anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Delivery ponad 5 milionów klientów :)

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Serio, 3 mln to wciśnięte podmienione w koszyku, 1 mln zakup dla monet, książek czy drzewek, reszta pewnie świadomie wybrała 😄

A najlepsze to 🙂

„Allegro Delivery to otwarta usługa - serdecznie zapraszam do współpracy wszystkie firmy logistyczne, które stawiają na wysoką jakość i niezawodność. Z niecierpliwością czekam, gdy będę mógł oficjalnie powitać kolejnych partnerów programu. Wspólnie dbamy o to, by klienci mogli wybierać spośród wielu różnorodnych metod dostawy - zawsze sprawdzonej jakości - i sami decydowali, która najlepiej pasuje do ich aktualnych potrzeb. Po roku widzimy, że to podejście się sprawdza, NPS na poziomie niemal 90 punktów potwierdza, że Allegro Delivery zdobyło zaufanie klientów, którzy regularnie do nas wracają. Do tej pory do punktów odbioru w całej Polsce w ramach Allegro Delivery dostarczono kilkadziesiąt milionów paczek”. - podkreśla Jakub Kłoczewiak - Chief Operating Officer, Allegro

Nie wciskajcie podstępem, One Kuriera czy One Box, i innych z pakietu ( mi na Orlena czy One Box co róż podmieniacie ) nie manipulujcie a zobaczymy jak to będzie wyglądać w realu 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

NipponShorty
#16 Inspirator

Ciekawe za ile Post zniknie 🤔

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Po roku widzimy, że to podejście się sprawdza

brawo allegro - etyczni jak zwykle - wciskanie na siłę czegoś co nie działa dobrze - się sprawdza

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@NipponShorty inpost zniknie z allegro to prywatnie nie będę kupował na allegro 😉 tylko u konkurencji z e..i 😉 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@NipponShorty nie stanowią dalej nawet 10% przesyłek nadawanych przez sprzedawców więc raczej nie prędko. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Sponsorowany artykuł jakich wiele

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz

@kostas11 poziom-wciskanego-nam-kitu.jpg

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@drekenzes mi sięwidzi że licznik mógł się przekręcić

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 nie "wciskamy podstępem". Każdy klient ma możliwość wybrania metody dostawy w formularzu. Nie ma konieczności korzystania z metod dostawy Allegro Delivery. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT wiem że można zmienić bo to robię co kilka zamówień a Wy i tak w kółko zmieniacie na One Box lub Orlen 😄 tyle że ilość mniej doświadczonych kupujących i wątków mówi sama za siebie 🙂

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-delivery/allegro-one-box-awaria-brak-kontaktu-i-przesyłka-...

Zawsze wybieram InPost, ale tym razem Allegro automatycznie podmieniło przewoźnika na Allegro One Box, bez mojej zgody.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:134169197
#9 Pomysłodawca

@kostas11 Ostatnio nawet był wątek, gdzie klient dostał potwierdzenie zamówienia z InPostem i nastąpiła nagła zamiana 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:134169197 to kolejny wałek, ale nie do końca tak było, bo ponawiał płatność i wtedy mu podmienili 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:134169197
#9 Pomysłodawca

@kostas11 Aaaa czyli to jeden z wielu błędów w formularzu zamówienia. To akurat norma. Cud, że idzie zamówienia składać.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 w przeszłości nasz formularz działał faktycznie trochę inaczej i domyślnie w formularzu zaznaczana była metoda dostawy pierwotnie zaznaczona dla danego adresu. Obecnie podpowiadamy metodę dostawy, która jest najbardziej optymalna dla kupującego > punkt odbioru jest najbliżej. Przed zatwierdzeniem płatności klient ma możliwość zmiany tej metody, na preferowaną przez siebie, jeżeli nie jest ona zgodna z podpowiadaną przez nas. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:134169197
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT To fajna opcja, tylko nie dla każdego najbliżej = najlepiej. Ja przykładowo chodzę do pracy i odbieram przesyłki wracając do domu. Dlaczego? Bo "blisko" mnie nie ma paczkomatów. Są natomiast 3 km dalej z zupełnie innego kierunku niż jeżdżę do pracy. I często zdarza się, że proponowane są automaty paczkowe czy paczkomaty bez sensu, kiedy zamawiam do jednego punktu cały czas.

Rozumiem, że Allegro próbuje myśleć za klienta i robić jak najlepiej tylko konsekwencje tego płacą sprzedawcy, którzy muszą się tłumaczyć z waszych intencji. A nie każdy patrzy na to przychylnie, więc realnie robią wam czarny PR, bo zrzucacie na nich odpowiedzialność za automatyzację, której tam być nie powinno. Przynajmniej nie w takiej postaci.

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz

@Syrena_zT Lokalizacja w linii prostej to nie zawsze najbliższy punkt odbioru dla Kupującego. Dla mnie w przypadku awarii paczkomatu Inpost z którego korzystam, system pokazuje najbliższy w linii prostej... Ale on jest po drugiej stronie rzeki. Realnie znacznie bliżej i wygodniej jest mi korzystać w takiej sytuacji z wielu innych automatów, to musiałem już popytalac ponad 3 km dalej, żeby dojechać po paczkę na jakieś zapupie miasta, bo w linii prostej nie ma mostu....

Już pomijam wciskanie bliższego automatu One Box, który realnie ciągle jest przepełniony, a następny 2-3 km dalej (to akurat wielokrotny przykład z forum).

Co z tego, że na mapce jest coś bliżej, jak realnie pożytku dla Kupującego z tego po prostu nie ma.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT Stałem się nieświadomie ofiarą tego "udoskonalenia" i waszego doboru dostawcy . Poprosiłem żonę aby mi zamówiła jedną małą rzecz metodą jaką zamawiam zwykle i jaka jest zaznaczona a tu niespodzianie forma dostawy została zmieniona na Orlen . W sumie myślę ,przecież to na tej samej ulicy ,podjadę i wezmę z automatu a tu po wpisaniu kodu niespodzianka ,otwiera się najmniejsza skrytka na samiutkim dole przy samym podłożu (W paczkomatach InPostu na dole są średnie lub duże) . Po głębokim skłonie nic w skrytce nie widać , przykucnąłem szukając dłonią swojej paczki i nic w rękę nie wchodzi i pozostało mi się położyć na błotnistym podłożu i w pozycji leżącej zauważyłem że moja mała paczuszka jest wrzucona na sam spód tej skrytki . Totalna złośliwość kuriera . 

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel

Miałem podobnie - zamówienie do automatu Orlen (sam chciałem bo mam blisko), niestety mała paczka wrzucona do małej przegródki na dole i co się okazuje ręka nie wejdzie bo przedramię za grube. No takiego **piiip**yzmu to się nie spodziewałem. Automaty do wymiany!

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT podziwiam Twój optymizm  i wiarę w allegro

ale to np: w moim wypadku to ewidentna nieprawda

nigdy, powtórzę to z całą stanowczością, nigdy nie zaproponowaliście nam tej "metody dostawy, która jest najbardziej optymalna dla kupującego > punkt odbioru jest najbliżej."

zawsze wciskacie pkt odbioru położone dalej

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel

Opcja "najbliżej" nie ma sensu jeśli okazuje się, że nie jest najszybciej albo nie ma dostawy np. w sobotę. Po co podmieniacie InPost na Orlen skoro Orlen w sobotę nie dostarcza przesyłek a w InPost dostarcza? Jeśli chcę Orlen to wybieram Orlen bez waszego cudowania. 

oznacz moderatorów