Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dzisiaj dostałem pierwsze zamówienie z allegro.cz
Klient wybrał sposób dostawy DPD Czechy, chciałem tak jak zawsze wygenerować etykietę przez "wysyłam z allegro" ale dostaje komunikat o błędzie, że "dostawca nie obsługuje podanego kodu pocztowego"
Co mam zrobić?
@Kloceser_pl jak nie masz innego przewoźnika, wsiadaj w samolot i zawoź, @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ chore sytuacje !!! czemu Wasz system nie jest powiązany z wysyłam z allegro i nie weryfikuje tego przy składaniu zamówienia ???
@kostas11 odpowiedź jest prosta - wdrożone na szybko, by załatać spadek sprzedaży na polskim rynku. To się nie może udać. Widziałem już kilka takich wdrożeń w swoim życiu. Później użyszkodnik przychodził z podkulonym ogonem i prosił - Pani zrób coś z tym... Ma być szybko, tanio i dobrze - gdzieś już to grali...
@Kloceser_pl Kupujący podał błędny kod pocztowy (niewłaściwy format). Po przejściu do edycji adresu zobaczysz komunikat z wyjaśnieniem przyczyny problemu.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam, mam ten sam problem i w żaden sposób nie jestem w stanie nadać przesyłki do klientki w Pradze. Kombinuję ze zmianą formatu kodu pocztowego i za każdym razem ten sam komunikat o nie obsługiwaniu podanego kodu pocztowego
@claudia1z podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
40700220-6267-11ee-93e5-0371059176ce
@claudia1z dziękuję! Wyjaśniam to, czy możesz przesłać jeszcze zrzut ekranu z widocznym komunikatem o błędzie?
@claudia1z w tej sytuacji muszę poprosić Cię o wysłanie wiadomości do kupującej i dopytanie czy podany adres jest na pewno prawidłowy. Gdy wpisałam ulicę i numer budynku w google pojawił się inny adres i inny kod pocztowy, więc muszę poprosić Cię o kontakt z kupującą w tej sprawie.