Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Konsultanci allegro od pewnego czasu nie zajmują się wcale przesłanymi zgłoszeniami reklamacjami itp.
Jedno zgłoszenie potrafi obsługiwać kilkanaście osób i każda wkleja jedynie formułki, ale w niczym nie pomaga. Tajne zespoły specjalistów czy one w ogóle istnieją?
"40023368" [ ref:!00D240aE05.!500Ti057g1J:ref ]
Dostajemy maila "rozłączyliśmy twój produkt" okazuje się, że ktoś wystawił nasz produkt na czechy i podobno jest to tam zabronione więc usunęli też produkt z produktyzacji z allegro.pl (oczywiście to bzdura bo przedmiot konkurencji jest wystawiony).
Zamiast wyjaśnień konsultanci oczekują przesyłania screenów w jaki sposób pozwiązujemy produkty lub je wystawiamy.
Drugie zgłoszenie "40048398" [ ref:!00D240aE05.!500Ti05BowH:ref ] to zganiona przesyłka one box ze statusem doręczona. Klient zgłasza, że nie odebrał przesyłki mimo że status twierdzi co innego.
9.03 minie miesiąc od zgłoszenia i kompletnie nic nie zrobili, zero zaangażowania.
Na koniec korespondencji instrukcja by złożyć reklamację.
Trzecie zgłoszenie to wielowariantowość produkt A B C ze zdjęciem 1 2 3, przez kilka tygodni nie potrafili tego ogarnąć by miniatury wariantów były poprawnie wyświetlane.
Konsultant zażądał pliku exel jak to ma być. Konsultant może sobie wejść na stronę producenta, którą mu podałem i to ustawiać. Jak potrzebuje pliku exel to niech sobie zrobi. Ale po co?
Jak warianty zostały naprawione? Kontakt z innym sprzedawcą prośba o zamianę zdjęcia głównego. Raptem kilka kliknięć które wcześniej były cały czas odrzucane.
Obsługa na żenująco niskim poziomie od miesiąca brak jakiekolwiek sensownych odpowiedzi!
Jak zgłosić skargę na osoby zajmujące się tymi 3 zgłoszeniami ?
To jest ogólny kontakt gdzie moje zgłoszenie trafi na tą beznadzieja obsługę.
Generalnie szkoda czasu ne ten formularz.
Jeśli chodzi o drugi problem, nic nie wskórasz póki nie minie 30 dni od daty nadania, dopiero wtedy reklamacja będzie skuteczna, w sensie, że nie odrzucą, przerobiłam ostatnio ten temat.
Można by złożyć jakąś reklamację na opieszałość obsługi o ile to w ogóle osoby zajmowały się zgłoszeniami a nie sztuczna inteligencja.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego od ponad miesiąca nikt nie zajmuje się zgłoszeniem "40023368" [ ref:!00D240aE05.!500Ti057g1J:ref ]