Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Serdecznie,
Klient posiadający Allegro Smart zakupił towar ( koszt powyżej 100zł ). Po chwili zgłosił zwrot z informacja ze towar został zakupiony przez pomyłkę. Jako sprzedający zwróciłem za pomocą płatności Allegro koszt towaru + 8zł które otrzymałem od Allegro za wysyłkę kurierska która oczywiście nie została zrealizowana.
Proszę o informacje czy po całym procederze kupujący wychodzi 8zł na plus ? Czy Allegro może potrąca te 8 zł od kupującego za zwrot który zgłosił ?
Pozdrawiam
Przy zakupach smart nie oddajesz kosztów wysyłki, jest taki komunikat przy robieniu zwrotu 🙂
Komunikat dotyczy raczej zwrotu pieniedzy za odeslanie czytnika a nie samej wysylki do kupujacego. Po drugie jesli zostaje mi 8zl po tego typu sytuacji to tez nie dobrze bo nie idzie tego jak zaksiegowac 🙂
Kupujący wychodzi na plus 🙂
Tez tak mi sie wydaje, chyba ze Allegro ma juz jakies swoje sposoby na odzyskanie tych 8zł 🙂
Być może Allegro się do Ciebie zwróci o te 8 zł, bo Tobie zapłaciło a wysyłki nie było 🙂
Jesli tak to zarowno Ja jak i Allegro mamy potwierdzenie ze te 8zl poszlo do kupujacego i niech tam szukaja 🙂
No nic pozyjemy zobaczymy, to ostatnio trafne motto tego co sie dzieje z programem Allegro Smart 🙂
@nat_not @cloudcloud @msniezek @_HolaOla_ co w takiej sytuacji ??? Zaraz zaczną się zakupy dla 8 zł i rezygnacja od razu po zakupie 😞
@Kasiekm77 poprawiam swój wcześniejszy wpis. Jeżeli zakup był Smart, a Ty zwracałeś pieniądze przez Allegro Finanse, kupującemu zwrócimy tyle, ile zapłacił, a zatrzymamy sobie kwotę, którą dołożyliśmy za wysyłkę.
Natomiast gdybyś zwracał pieniądze inną metodą (np. przelewem bezpośrednim), kupującemu zwracasz wyłącznie kwotę, którą zapłacił, a do Allegro otrzymaną od nas kwotę za wysyłkę, na poniższy numer konta:
02 1140 1124 0000 5165 0800 1041
mBANK SA O/Korp. Poznań
SWIFT: BREXPLPWPOZ
@msniezek a nie możecie takiej opcji wprowadzić z automatu, jak nie dojdzie do wysyłki a będzie zwrot wpłaty 😉
W takim razie proszę o przesłanie regulaminu i art. zgodnie z którym jest wskazany nr rachunku do zwrotu w tym przypadku 8 zł.
@Kasiekm77 myślę że tu nie jest potrzebny regulamin, przy odstąpieniu od umowy strony zwracają to co sobie świadczyły, ustawa jest wyżej od regulaminu 🙂
@Kasiekm77 do tego, co mówi @kostas11 dodam, że jeżeli nie zwrócisz tych środków, prawdopodobnie sami się o nie upomnimy - w takim wezwaniu znajdzie się powyższy numer konta.
Nie mam problemu z oddaniem tych 8 zł bo nawet nie wiem gdzie miałabym je zaksięgować. i dlatego postanowiłam zapytać się na forum bo nie otrzymałam od allegro żadnej info na ten temat. To chyba Allegro powinno już dawno przewidzieć taką sytuację i przygotować np opcje z automatu tak jak oddaje się kupującemu.
@msniezek No to niech się Allegro oficjalnie upomni, poda powód, podstawę regulaminową, numer konta. Upomnienie na Gadane nie jest upomnieniem i świadczy o braku profesjonalizmu.
@xyz96 Odpowiadamy tutaj na Wasze pytania. Nigdzie w tym wątku nie widzę żadnego upomnienia na Gadane.
@msniezek No więc jest informacja dotycząca konieczności zwrotu kwoty 8 zł, skierowana do Użytkownika, zamieszczona na Allegro Gadane, z podanym numerem konta. O braku profesjonalizmu Allegro świadczy też to, że sprzedawca musi tutaj pytać o tę sprawę.
@xyz96 dziękuję za Twoje uwagi 🙂 Wezmę sobie do serca.
@msniezek Proszę uprzejmie 🙂 Gdybyś jeszcze kiedyś miał jakiekolwiek wątpliwości, kontaktuj się, chętnie odpowiem 🙂
@msniezek ojojoj
konsultowałeś swoją wypowiedź z działem prawnym i księgowością ?
cyt: "jeżeli nie zwrócisz tych środków, prawdopodobnie sami się o nie upomnimy"
proszę to prawnie uzasadnić bo widzę tu zalążek do natychmiastowego donosu do skarbówki -jakieś nieopodatkowane ruchy pieniężne
ja jako sprzedawca nie mogę mieć burdelu w księgowości i jakiś nierozliczonych $
i te 8zł zawsze zwracam przez płatności allegro
nie mogę ich zwrócić allegro bo ich od allegro nie otrzymałem tylko do Kupującego
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja jednego nie rozumiem - jeżeli allegro potrafi dołożyć koszty wysyłki do wpłaty allegro to dlaczego nie potrafi jej odebrać po zwrocie przez swój system
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
stworzyliście potworka, za którego wcześniej czy później bekniecie w skarbówce - klient płaci po użyciu smarta - sprzedawca wystawia fakturę na kwotę na jaką zapłacił Kupujący - tak powinno być (i jest ale tylko w częsci transakacji)