anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro blokuje mi funkcjonalność konta, bo kupujący nie zamknął dyskusji.. Co wy na to?

dingdong-com-pl
#8 Zapaleniec#

Pracownik allegro zablokował mi funkcjonalność konta, bo w dyskusji wg pracownika allegro nie było wyczerpujących odpowiedzi..  Teraz odpowiadają mi, że nie kupujący nie zamknął dyskusji..  

Traktują sprzedawców pomijając regulamin i wymuszając postępowanie, które godzi w moje prawa.

Jak przed tym się bronić?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@dingdong-com-pl  No, z tą koniecznością  zamknięcia dyskusji to gruba przesada!!!

@msniezek  Wyjaśnij, proszę o co chodzi. Też rozpoczęłam dyskusję ze sprzedawcą na tym koncie. Jego konto było zawieszone, a ja kupiłam wcześniej u niego. Chłopina mi odpowiedział zaraz, podał numer nadania i wszystko dobrze się skończyło. Wystawiłam pozytywny  komentarz. Cudem boskim zauważyłam banerek >zakończ dyskusję< czy jakoś tak. Cudem. Co by było, gdybym nie zakończyła? Muszę to wiedzieć 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

dingdong-com-pl
#8 Zapaleniec#

To zależy od widzi misie pracownika allegro który bierze udział w dyskusji.

Ten który brał udział w mojej stwierdził, że odblokują wówczas jak kupujący zamknie dyskusje. 

Jako sprzedawca otwieram oczy ze zdumienia. Tym bardziej, ze wisi mi jakaś inna otwarta dyskusja gdzie ktoś zadał pytanie typu " czy moja paczka już wyszła"

 

Odpowiadając na twoje pytanie Ula, nie wiem co by się stało. Raczej nic. U mnie jest przykład jakiegoś zachowania które nie ma podstaw w regulaminie allegro.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@dingdong-com-pl  Poczekaj na @msniezek . Może on poradzi?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

dingdong-com-pl
#8 Zapaleniec#

Allegro staje się bardzo nieprzyjazną platformą dla sprzedawców.

Sprzedawców na których zarabiają pieniądze. Od sprzedawców wymagają odpowiedzi w ciągu 24 h,  sami odpowiadają w ciagu dwóch dni.

Wszystkie aukcje usunąłem, bo nie mogłem w ogóle ich edytować przez ten okres ograniczenia funkcjonalności. Nie miałam pełnej władzy nad nimi. 

 

Abstrahując od faktu, że wymuszają pozytywne rozpatrzenie reklamacji bo KUPUJĄCY MÓWI 😉 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ w innym moim wpisie twierdziłaś że mocno przesadzam pisząc , że allegro upadla Sprzedawców przy zawieszaniu konta - tutaj masz kolejny przykład

Gdzie w regulaminie allegro jest obowiązek by Kupujący zamknął dyskusje ze Sprzedawcą?

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@dingdong-com-pl oczywiście ograniczenia na koncie nie są efektem tego, że kupujący nie zamknął dyskusji. Status dyskusji nie ma znaczenia, istotna jest prawidłowa, terminowa realizacja uprawnień kupującego. W naszej ocenie w tym wypadku tak nie było, dyskusja toczy się od 1 marca, strony wymieniły między sobą kilkadziesiąt wiadomości, a blokada nie była nagła - dostałeś 24 godziny na reakcję, która jednak nie nastąpiła.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

pikinier10
#11 Animator#

@msniezek  Właśnie potwierdziłeś że kupujący to święte krowy których nie ruszacie natomiast sprzedający to wszelkie zło Allegro.

Nie chcesz pamiętać że pensję masz dzięki sprzedającym?

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@pikinier10 po pierwsze nie wiem, na jakiej podstawie - bez znajomości szczegółów sprawy - wyciągasz taki wniosek. Po drugie, pensję mam zarówno dzięki kupującym, jak i sprzedającym, tak jak sprzedający mają pensję zarówno dzięki kupującym, jak i Allegro. To są naczynia połączone i nie sposób ich rozdzielić.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

pikinier10
#11 Animator#

@msniezek Wystarczy poczytać co tu ludzie piszą żeby móc wyciągnąć taki wniosek. 

A co do pensji: to wszelkie opłaty ponoszą sprzedający a nie kupujący. Więc tak naprawdę to my sprzedawcy jesteśmy Twoim pracodawcą. 

Nie [edycja] więc głupot.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@pikinier10  Jak braknie kupujących, to nie poniesiesz żadnej opłaty. Będzie za darmo 🙂 Tu się wszyscy wzajemnie powinni szanować, z naciskiem na WSZYSCY i WZAJEMNIE.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@WREDZIA-W1 

Racja, szanujmy się i np. nie nazywajmy innych bidakami . Damie nie przystoi obnosić się z bogactwem.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

HurtEU
#8 Zapaleniec#

... ale nie zmienia to faktu, że konsultanci w jednej dyskusji potrafią wydać dwie totalnie biegunowo odległe od siebie decyzje jedna na korzyść kupującego a po chwili na korzyść sprzedającego  i faktycznie decyzje mogą zapadać od "widzi misie" pracownika

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@HurtEU  Pracownik widzi misie? Gdzie? 😂😂😂 "WIDZIMISIĘ"!!!

Ula

Ula
oznacz moderatorów

HurtEU
#8 Zapaleniec#

🤣🤣🤣dlatego w cudzysłowie !!!!

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@HurtEU Aaaaaaa 😋

Ula

Ula
oznacz moderatorów

dingdong-com-pl
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tak, ja dostawałam trzy różne odpowiedzi na ten sam temat.

Prowadząc dyskusję z kupującym stosowałem porady pracowników allegro.

Nie wiem czy jest sens, żeby bić pianę.

Koń jaki jest każdy widzi. 

Pracownicy allegro odpowiadają jak chcą, mają sprzedających w poważaniu. W swoich poczynaniach nie powołują się na przepisy które stosują, tylko jest samowolka. 

 

Allegro coraz bardziej  i więcej wyciąga kasę od sprzedających.  Niedługo nastąpi przegięcie i sprzedawcy będą rezygnować; bo finalnie zarabiają mniej niż allegro na prowizjach.

Hitem dla mnie jest to, że allegro uzależnia zwrot prowizji, szybkość zwrotu prowizji od jakości oceny sprzedawcy....  

 

Szczęścia dla wszystkich a pracownikom samozadowolenia z bardzo ambitnej pracy 😉 Rozwijajcie się

oznacz moderatorów