anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria systemu „Szybka wysyłka”

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec#

Szanowna społeczności Allegro,
Zwracam się do Was jako jeden z wielu sprzedawców, którzy zostali bez żadnego uprzedzenia dotknięci błędem w systemie mierzącym jakość sprzedaży – konkretnie w miarze „Szybka wysyłka”, która od 4 czerwca działa w oparciu o nowy, jasno określony zapis:

„Zamówienia z deklaracją wysyłki natychmiast lub 1 dzień, które zostały:
– wysłane w dniu zakupu lub
– dostarczone nie później niż w przewidywanym dniu dostawy.”

Mimo że mamy setki przesyłek spełniających ten drugi warunek (dostawa na czas)nie są one zaliczane do miary, a nasza jakość sprzedaży cierpi z winy błędów Allegro.Dzisiaj (26 czerwca) uzyskałem oficjalne potwierdzenie:

-Awaria nadal nie została usunięta
-Brak daty jej usunięcia
-Nie wiadomo, ilu sprzedawców dotyczy ten problem
-Jedyną „propozycją” jest wykluczenie zamówień z miary – kosztem punktów za terminowość

🟠 To nie jest sprawiedliwe, by jedni sprzedawcy byli rozliczani według nowych zasad (wysyłka lub dostawa), a inni według starych (tylko skan nadania).
🟠 To nie do przyjęcia, że nie informuje się jasno społeczności o skali awarii ani nie zapewnia tymczasowego, równego modelu naliczania punktów.


DOMAGAM SIĘ:

  1. Oficjalnej informacji o awarii w Aktualnościach (link nadal nieaktywny mimo zapewnień).

  2. Równego traktowania wszystkich sprzedających – na czas awarii albo wszyscy powinni być rozliczani według modelu dostawy, albo nikt.

  3. Transparentności – ile kont zostało dotkniętych, kiedy można spodziewać się rozwiązania, jak zostanie zrekompensowana utrata punktów?


Jeśli jesteś w podobnej sytuacji – odezwij się w tym wątku, daj znak, pokażmy, że jest nas więcej.
Tylko wspólnie możemy wywrzeć presję na Allegro, by zaczęło traktować nas jak partnerów, a nie zbędną kolumnę w Excelu.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Mott_Coffee potwierdzam, problem nadal nie został usunięty. Odpowiedni zespół pracuje nad jego rozwiązaniem. Gdy tylko będziemy mogli podzielić się szczegółami – damy znać mejlowo i w Aktualnościach.
Obecnie zarówno w 
Aktualnościach, jak i w artykule pomocowym o liczeniu punktów jest informacja o tym, że punkty przeliczamy nieprecyzyjnie, będziemy informować na bieżąco o zmianach.
Najważniejsze jest to, że nieścisłości związane z liczeniem punktów w miarach Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka dotyczą wszystkich Sprzedających na Allegro. Nikt nie jest rozliczany według innych zasad, więc nie ma obaw o nierówne traktowanie, o którym wspominasz.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry 

Czy coś ruszyło w powyższym temacie? Czy dalej będziemy udawać, że wszystko jest ok 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Mott_Coffee Niestety nie mamy jeszcze nowych informacji w tym temacie. Przepraszamy, że czas oczekiwania na usunięcie nieprawidłowości się wydłuża.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

biumax
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

jesteśmy w podobnej sytuacji - jeśli dobrze rozumiem, po zmianie zasad punkty w mierze Szybka Wysyłka powinny być nadawane także wtedy kiedy paczka zostanie dostarczona zgodnie z przewidywanym czasem dostawy.

U nas to wygląda w ten sposób:

Obraz1.pngObraz2.png

W zgłoszeniu tego problemu (52832360) zostaliśmy poinformowani, że punkty są naliczane prawidłowo. Proszę zatem o wyjaśnienie jak działają te nowe zasady naliczania punktów skoro nadal brane są pod uwagę tylko zamówienia wysłane w ten konkretny dzień kiedy zostały złożone a nie te dostarczone na czas.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @biumax. Już to weryfikuję, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@biumax, dane zawarte w mierze Szybka wysyłka zostały błędnie przeliczone, za co przepraszam. Ciągle pracujemy nad przywróceniem prawidłowych kalkulacji w statystykach jakości sprzedaży. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

biumax
#9 Pomysłodawca#

@MiMary Cześć, dziękuję za szybką odpowiedź i weryfikację 🙂 mam nadzieję, że szybko uda się to poprawić. Poproszę o zaznaczenie tego w zgłoszeniu 52832360 żebyśmy byli informowani o postępach.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@biumax, oczywiście damy znać, gdy problem zostanie rozwiązany 😊 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec#

Kontynuuje wątek w innym wpisie 
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/nowe-zasady-naliczania-punkt%C3%B3w-za-quo...

Wygląda na to że allegro wprowadziło pusty zapis który nic nie zmienia, czekam jeszcze na potwierdzenie, będziemy dalej oceniani za coś za co nie mamy wpływu 

oznacz moderatorów