Anulowanie kampanii kuponowej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, proszę o szybkie rozwiązanie ticektu nr "36464678" jestem od wczoraj wyłączony ze sprzedaży @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Żeby nie było przycisku anulowania kampanii kuponowej to jest jakaś masakra.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozwiązanie konsultanta allegro" Proszę zawiesić sprzedaż" bo nie ma przycisku do anulowania kampanii kuponowej a klienci kupują za darmo jeszcze im dopłacam, a dział techniczny pewnie się obudzi koło środy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SO-FUN Widzę, że otrzymałeś już dzisiaj odpowiedź we wskazanej sprawie. Proszę, abyś oczekiwał na dalsze informacje od doradcy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest ewidentny błąd, który trzeba poprawić bo jak może być taka możliwość że jak ktoś kupuje za 125 zł otrzymuje 100 zł w tym życiu nie ma takich promocji. To jest błąd który trzeba szybko poprawić, od soboty mam wyłączone wszystkie aukcje i nie sprzedaje, płacę za wyróżnienia allegro day, allegro ads i kto mi to zrekompensuje?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę odpowiedzieć co dalej 3 dzień bez sprzedaży może pogrążyć moją sprzedaż, to jest błąd cenowy, na logike jak może być opcja jak ktoś kupi 2 produkty za 125zł i otrzymuję 100zł gratis, to nawet P** tak nie rozdaje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SO-FUN niebawem otrzymasz od naszego pracownika wiadomość mailową z informacjami na temat zamknięcia tej kampanii, więc poczekaj proszę jeszcze chwilę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To niebawem trwa już 3 dni a ludzie dalej odbierają kupony i co z tym będzie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No i gdzie ten email???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niebawem to u was się liczy w dniach czy godzinach, bo już dwie godziny minęły i nie ma nic

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SO-FUN sprawdź proszę teraz, wysłaliśmy już tę wiadomość do Ciebie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak ale dalej jest aktwyna kampania kuponowa i ludzie odbierają kupony

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wyłączycie to?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SO-FUN tak, Twoja kampania jest już wyłączona.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje.