anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Finance Status Oczekuje na przeniesienie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Jerzy_S2
#7 Wielbiciel#

Na koncie pozostały mi środki, miałem jak się okazało zablokowane Payu. Od kilku dni mam odblokowane już przez formularz na stronie Payu. Ale za to w allegro widzę Status Oczekuje na przeniesienie i nie mogę ani ręcznie ani autoamtycznie wypłacić środków, które są na koncie!

Ktoś może pomóc?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

A co tam widzisz, szary przycisk czy coś innego?

oznacz moderatorów
Jerzy_S2
#7 Wielbiciel#

Tak dokładnie szary przycisk. Zmieniłem nawet w piątek wypłaty na żądanie z automatyczne i też przycisk wypłat niezmiennie jest szary. Więc mimo akceptacji PAYU i poprawnego ich statusu, ani wypłata nie wyszła automatycznie ani nie można ręcznie wykonać zlecenia 😞

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A jutro może Ci moderacja sprawdzi, poczekaj.

oznacz moderatorów
Jerzy_S2
#7 Wielbiciel#

OK poczekam. I tak już czekam kilka dni więc ...

 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Jerzy_S2 wypłaty są zablokowane, ponieważ nie uzupełniłeś danych wymaganych w związku z ustawą z 9 marca 2017 o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami (tzw. DAC7). 
Dane uzupełnisz w Formularzu danych DAC7, w zakładce Dane DAC7. 
Tutaj więcej informacji na ten temat, po uzupełnieniu danych będziesz mógł wypłacić środki.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Jerzy_S2
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, faktycznie. Uzupełnienie peselu pomogło. Szkoda, że tej informacji nie było w panelu Allegro. Może warto dać im znać, że zamiast lakonicznego "Oczekuje na przeniesienie" kierować do takiego linku właśnie w przypadkach gdy brak tych danych.

Dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Jerzy_S2 dziękuję za informację zwrotną, cieszę się, że udało się zlecić wypłatę.
Dodam, że komunikat o przeniesieniu danych i blokada ze względu na brak uzupełnienia danych DAC7, to dwie różne sprawy. 
Komunikatem o przeniesieniu danych nie trzeba się przejmować, jest czysto informacyjny, natomiast w sprawie DAC7 przesyłaliśmy dwukrotnie e-mail z prośbą o uzupełnienie, w przypadku nieotrzymania wymaganych danych, zgodnie z nowymi przepisami jesteśmy zobowiązani zablokować możliwość sprzedaży i wypłaty środków. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów