anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro - czy wykluczenie ocen ze statystyk naprawdę przerasta Wasze możliwości?

TechartGSM
#13 Ambasador#

Czy tak prosta czynność naprawdę przekracza Wasze możliwości? Czekam już prawie dwa tygodnie na wykluczenie ocen otrzymanych z powodu nieterminowej dostawy przez przewoźnika. Nikt już nawet nie odpisuje na moje wiadomości, więc zacytuję ostatnie moje pytanie z ticketa: Długo mam jeszcze czekać?? To zakrawa na komedię.

Ticket 53089483

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Wykluczyliśmy oba komentarze. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

Przyjmuję przeprosiny i dziękuję. Mam wrażenie że w ticketowni i tutaj pracują ludzie o zupełnie różnych kompetencjach, chociaż to podobno to samo...

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Przykro mi, że tak długo czekałeś. Zgłoszenia rozpatrywane są w kolejności + sprawa była długo weryfikowana. 

Cieszę się jednak, że problem się rozwiązał 😉 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Znowu robicie problemy z wykluczaniem ocen wystawionych jako nieterminowa dostawa gdy sprzedający wywiązał się ze swoich zobowiązań? Naprawdę mam za każdym razem pisać po 10x w jednej sprawie?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @TechartGSM. Przepraszam za uchybienie, już wykluczyliśmy ocenę.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów