 lat 

po mimo ze mam regularnie sprawdzaną pocztę powiązaną z tym kontem byłam zdziwiona ze nic nie wiem o tym ze musze coś dosłać 

i co się okazuje 

ze dziś o 15 : 41 otrzymuje email o wymaganych dokumentów mam czas rzekomo do 29. 09 

a za 2 minuty blokujecie wypłaty czyli o 15 43 

nie daliście mi nawet 2 minut na reakcje 

chyba powinnam mieć przynajmniej 48 h proszę  o sprawdzenie zgłoszenia 

 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
drakenek
#10 Popularyzator

U mnie dokładnie to samo. Mail, że potrzebna weryfikacja konta i mam czas do 29.09, a za minutę drugi mail o blokadzie wypłat. Konto główne, z którego sprzedaż jest codziennie i konto jest obsługiwane na bieżąco. Weryfikacja to przesłanie skanów dowodu i robienie sobie selfie telefonem. Allegro, czy to jakieś nowe standardy? Przyznam, że sprawa jest mocno kontrowersyjna i nadaje się do nagłośnienia przynajmniej w mediach społecznościowych (!)

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijazPL konsultujemy Twój przypadek z operatorem płatności i otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu o numerze 54426639. 

@drakenek Co pewien czas operatorzy płatności, mają prawny obowiązek przeprowadzania ponownej weryfikacji danych firmy. Możesz wtedy zostać poproszony o przesładnie dokumentów. Więcej informacji o tym procesie znajdziesz w tym artykule

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lombardwwa
#1 Nowicjusz

Dobry wieczór jak mogę ponownie zweryfikować konto by odblokować wypłaty

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Tylko trudny dialog z Działem bezpieczeństwa allegro może w tym pomóc.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@lombardwwa [edytowano] wyjaśniamy sytuację z operatorem płatności. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AlleMakijazPL
#12 Orędownik

Witam - ja tez mam problem 

zablokowane zostały mi wypłaty srodków na koncie allemakijazpl 

bo rzekomo nie dosłałam wam wymaganych dokumentów na koncie Allexa24h 

jednak patrze tam i dziś o 15 : 41 otrzymuje email o wymaganych dokumentow mam czas rzekomo do 29. 09 

a za 2 minuty blokujecie wypłaty 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

o co tu chodzi ? 

j

oznacz moderatorów
GTR500
#1 Nowicjusz

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Mam dokładnie taką samą sytuacje, konieczna weryfikacja danych z terminem do 29.09 i w tej samej minucie blokada wypłat , paranoja

oznacz moderatorów
AlleMakijaz
#12 Orędownik
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijaz @GTR500 operator płatności jest zobowiązany do reweryfikacji danych, dlatego otrzymaliście tę wiadomość. 
Rozumiem, że chodzi Wam o to, że nie mieliście czasu na dosłanie dokumentów przez blokadą wypłat. Zgłosiłam to, skontaktowaliśmy się z operatorem w tej sprawie, aby ustalić, czy faktycznie konieczne jest przechodzenie ponownej weryfikacji. 
Gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, dam znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AlleMakijazPL
#12 Orędownik

tak , mam załozone zgłoszenie ale jak widać nie jest to jedyny przyoadek 

rozumiem ze mają obowiązek co pewien czas operatorzy  weryfikować ale nie może to być tak ze o 15 41 wysyłają ci komunikat a 2 minuty później blokują ci wypłaty z inf ze nie dosłałaś wymaganych dokumentów 

prsizę wybaczyć ale tak to nie powinno działać 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijazPL ja się oczywiście zgadzam z Tobą, tak nie powinno być, dlatego wyjaśniamy to z operatorem płatności. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
drakenek
#10 Popularyzator

W tym Państwa artykule napisane jest: 

"Twój czas na weryfikację zależy od tego, czy operator uzna sprawę za pilną, czy o standardowym priorytecie. Tryb pilny to jedynie 5 dni, ale zazwyczaj na weryfikację będziesz mieć 60 lub 90 dni (w zależności od operatora)"

Tymczasem moje wypłaty zostały zablokowane w minutę.

Co więcej dosłałem wymagane dokumenty, zrobiłem sobie nawet selfie, a wypłaty nadal zablokowane.

Wypłaty mam zablokowane u wszystkich operatorów, dlatego uważam sprawę za mocno kontrowersyjną, a przebieg całej sprawy świadczy raczej o tym, że to Allegro zablokowało wypłaty, a nie konkretny operator płatności.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Proszę o pilne wyjaśnienie co tutaj zaszło oraz informacje kiedy wypłaty zostaną odblokowane i czy saldo środków zostanie powiększone o odsetki za czas, kiedy środki nie były dostępne do wypłaty.


oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drakenek tak jak pisałam, czekamy na wiadomość od operatora płatności w tej sprawie. 
Wrócę do Was z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
drakenek
#10 Popularyzator

@la_nika Czy mogę prosić o informację który to konkretnie operator zablokował wypłaty?

Ja mam zablokowane wszystkie wypłaty u wszystkich operatorów.

oznacz moderatorów
drakenek
#10 Popularyzator

Ponawiam prośbę o informację - na którego operatora płatności odpowiedź czekamy?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drakenek chodzi o Allegro Finance. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
drakenek
#10 Popularyzator

Czyli Allegro czeka na odpowiedź od Allegro?

1. Proszę zatem zmienić tytuł tego posta, bo zdaje się, że PayU nie ma z tym nic wspólnego.
2. Proszę odznaczyć problem jako rozwiązany
3. Przesłałem odpowiednie skany, zrobiłem selfie - wypłaty nadal zablokowane. Nie mam dostępu do własnych środków - gdzie i jak złożyć wniosek o rekompensatę, bo jak sie domyślam odsetki od przetrzymywanych środków nie zostaną automatycznie doliczone do salda.
4. Kiedy mogę spodziewać się odblokowania wypłat.

Bardzo proszę moderację o ustosunkowanie się do każdego z tych punktów powyżej

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drakenek 
ad. 1 Dzięki za zwrócenie uwagi, tytuł zmieniony.
ad. 2 Nie ma potrzeby przechodzenia ponownej weryfikacji, dlatego napisałam:
"ustalamy, czy faktycznie konieczne jest przechodzenie ponownie reweryfikacji" w odpowiedzi zaznaczonej jako rozwiązanie. 
Natomiast wypłaty mogą być wciąż zablokowane, nawet jeśli przesłałeś dokumenty, ponieważ operator pracuje nad rozwiązaniem tej sytuacji, gdy tylko otrzymamy informacje na ten temat, damy znać. Nie przewidujemy rekompensat w tej sytuacji. Możesz złożyć reklamację w tej sprawie za pomocą formularza
ad. 3 Gdy otrzymamy informacje w tej sprawie od operatora, damy znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AlleMakijaz
#12 Orędownik

Ja mam środki zablokowane 

I też nie mam do nich dostępu 

Mój maz na koncie dostał inf o reweryfikacji ale on miam 60 dni na to 

Ja zaledwie 2 minuty 

Mogę zrobić wysłać dokumenty bo nie mam nic do ukrycia 

Jednak chciałabym mieć na to czas 

Ale w minuty niczego sie nie zakatwi 

Odpowiedz powinna byc od razu a nie, czekamy teraz na ich laskawaość.

oznacz moderatorów