Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy tak prosta czynność naprawdę przekracza Wasze możliwości? Czekam już prawie dwa tygodnie na wykluczenie ocen otrzymanych z powodu nieterminowej dostawy przez przewoźnika. Nikt już nawet nie odpisuje na moje wiadomości, więc zacytuję ostatnie moje pytanie z ticketa: Długo mam jeszcze czekać?? To zakrawa na komedię.
Ticket 53089483
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Wykluczyliśmy oba komentarze.
Przyjmuję przeprosiny i dziękuję. Mam wrażenie że w ticketowni i tutaj pracują ludzie o zupełnie różnych kompetencjach, chociaż to podobno to samo...
@TechartGSM Przykro mi, że tak długo czekałeś. Zgłoszenia rozpatrywane są w kolejności + sprawa była długo weryfikowana.
Cieszę się jednak, że problem się rozwiązał 😉
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Znowu robicie problemy z wykluczaniem ocen wystawionych jako nieterminowa dostawa gdy sprzedający wywiązał się ze swoich zobowiązań? Naprawdę mam za każdym razem pisać po 10x w jednej sprawie?
Cześć, @TechartGSM. Przepraszam za uchybienie, już wykluczyliśmy ocenę.