anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro samodzielnie zmienia nazwę produktu oraz markę

e-biokominki
#8 Zapaleniec#

Nie wiem czy robi to automat, bardziej wygląda na ręczną pracę.

Nazwy produktów często zawierają błędne dane, przez to wprowadzają w błąd kupującego np. błędny wymiar czy kolor produktu.

Każdą aukcję muszę ręcznie edytować, w dodatku muszę oczekiwać aby moja prośba została wysłuchana i zatwierdzona przez wysokie allegro.

Taki ma teraz być śmietnik?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Dokładnie tak jest, jeszcze przed komputerem stacjonarnymi czy laptopem można wychwycić te dwie nazwy ofert, jedną tą którą ułożył sprzedawca, a drugą wymyślona przez Allegro, irracjonalną, z podanym innymi rozmiarem i kolorom, a także zupełnie innym produktem.

Teraz najciekawsze jest w aplikacji, tam już wyświetla się tylko nazwa Allegro, która wprowadza w błąd kupujących.

Od około tygodnia mam z tego powodu ogrom anulowanych zakupów, gdyż klientów kupuje co widzi a e-mail z zakupem jest innego produktu

oznacz moderatorów

e-biokominki
#8 Zapaleniec#

ale udało się Tobie poprawić? bo mi zmiany odrzucają powołując się że są wbrew ich standardami

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@e-biokominki Jeśli nazwa, którą proponujesz, jest niezgodna z przyjętymi standardami, nie zostanie zatwierdzona. Natomiast kwestię danych, które wprowadzają w błąd, możemy wyjaśnić. Napisz proszę którego produktu dotyczy ten problem i podaj numery ofert.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

e-biokominki
#8 Zapaleniec#

a jakie to są dokładnie standardy?

 

9545715054

tutaj co istotne to błędny wymiar, poza tym co to za nazwa Yannkes? nie używam takiej nazwy, to nie jest także marka. Poniższe także mają nazwę Yannkes.

9545715054

9097096105

poniżej błędne kolory

9049535710

10425569321

Tak naprawdę wszystkie oferty które zostały zmienione nadają się do poprawki, ale jak mam to poprawić skoro moje wnioski o zmiany odrzucacie - podsyłam screen.

ScreenHunter_296 Aug. 10 08.59.jpg

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@e-biokominki Przekazałam Twoje zgłoszenie do konsultacji. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@nat_not "... a jakie to są dokładnie standardy?"

Czy odpowiedź na pytanie @e-biokominki brzmi tak samo jak poniższy cytat:

@_HolaOla_ 
Przykro mi, ale  na pewno nie będziemy informować o szczegółach pracy naszych systemów czy reguł, które w nich stosujemy. (...) Odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie - nie planujemy publikować takiej listy w najbliższym czasie. 

oznacz moderatorów

e-biokominki
#8 Zapaleniec#

standardów ani klucza ich myślenia zapewne nie podadzą.

Może chcą pokazać że znają się lepiej na każdym produkcie.

Największy debilizm pokazuje poniższy screen, odrzucili moją propozycje zmiany. Ma zostać błędnie podany przez nich wymiar zamiast prawidłowy

ScreenHunter_298 Aug. 10 20.04.jpg

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Produktyzacja to obecnie jeden wielki "syf". Wystawiasz towar, wpisujesz prawidłowe parametry, nie możesz wystawić, bo taki już jest w bazie (z lipnymi parametrami), produkujesz się i w końcu machasz ręką i niech ci łączy z tym co jest w bazie. Za miesiąc otrzymujesz informację, że Twoja oferta została odłączona od produktu. Wyssane z palca "kody producenta", nawet kody "EAN", dziwne nazwy produktów - to standard. Dodatkowo - wszystko przerzucone na sprzedających - Ty się ze wszystkim musisz bujać, nawet ze zgłoszeniami błędów. A i te zgłoszenia to absurd - zgłaszałem tylko 2 razy, w info otrzymałem, że zgłoszenie odrzucone, po ok. miesiącu jednak uwzględnili moje poprawki. Ale takich produktów jest masa, ja nie mam zamiaru odwalać roboty za pracowników serwisu, nikt mi za to nie zapłaci.

oznacz moderatorów

e-biokominki
#8 Zapaleniec#

ale liczysz na to że sami będą sprawdzać i poprawiać to co narobili?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

A @k_owczarek1 siedzi i zawija w sreberka...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

meblehot
#7 Wielbiciel#

Dokładnie, z naszym towarem jest to samo. Ludzie dzwonią i pytają o "Łóżko meblehot" i faktycznie taki utworzył się produkt w bazie, który skorzystał z nazwy marki, a modelu nie uwzględnia. Tak to widać potem na ekranie smartfona - weź to wytłumacz potem klientowi, że to wina allegro a nie nasza. Często allegro łączy nam też oferty standardowe do produktu ze stelażem metalowym, ludzie kupują myśląc, że płacą za pakiet ze stelażem. CHORE

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@meblehot Cześć! Jeśli produkt zostanie źle połączony z katalogiem, to zgłoś to proszę. Możesz skorzystać z przycisku bezpośrednio z poziomu błędnie połączonej oferty, na dole strony:

ko_alka_0-1649401779667.png

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@ko_alka Ola ten temat już był poruszany setki razy i zgłaszanie tego przez system nie pomaga. Problem polega na tym, że albo Wasi pracownicy albo jakiś automat zmieniają nazwy produktów w katalogu.

Produkty które ja dodałem (firma w której pracuje jest właścicielem tej marki i to są nasze produkty) po jakimś czasie miały zmienioną nazwę. W zależności od produktu pojawił się kod producenta (w nazwie lub w parametrach) którym posługuje się firma która od nas kupuje te produkty i też sprzedaje na Allegro. 

Nie tak dawno przez dwa tygodnie walczyłem z nazwą i parametrami kartusza gazowego. Ja zgłaszałem zmiany (mając ten produkt na biurku przed sobą) wraz ze zdjęciami na potwierdzenie tych parametrów, zmiany były akceptowane a po kilku dniach znowu zmieniane. Którymś razem pojawiła się w nazwie informację "4 sztuki" mimo, że ten produkt pod tym kodem EAN to 1 sztuka. 

Ten system nigdy nie będzie dobrze działał jeżeli cały czas ktoś będzie wprowadzał tam zmiany bez znajomości produktu i bez dostępu do niego.

oznacz moderatorów

meblehot
#7 Wielbiciel#

Dokładnie, to jest utopia.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka takie zgłaszanie nie dział 😞 specjalnie daje do ulubionych po zgłoszeniu i sprawdzam potem znowu zgłaszam i czekam dopiero na forum odłączacie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

Na Allegro jest jak w socjalizmie - bohatersko walczy z problemami, które samo stworzyło 😀

oznacz moderatorów

pol-company
#7 Wielbiciel#

ja mam ten sam problem co innego pojawia sie na w nazwie generowanej na allegro a co innego w nazwie mojej aukcji aukcji mam 300 teraz trzeba recznie to przegladac masakra...klient patrzy w telefonie np kolor niebieski a ja w opisie mam zielony .....

oznacz moderatorów