Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , proszę o poradę bo nie mogę zweryfikować konta do wypłaty z allegro . Wpisuje dane z Revolut numer , wszystkie dane a już piąty raz mi odrzuca . Pisałem do wsparcia ale nikt nie zainteresował się moja sprawa . Co robić ? Konto firmowe
Cześć @amerihealth, czy zapoznawałeś się z tym artykułem dotyczącym aktywacji wypłat?
Z tego co widzę, aktywacji próbujesz dokonać z polskiego rachunku Revolut. Polskie rachunki Revolut (z oznaczeniem PL) to rachunki techniczne i nie możemy ich zweryfikować. Konieczne jest podanie rachunku zagranicznego, który jest prowadzony przez Revolut na Twoje dane.
Dziękuję spróbuję jeszcze raz
Zrobiłem przelew bankowy ale w dalszym ciągu jestem w weryfikacji. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry , moje konto firmowe zostało zweryfikowane i dziękuję moderatorom za pomoc .
Natomiast chciałem ustawić wysyłkę pieniędzy na żądanie i coś źle po klikałem i znowu wprowadziło mnie w tryb weryfikacji . Czy można to jakość anulować ? Dziękuję za pomoc @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@amerihealth już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją
Dziękuję bardzo, za szybką pomoc.
@amerihealth weryfikacja już została anulowana 😉
Jeszcze raz dziękuję za pomoc, pozdrawiam serdecznie
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ mam zweryfikowane konto , ustawione wypłaty i nie mogę wypłacić pieniędzy . Ustawiłem auto wypłaty i od 3 dni pieniądze dalej nie zostały wypłacone . Nie wiem o co chodzi , coś źle robię ? Proszę o pomoc.
@amerihealth w sprawie wypłaty pieniędzy napisz do nas przez formularz kontaktowy, chętnie pomożemy!
Napisałem dwa dni temu i cisza nadal , zero odpowiedzi . Dodatkowo pisałem drugi raz z pytaniem dlaczego nie otrzymałem pakietu powitalnego zakładając konto firmowe i też bez odpowiedzi.
@amerihealth podaj proszę numery zgłoszeń, sprawdzę to.
Zgłoszenie nr 175629983225825896 do Allegro
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ mam zweryfikowane konto , ustawione wypłaty i nie mogę wypłacić pieniędzy . Ustawiłem auto wypłaty i od 3 dni pieniądze dalej nie zostały wypłacone . Nie wiem o co chodzi , coś źle robię ? Proszę o pomoc
Cześć, @amerihealth. Już to wyjaśniam, proszę o chwilkę cierpliwości. Niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@amerihealth, wypłaty na zagraniczny rachunek są realizowane 1 i 14 dnia miesiąca. Aby wypłacić środki zgromadzone na niewspieranym saldzie, napisz do nas tutaj - zlecimy jednorazową wypłatę środków.
Napisałem , ale na zgłoszenia od ilus dni nie odpowiadacie . Wypłata środków jest ustawiona automatycznie , kwota ponad 4000 zł i mimo to nie doszło do wypłaty środków od kilku dni .
Kolejna sprawa jest jako konto firmowe powinienem otrzymać pakiet powitalny co również nie nastąpiło . Musiałem zapłacić za abonament , nie mam ulgi w prowizjach od sprzedaży ani darmowych ogłoszeń .
Napisałem , ale na zgłoszenia od ilus dni nie odpowiadacie . Wypłata środków jest ustawiona automatycznie , kwota ponad 4000 zł i mimo to nie doszło do wypłaty środków od kilku dni .
Kolejna sprawa jest jako konto firmowe powinienem otrzymać pakiet powitalny co również nie nastąpiło . Musiałem zapłacić za abonament , nie mam ulgi w prowizjach od sprzedaży ani darmowych ogłoszeń .
Napisałem , ale na zgłoszenia od ilus dni nie odpowiadacie . Wypłata środków jest ustawiona automatycznie , kwota ponad 4000 zł i mimo to nie doszło do wypłaty środków od kilku dni .
Kolejna sprawa jest jako konto firmowe powinienem otrzymać pakiet powitalny co również nie nastąpiło . Musiałem zapłacić za abonament , nie mam ulgi w prowizjach od sprzedaży ani darmowych ogłoszeń .