Allegro samodzielnie zmienia nazwę produktu oraz markę

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem czy robi to automat, bardziej wygląda na ręczną pracę.
Nazwy produktów często zawierają błędne dane, przez to wprowadzają w błąd kupującego np. błędny wymiar czy kolor produktu.
Każdą aukcję muszę ręcznie edytować, w dodatku muszę oczekiwać aby moja prośba została wysłuchana i zatwierdzona przez wysokie allegro.
Taki ma teraz być śmietnik?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie tak jest, jeszcze przed komputerem stacjonarnymi czy laptopem można wychwycić te dwie nazwy ofert, jedną tą którą ułożył sprzedawca, a drugą wymyślona przez Allegro, irracjonalną, z podanym innymi rozmiarem i kolorom, a także zupełnie innym produktem.
Teraz najciekawsze jest w aplikacji, tam już wyświetla się tylko nazwa Allegro, która wprowadza w błąd kupujących.
Od około tygodnia mam z tego powodu ogrom anulowanych zakupów, gdyż klientów kupuje co widzi a e-mail z zakupem jest innego produktu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale udało się Tobie poprawić? bo mi zmiany odrzucają powołując się że są wbrew ich standardami

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@e-biokominki Jeśli nazwa, którą proponujesz, jest niezgodna z przyjętymi standardami, nie zostanie zatwierdzona. Natomiast kwestię danych, które wprowadzają w błąd, możemy wyjaśnić. Napisz proszę którego produktu dotyczy ten problem i podaj numery ofert.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a jakie to są dokładnie standardy?
9545715054
tutaj co istotne to błędny wymiar, poza tym co to za nazwa Yannkes? nie używam takiej nazwy, to nie jest także marka. Poniższe także mają nazwę Yannkes.
9545715054
9097096105
poniżej błędne kolory
9049535710
10425569321
Tak naprawdę wszystkie oferty które zostały zmienione nadają się do poprawki, ale jak mam to poprawić skoro moje wnioski o zmiany odrzucacie - podsyłam screen.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@e-biokominki Przekazałam Twoje zgłoszenie do konsultacji. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not "... a jakie to są dokładnie standardy?"
Czy odpowiedź na pytanie @e-biokominki brzmi tak samo jak poniższy cytat:
@_HolaOla_
Przykro mi, ale na pewno nie będziemy informować o szczegółach pracy naszych systemów czy reguł, które w nich stosujemy. (...) Odpowiadając konkretnie na Twoje pytanie - nie planujemy publikować takiej listy w najbliższym czasie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
standardów ani klucza ich myślenia zapewne nie podadzą.
Może chcą pokazać że znają się lepiej na każdym produkcie.
Największy debilizm pokazuje poniższy screen, odrzucili moją propozycje zmiany. Ma zostać błędnie podany przez nich wymiar zamiast prawidłowy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Produktyzacja to obecnie jeden wielki "syf". Wystawiasz towar, wpisujesz prawidłowe parametry, nie możesz wystawić, bo taki już jest w bazie (z lipnymi parametrami), produkujesz się i w końcu machasz ręką i niech ci łączy z tym co jest w bazie. Za miesiąc otrzymujesz informację, że Twoja oferta została odłączona od produktu. Wyssane z palca "kody producenta", nawet kody "EAN", dziwne nazwy produktów - to standard. Dodatkowo - wszystko przerzucone na sprzedających - Ty się ze wszystkim musisz bujać, nawet ze zgłoszeniami błędów. A i te zgłoszenia to absurd - zgłaszałem tylko 2 razy, w info otrzymałem, że zgłoszenie odrzucone, po ok. miesiącu jednak uwzględnili moje poprawki. Ale takich produktów jest masa, ja nie mam zamiaru odwalać roboty za pracowników serwisu, nikt mi za to nie zapłaci.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale liczysz na to że sami będą sprawdzać i poprawiać to co narobili?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A @k_owczarek1 siedzi i zawija w sreberka...
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie, z naszym towarem jest to samo. Ludzie dzwonią i pytają o "Łóżko meblehot" i faktycznie taki utworzył się produkt w bazie, który skorzystał z nazwy marki, a modelu nie uwzględnia. Tak to widać potem na ekranie smartfona - weź to wytłumacz potem klientowi, że to wina allegro a nie nasza. Często allegro łączy nam też oferty standardowe do produktu ze stelażem metalowym, ludzie kupują myśląc, że płacą za pakiet ze stelażem. CHORE

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@meblehot Cześć! Jeśli produkt zostanie źle połączony z katalogiem, to zgłoś to proszę. Możesz skorzystać z przycisku bezpośrednio z poziomu błędnie połączonej oferty, na dole strony:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka Ola ten temat już był poruszany setki razy i zgłaszanie tego przez system nie pomaga. Problem polega na tym, że albo Wasi pracownicy albo jakiś automat zmieniają nazwy produktów w katalogu.
Produkty które ja dodałem (firma w której pracuje jest właścicielem tej marki i to są nasze produkty) po jakimś czasie miały zmienioną nazwę. W zależności od produktu pojawił się kod producenta (w nazwie lub w parametrach) którym posługuje się firma która od nas kupuje te produkty i też sprzedaje na Allegro.
Nie tak dawno przez dwa tygodnie walczyłem z nazwą i parametrami kartusza gazowego. Ja zgłaszałem zmiany (mając ten produkt na biurku przed sobą) wraz ze zdjęciami na potwierdzenie tych parametrów, zmiany były akceptowane a po kilku dniach znowu zmieniane. Którymś razem pojawiła się w nazwie informację "4 sztuki" mimo, że ten produkt pod tym kodem EAN to 1 sztuka.
Ten system nigdy nie będzie dobrze działał jeżeli cały czas ktoś będzie wprowadzał tam zmiany bez znajomości produktu i bez dostępu do niego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie, to jest utopia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka takie zgłaszanie nie dział 😞 specjalnie daje do ulubionych po zgłoszeniu i sprawdzam potem znowu zgłaszam i czekam dopiero na forum odłączacie 😞
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na Allegro jest jak w socjalizmie - bohatersko walczy z problemami, które samo stworzyło 😀

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ja mam ten sam problem co innego pojawia sie na w nazwie generowanej na allegro a co innego w nazwie mojej aukcji aukcji mam 300 teraz trzeba recznie to przegladac masakra...klient patrzy w telefonie np kolor niebieski a ja w opisie mam zielony .....