Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jak w temacie. Nie wyrażam zgody na Wasze łączenie moich produktów. Wprowadzacie klienta w błąd i przez was klient przestaje być zainteresowany moją ofertą. A może robicie to specjalnie? Może faworyzujecie innych sprzedawców??
Nie zgadzam się na Wasze automatyczne łączenie jakichkolwiek moich ofert na obu moich kontach.
Żądam zaprzestania takich praktyk.
Konta prostaleketryka oraz e-tomar
Dziękuję
Czy możemy również prosić o wyłączenie automatycznych zestawów na naszym koncie? Przysparza nam to wiele problemów z klientami.
gdzie jest ten magiczny przycisk ?? u mnie nic takiego nie ma
@TIK-TAK_MLAWA Możesz sobie usunąć automatycznie tworzące się, i.d.i.o.t.y.c.z.n.e i bezsensowne zestawy produktów, które do siebie nie pasują. Po kilku dniach pojawią się kolejne...
Czytając odpowiedzi moderatorów w tym wątku postanowiłem poprosić o wyłączenie automatycznego tworzenia zestawów.
Otrzymałem odpowiedź: "Niestety obecnie nie ma możliwości wyłączenia automatycznego tworzenia zestawów ofertowych. Jeżeli automatycznie utworzony zestaw nie spełnia Państwa oczekiwań to mogą go Państwo usunąć dzięki czemu nie zostanie on ponownie utworzony automatycznie w takiej konfiguracji - https://salescenter.allegro.com/bundles"...
Zadałem więc pytania:
- jaki jest sens tworzenia zestawów z produktów nie tylko nie pokrewnych, ale wręcz nie pasujących do siebie
- przy założeniu że aktywnych jest 1800 ofert, ile czasu zajmie automatyczne tworzenie i usuwanie bezsensownych zestawów
Na drugie pytanie mogę w przybliżeniu odpowiedzieć:
wzór na kombinację zestawów k-elementowych ze zbioru n-elementowego to C=n!/k!(n-k)!;
co oznacza, że z 1800 ofert można utworzyć dokładnie 1619100 zestawów 2-ofertowych.
Zakładając, że co tydzień Allegro tworzy mi 80 zestawów, które musze usunąć i które następnie już się nie pojawią automatycznie, to pełny cykl utworzenia i usunięcia wszystkich zestawów to 20238 tygodni, czyli... 389 lat!
Oczywiście pod warunkiem, że nie dodam żadnej nowej oferty. Czy ktoś z Allegro pomyślał i policzył, zanim napisał, że "możesz usunąć niechciane zestawy i taki zestaw już się nie pojawi"?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jak już wcześniej w tym wątku było napisane, cyrk i kabaret.
W zamian za wyłączenie wielu przydatnych opcji, włączyli kolejną durną nikomu nie potrzebną.
Po kiego grzyba ja się pytam ? Żeby wku...ć szefa i pokazywać mu, że inni mają taniej niż my ?
Po kiego wafla pokazuje mi również moje oferty ?
Po kiego Jasia w ogóle to włączono ? Z konta firmowego korzystamy wszyscy i muszę naprawdę widzieć co do domu zamawia sobie szef, co oglądał magazynier i szefowa?
BEZ ... eggs 🤣
|
@fox_paws poprosiłam o wyłączenie Twojego konta z automatycznie tworzonych zestawów.
Nic mi o tym nie wiadomo, aby obecnie było to niemożliwe, przepraszam za błąd w komunikacji e-mailowej.
@la_nika To jeszcze jedno...
Dlaczego za każdym razem po otwarciu strony Sales Center pojawiają się te same podpowiedzi asystenta, choć już kilka razy były one usuwane z zaznaczeniem opcji "Nie chcę dostawać tego rodzaju podpowiedzi przez 30 dni"?
@la_nika Te powiadomienia wielokrotnie usuwane pojawiają się za każdym razem
@w_kiwi Asystent przestał ponownie wyświetla podpowiedzi
W tamtym tygodniu dostałem taką odpowiedź : Dodaliśmy Państwa do listy partnerów z wyłączonym tworzeniem automatycznych zestawów, więc niebawem ta funkcja zacznie u Państwa działać (do 24 godzin). Jak na razie nic mi nowego nie utworzyli. Pozdrawiam
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
A u mnie chyba konsylium ekspertów radzi, czy można łączyć w zestawy towary o niepasujących do siebie parametrach, albo towary które tworzą zestaw bezużyteczny, bo otrzymałem odpowiedź "sprawa jest konsultowana z Działem Eksperckim"
@fox_paws zgłosiliśmy Twoje konto do wykluczenia z tworzenia automatycznie zestawów. Dodatkowo wczoraj doradca przekazał Twoje przykłady ofert do działu technicznego, żeby zweryfikować zgłoszony przez Ciebie przypadek łączenia w zestawy. Proszę Cię o cierpliwość, otrzymasz odpowiedź w wiadomości mailowej w tej sprawie.