W ostatnim kroku składania reklamacji dostawy AD, otrzymujemy okienko z informacją o przyjęciu reklamacji. Znajduje się tam m. in. zdanie: "Decyzję o wyniku reklamacji otrzymasz w mejlu najpóźniej do xx.xx.xxxx".
Skoro ustalacie jakieś terminy, to dlaczego ich nie przestrzegacie? To już nie pierwszy raz. Tym razem chodzi o przesyłkę: A0033O1QQ9
Dlaczego ta reklamacja ma status "Zamknięta"? Dlaczego wymagacie od innych bezwzględnego przestrzegania narzuconych przez Was terminów, pod rygorem wszelakiego rodzaju blokad i innych sankcji, a wobec siebie macie te terminy głęboko w pupci? Jakie proponujecie nałożyć na siebie sankcje w związku z niewywiązaniem się z terminu?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.
@TechartGSM Dostałam potwierdzenie, że informacja o zamknięciu Twojej reklamacji jest wynikiem błędu technicznego. Pracujemy nad jego usunięciem. Przepraszamy za tę nieprawidłowość.
Reklamację zgłosiłeś 18.11.2025. Zgodnie z regulaminem usługi Allegro Delivery mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, o czym również zostałeś wcześniej poinformowany, dlatego proszę Cię o cierpliwość. Staramy się dotrzymać terminu 7 dni, ale ten czas może się wydłużyć.
Super!
Wytłumacz mi więc proszę jedną rzecz: co w zdaniu "Decyzję o wyniku reklamacji otrzymasz w mejlu najpóźniej do wtorek, 02 gru 2025, do końca dnia" robi w takim razie słowo "najpóźniej"?
Na pewno uczęszczaliśmy do różnych szkół, aczkolwiek nie wydaje mi się by uczyli nas innych znaczeń tego słowa. Chyba że się mylę?
@TechartGSM Dziękuję, że zwróciłeś uwagę na treść automatycznego komunikatu. Staramy się, by była ona jak najbardziej precyzyjna. Niestety nie zawsze się to udaje.
Jednocześnie zaznaczam, że wskazany termin jeszcze nie minął i mam nadzieję, że otrzymasz decyzję reklamacyjną do 2 grudnia, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią.
@nat_not Termin minął we wtorek, to mój błąd w dacie przy przepisywaniu, tyle.
@TechartGSM allegro się samo zawiesi zaraz po tym jak wypłaci pieniądze z pok 🙂
prawo pocztowe i transportowe podaje własne terminy, po których przekroczeniu reklamacja jest z automatu uznana
dodatkowo jest tam dokładnie podane jak ma wyglądać odpowiedź na reklamację
inaczej nią nie jest
porównaj terminy allegrowe z w/w wymienionymi
@nat_not pojecia błąd techniczny nie ma w w/w ustawach