anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulację zamówienia f0cc6c81-7ea4-11ef-bd09-790c393c14c7

phutomkow
#8 Zapaleniec#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

Proszę o anulację zamówienia f0cc6c81-7ea4-11ef-bd09-790c393c14c7 ponieważ klient zamówił to samo trzy razy. Po konsultacji z nim wysłano mu przesyłkę tylko jedną bo twierdził że się pomylił a i tak jej nie odebrał.

Proszę o pomoc w tej sprawie.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

fox_paws
#13 Ambasador#

@phutomkow Zamówienie może anulować tylko kupujący

oznacz moderatorów

phutomkow
#8 Zapaleniec#

No tak. Ale kupujący ma to gdzieś. I co teraz trzeba zrobić?

 

oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

Wniosek o zwrot prowizji i też mieć to gdzieś

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @phutomkow. Widzę, że to zamówienie z płatnością przy odbiorze sprzed miesiąca, więc transakcja nie wlicza się do Twoich wskaźników jakości sprzedaży.
Jeżeli tak ustaliłeś z klientem, to możesz w swojej zakładce z zamówieniami zmienić status transakcji na ''Anulowane''. Jeśli nie zgłosiłeś jeszcze wniosku o rabat transakcyjny, to możesz to zrobić. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów