Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Jak w temacie...
Po co łączycie moje oferty w zestawy?
Jak to można wyłączyć?
Co za mądra głowa wpadła na taki pomysł?
Ja specjalnie nawet nie sprzedaje jako komplet bluza + spodnie ponieważ mogą różnić się odcieniem dzianiny z różnych dostaw.
A wy co robicie? Łączycie bluzy z krótkimi spodenkami... jasne spodnie z ciemną bluzą i tak dwie strony zestawów. Po co? Prosiłem o to? Teraz muszę to usunąć i pilnować kiedy znowu to zrobicie... bo z uporem maniaka robicie mi "dobrze"
 
					
				
		
Tydzień temu prosiliśmy, żeby wyłączyć automatyczne tworzenie zestawów na koncie PrestigeWD
 
					
				
		
Dzień dobry, proszę również i nas wykluczyć - konto "foto-hurtownia". Z góry dziękuję.
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@foto-hurtownia Przekazałam Twoją prośbę do odpowiednich osób.
 
					
				
		
ooo, nie wiedziałem że w końcu można to ułatwienie, które powoduje utrudnienie wyłączyć..
proszę zatem o wyłączenie na kontach: bikeoutlet_pl, krakbike_pl i holmi
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@BikeOutlet_pl Przekazałam Twoją prośbę do odpowiedniego zespołu.
 
					
				
		
Proszę wyłączyć automatyczne zestawy na naszym koncie @urmik_ekosiarki
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@urmik_ekosiarki Poprosiłam o wyłączenie opcji tworzenia automatycznych zestawów na Twoim koncie.
mam na myśli powiadomienia na mail o wpisach na wątku. Nic nie wyciszałam, jak się posypała ostatnio Poczta Polska, to powiadomienia mi schodziły jeszcze ze trzy dni jak już dawno nic się nie działo.
 MiMary
		
			MiMary
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć, @AGLOPRIMA2. Powiadomienia wyłączysz w tej zakładce.
 
					
				
		
Poproszę o wyłączenie tworzenia automatycznych zestawów również dla mojego konta
 N_Nitka28
		
			N_Nitka28
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@leszek1956 Cześć! Aby zgłosić wyłączenie automatycznych zestawów, potrzebuje powód 🙂 Podaj dokładne numery ofert, które się źle połączyły. Jak już je otrzymam, będę działać dalej.
 
					
				
		
usunąłem już wszystkie automatyczne zestawy, ponieważ łączyły się kompletnie inne średnice śrub i nakrętek. Tutaj pierwsze zgłoszenie klienta z pretensjami - średnica ta sama ale skoki gwintów inne... dlatego proszę o wyłączenie automatycznych zestawów. Dziękuję i pozdrawiam
 _HolaOla_
		
			_HolaOla_
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@promolodz @leszek1956 dziękuję za te przykłady. Poprosiłam już o wyłączenie automatycznych zestawów na Waszych kontach.
 
					
				
		
Proszę również o usunięcie nas z automatycznego tworzenia zestawów produktowych.
 N_Nitka28
		
			N_Nitka28
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@promis-sklep Aby zgłosić wyłączenie automatycznych zestawów, potrzebuje powód 🙂 Podaj dokładne numery ofert, które się źle połączyły. Jak już je otrzymam, będę działać dalej.
 
					
				
		
Proszę bardzo: kubek termiczny ,który jest stalowy i nie ma wkładu połączony z wkładem szklanym do termosu.Takich chochlików jest więcej.Prościej będzie po prostu to wyłączyć 🙂
 N_Nitka28
		
			N_Nitka28
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@promis-sklep Podaj jeszcze proszę numery ofert 😉
 
					
				
		
Proszę bardzo : 17496972751 oraz 12848843289
 
					
				
		
Ale ten portal to czysty pokaz patologii monopolu. Włączanie nie zamawianych , wręcz szkodliwych opcji bez wiedzy użytkowników , grupowanie ofert na siłę, prowizje z czapy i od wszystkiego (od kosztów dostaw chocby sic!) ....
Niesamowite, ten wątek będzie niebawem tak samo popularny, jak ten o przywróceniu ukrytych zakupów......