anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Amerihealth

amerihealth
#8 Zapaleniec

Dzień dobry , proszę o poradę bo nie mogę zweryfikować konta do wypłaty z allegro . Wpisuje dane z Revolut numer , wszystkie dane a już piąty raz mi odrzuca . Pisałem do wsparcia ale nikt nie zainteresował się moja sprawa . Co robić ? Konto firmowe 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @amerihealth, czy zapoznawałeś się z tym artykułem dotyczącym aktywacji wypłat?
Z tego co widzę, aktywacji próbujesz dokonać z polskiego rachunku Revolut. Polskie rachunki Revolut (z oznaczeniem PL) to rachunki techniczne i nie możemy ich zweryfikować. Konieczne jest podanie rachunku zagranicznego, który jest prowadzony przez Revolut na Twoje dane.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Dziękuję spróbuję jeszcze raz 

oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Zrobiłem przelew bankowy ale w dalszym ciągu jestem w weryfikacji.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Dzień dobry , moje konto firmowe zostało zweryfikowane i dziękuję moderatorom za pomoc . 

Natomiast chciałem ustawić wysyłkę pieniędzy na żądanie i coś źle po klikałem i znowu wprowadziło mnie w tryb weryfikacji . Czy można to jakość anulować ? Dziękuję za pomoc @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@amerihealth już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Dziękuję bardzo, za szybką pomoc.

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@amerihealth weryfikacja już została anulowana 😉 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Jeszcze raz dziękuję za pomoc, pozdrawiam serdecznie 

oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  mam zweryfikowane konto , ustawione wypłaty i nie mogę wypłacić pieniędzy . Ustawiłem auto wypłaty i od 3 dni pieniądze dalej nie zostały wypłacone . Nie wiem o co chodzi , coś źle robię ? Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@amerihealth w sprawie wypłaty pieniędzy napisz do nas przez formularz kontaktowy, chętnie pomożemy!

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Napisałem dwa dni temu i cisza nadal , zero odpowiedzi . Dodatkowo pisałem drugi raz z pytaniem dlaczego nie otrzymałem pakietu powitalnego zakładając konto firmowe i też bez odpowiedzi.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@amerihealth podaj proszę numery zgłoszeń, sprawdzę to.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Zgłoszenie nr 175629983225825896 do Allegro

oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ mam zweryfikowane konto , ustawione wypłaty i nie mogę wypłacić pieniędzy . Ustawiłem auto wypłaty i od 3 dni pieniądze dalej nie zostały wypłacone . Nie wiem o co chodzi , coś źle robię ? Proszę o pomoc

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @amerihealth. Już to wyjaśniam, proszę o chwilkę cierpliwości. Niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@amerihealth, wypłaty na zagraniczny rachunek są realizowane 1 i 14 dnia miesiąca. Aby wypłacić środki zgromadzone na niewspieranym saldzie, napisz do nas tutaj - zlecimy jednorazową wypłatę środków.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Napisałem , ale na zgłoszenia od ilus dni nie odpowiadacie . Wypłata środków jest ustawiona automatycznie , kwota ponad 4000 zł i mimo to nie doszło do wypłaty środków od kilku dni . 

Kolejna sprawa jest jako konto firmowe powinienem otrzymać pakiet powitalny co również nie nastąpiło . Musiałem zapłacić za abonament , nie mam ulgi w prowizjach od sprzedaży ani darmowych ogłoszeń . 

 

oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Napisałem , ale na zgłoszenia od ilus dni nie odpowiadacie . Wypłata środków jest ustawiona automatycznie , kwota ponad 4000 zł i mimo to nie doszło do wypłaty środków od kilku dni . 

 

Kolejna sprawa jest jako konto firmowe powinienem otrzymać pakiet powitalny co również nie nastąpiło . Musiałem zapłacić za abonament , nie mam ulgi w prowizjach od sprzedaży ani darmowych ogłoszeń . 

oznacz moderatorów

amerihealth
#8 Zapaleniec

Napisałem , ale na zgłoszenia od ilus dni nie odpowiadacie . Wypłata środków jest ustawiona automatycznie , kwota ponad 4000 zł i mimo to nie doszło do wypłaty środków od kilku dni . 

Kolejna sprawa jest jako konto firmowe powinienem otrzymać pakiet powitalny co również nie nastąpiło . Musiałem zapłacić za abonament , nie mam ulgi w prowizjach od sprzedaży ani darmowych ogłoszeń . 

oznacz moderatorów