Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowna społeczności Allegro,
Zwracam się do Was jako jeden z wielu sprzedawców, którzy zostali bez żadnego uprzedzenia dotknięci błędem w systemie mierzącym jakość sprzedaży – konkretnie w miarze „Szybka wysyłka”, która od 4 czerwca działa w oparciu o nowy, jasno określony zapis:
„Zamówienia z deklaracją wysyłki natychmiast lub 1 dzień, które zostały:
– wysłane w dniu zakupu lub
– dostarczone nie później niż w przewidywanym dniu dostawy.”
Mimo że mamy setki przesyłek spełniających ten drugi warunek (dostawa na czas) – nie są one zaliczane do miary, a nasza jakość sprzedaży cierpi z winy błędów Allegro.Dzisiaj (26 czerwca) uzyskałem oficjalne potwierdzenie:
-Awaria nadal nie została usunięta
-Brak daty jej usunięcia
-Nie wiadomo, ilu sprzedawców dotyczy ten problem
-Jedyną „propozycją” jest wykluczenie zamówień z miary – kosztem punktów za terminowość
🟠 To nie jest sprawiedliwe, by jedni sprzedawcy byli rozliczani według nowych zasad (wysyłka lub dostawa), a inni według starych (tylko skan nadania).
🟠 To nie do przyjęcia, że nie informuje się jasno społeczności o skali awarii ani nie zapewnia tymczasowego, równego modelu naliczania punktów.
Oficjalnej informacji o awarii w Aktualnościach (link nadal nieaktywny mimo zapewnień).
Równego traktowania wszystkich sprzedających – na czas awarii albo wszyscy powinni być rozliczani według modelu dostawy, albo nikt.
Transparentności – ile kont zostało dotkniętych, kiedy można spodziewać się rozwiązania, jak zostanie zrekompensowana utrata punktów?
Jeśli jesteś w podobnej sytuacji – odezwij się w tym wątku, daj znak, pokażmy, że jest nas więcej.
Tylko wspólnie możemy wywrzeć presję na Allegro, by zaczęło traktować nas jak partnerów, a nie zbędną kolumnę w Excelu.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Mott_Coffee potwierdzam, problem nadal nie został usunięty. Odpowiedni zespół pracuje nad jego rozwiązaniem. Gdy tylko będziemy mogli podzielić się szczegółami – damy znać mejlowo i w Aktualnościach.
Obecnie zarówno w Aktualnościach, jak i w artykule pomocowym o liczeniu punktów jest informacja o tym, że punkty przeliczamy nieprecyzyjnie, będziemy informować na bieżąco o zmianach.
Najważniejsze jest to, że nieścisłości związane z liczeniem punktów w miarach Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka dotyczą wszystkich Sprzedających na Allegro. Nikt nie jest rozliczany według innych zasad, więc nie ma obaw o nierówne traktowanie, o którym wspominasz.
Dzień dobry
Czy coś ruszyło w powyższym temacie? Czy dalej będziemy udawać, że wszystko jest ok
@Mott_Coffee Niestety nie mamy jeszcze nowych informacji w tym temacie. Przepraszamy, że czas oczekiwania na usunięcie nieprawidłowości się wydłuża.
Dzień dobry,
jesteśmy w podobnej sytuacji - jeśli dobrze rozumiem, po zmianie zasad punkty w mierze Szybka Wysyłka powinny być nadawane także wtedy kiedy paczka zostanie dostarczona zgodnie z przewidywanym czasem dostawy.
U nas to wygląda w ten sposób:
W zgłoszeniu tego problemu (52832360) zostaliśmy poinformowani, że punkty są naliczane prawidłowo. Proszę zatem o wyjaśnienie jak działają te nowe zasady naliczania punktów skoro nadal brane są pod uwagę tylko zamówienia wysłane w ten konkretny dzień kiedy zostały złożone a nie te dostarczone na czas.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cześć, @biumax. Już to weryfikuję, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@biumax, dane zawarte w mierze Szybka wysyłka zostały błędnie przeliczone, za co przepraszam. Ciągle pracujemy nad przywróceniem prawidłowych kalkulacji w statystykach jakości sprzedaży.
@MiMary Cześć, dziękuję za szybką odpowiedź i weryfikację 🙂 mam nadzieję, że szybko uda się to poprawić. Poproszę o zaznaczenie tego w zgłoszeniu 52832360 żebyśmy byli informowani o postępach.
Pozdrawiam.
@biumax, oczywiście damy znać, gdy problem zostanie rozwiązany 😊
Kontynuuje wątek w innym wpisie
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/nowe-zasady-naliczania-punkt%C3%B3w-za-quo...
Wygląda na to że allegro wprowadziło pusty zapis który nic nie zmienia, czekam jeszcze na potwierdzenie, będziemy dalej oceniani za coś za co nie mamy wpływu