Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Proszę o anulację zamówienia f0cc6c81-7ea4-11ef-bd09-790c393c14c7 ponieważ klient zamówił to samo trzy razy. Po konsultacji z nim wysłano mu przesyłkę tylko jedną bo twierdził że się pomylił a i tak jej nie odebrał.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
@phutomkow Zamówienie może anulować tylko kupujący
No tak. Ale kupujący ma to gdzieś. I co teraz trzeba zrobić?
Wniosek o zwrot prowizji i też mieć to gdzieś
Cześć, @phutomkow. Widzę, że to zamówienie z płatnością przy odbiorze sprzed miesiąca, więc transakcja nie wlicza się do Twoich wskaźników jakości sprzedaży.
Jeżeli tak ustaliłeś z klientem, to możesz w swojej zakładce z zamówieniami zmienić status transakcji na ''Anulowane''. Jeśli nie zgłosiłeś jeszcze wniosku o rabat transakcyjny, to możesz to zrobić.