Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie
Jaki czas na odpowiedź ma allegro protect poprzez email podczas rozwiązywania problemu z poszkodowanym i dochodzenia do wspólnego zadowolenia w konkretnej sprawie?
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Czyli doszliście do porozumienia a już jest złożony wniosek o rekompensatę, AP odpowiada w zasadzie w ciągu kilku dni, nie ma sprecyzowanego konkretnie czasu.
Tak ,doszliśmy do porozumienia, wniosek złożony i rozpatrzony ale miałem jeszcze kilka pytań i czekam na odp
Cześć, @Marcin_260. Zespół rozpatrujący Allegro Protect odpowiada na maile tak szybko, jak to możliwe, w kolejności napływania wiadomości.
W związku z moimi ustaleniami mam naprawić zakupiony przedmiot a koszty naprawy będą mi zwrócone przez allegro protect, czy zatem koszty wysyłki do serwisu rownież?
@Marcin_260, z reguły nie zwracamy takich kosztów, ale każdy wniosek Protect rozpatrujemy indywidualnie, więc nie jestem w stanie stwierdzić, jaka będzie ostateczna decyzja.