anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria nie da się wejść na żadną stronę, cały czas przenosi tu

salepo
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Proszę o rozwiązanie problemu, nie mogę wejść praktycznie nigdzie, wchodząc na główną stronę czy też w swoje oferty przekierowuje mnie do tej strony i cały czas ta strona się odświeża, miga. Gdzie bym nie wszedł to następuje automatyczne przekierowanie. Pliki wyczyszczone i dalej to samoawaria.jpg

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@salepo nie mamy innych zgłoszeń na temat tego problemu. 
Jeśli wyczyszczenie ciastek nie działa, spróbuj proszę jeszcze skorzystać z innej przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, abyśmy mogli to zweryfikować potrzebuję nagranie ekranu, na którym, widoczny będzie opisany przez Ciebie problem z włączonym trybem deweloperskim (tutaj informacja jak go włączyć w Chrome) i widoczną zakładką "Console".
Nagranie możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.com

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@la_nika 

KOGIEL_T_0-1751276132690.png

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T a po co klikasz tego co nie powinieneś. U mnie po ok tygodniu wraca. Ktoś pisał, że wystarczy wejść edytować post i go porzucić po kilku minutach aby zapisał się szkic.

oznacz moderatorów

salepo
#7 Wielbiciel#

@la_nika

Problem ustąpił samoczynnie, już wszystko działa

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@salepo ok, dziękuję za informację 🙂 

@KOGIEL_T czy możesz napisać, co spowodowało ten błąd? Co próbowałeś zrobić? 
Zazwyczaj wystarczy cofnąć się na poprzednią stronę i odświeżyć stronę, gdy taki błąd się pojawia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@la_nika  nie wiem co mogło spowodować ten błąd, ale pojawiał się przy próbie wejścia "Dla Kupujących" (ale też już się naprawił 😉)

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KOGIEL_T ok, dzięki za informację 🙂 Najważniejsze, że już działa! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ClearLife
#8 Zapaleniec#

Ja zgłaszam, mam to samo

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#11 Animator#

ja zgłaszałam tez na czat e nr 52886888 [ ref:!00D240aE05.!500Ti0T8Jkk:ref ]

oznacz moderatorów

Dekorenashop
#7 Wielbiciel#

Mam to samo właśnie nic nie można zrobić 🤔

oznacz moderatorów

ClearLife
#8 Zapaleniec#

U mnie też nie można nic zrobić

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Dekorenashop @ClearLife proszę na początku zastosować się do kroków jakie napisała Monika:)

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#11 Animator#

u mnie tak samo 

i jest to awiaria na kazdym kompie 

moja mama tez nie moze wejśc a mieszka 500 km ode mnie 

takze jest to awaria 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@AlleMakijazPL  być może jest to problem po stronie operatora, bo u mnie działa na obu komputerach i na telefonie, więc nie jest to jakaś globalna awaria 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

Sprawa widzę została przekazana do zespołu technicznego, prośba o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów