anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie podane dane Kupującego i zwrot prowizji - to chyba żart

ploma
#11 Animator

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Rzadko się udzielam, wiele tu widziałem, ale istnieją działania Allegro, które po prostu są złośliwe, wredne i bez jakiejkolwiek chęci pomocy Sprzedającym.

Klient z Czech składa zamówienie ( za pobraniem), podaje numer telefonu ze Szwajcarii. System nie pozwala wygenerować etykiety. "Krzyczy" ze musi być numer telefonu czeski. Pisze do klienta, żeby podał właściwy i oczywiście zero odpowiedzi. Zgłaszam na czacie, po 15 minutach czekania, żeby wykluczyć z Jakości. Po 3 dniach odpisuje konsultant Kamil i ŻĄDA ode mnie screenów wysłanej wiadomości wraz z datą i godziną wysłania, ponieważ TYLKO wtedy będzie mógł wykluczyć to ze statystyk.

Po 1) dlaczego Allegro pozwala na zamówienia w takim wypadku? Naprawdę, nie można ustawić boota, który przy składaniu zamówienia nie pozwoli klientowi na taką formę wysyłki? Ciągle trzeba cos poprawiać: a to za długa nazwa firmy, a to nazwa ulicy z nr bez spacji, a to właśnie błędne numery. Naprawdę jest to aż tak skomplikowane?

Po 2 ) na jakiej podstawie to ja mam udowadniać, że wysyłałem w ogóle wiadomość? Do realizacji zamówienia są wymagane poprawne dane. Przecież taki konsultant WIDZI w zamówieniu że są błędne. To ja, na urlopie, mam znajdować wiadomości i przesyłać screeny, bo Allegro pozwoliło na złożenie tego zamówienia? Czy naprawdę Wam nie wstyd? Przecież w całej tej sytuacji jest winny klient ( podał, być może nieświadomie złe dane) oraz Wy, bo pozwoliliście na złożenie zamówienia, którego przewoźnik nie obsługuje. Gdzie tu jest moja rola poświęcania czasu, udowadniania i tłumaczenia się. 

Dodam, ze wcześniej takie wykluczenie nie było problemem. Albo zmieniała się polityka, albo trafiłem po prostu na złośliwego "konsultanta" ( co by świadczyło, że interpretacja jest dowolna i zależy na kogo się trafi)

Nr zamówienia, żeby łatwiej było zweryfikować sprawę: d9682b80-6d1c-11f0-b02f-43b40b1d0b28

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ploma sprawdziłam, że Doradca wyjaśnił, dlaczego musi poprosić o potwierdzenie kontaktu z kupującym. Przykro mi, że jesteś niezadowolony z tego rozwiązania, ale taka jest procedura, która obowiązuje wszystkich. 
Nie jest to złośliwość z naszej strony, nie wiemy, czy akurat przebywasz na urlopie. 
Jeśli chodzi o weryfikacje poprawności danych na formularzu dostawy i płatności, jest to temat, który pojawia się w zgłoszeniach, a Wasze sugestie przekazujemy do odpowiednich działów, więc mam nadzieję, że w przyszłości ten problem zostanie rozwiązany.
Mogę jedynie podtrzymać prośbę Doradcy o przesłanie potwierdzenia kontaktu z kupującym. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ploma
#11 Animator

@la_nika 

Ale dlaczego mam to ja przesyłać? Proszę o wyjaśnienie, gdzie ja tu popełniłem jakikolwiek błąd? W którym momencie zamówienia coś było zawinione z mojej strony? Jednocześnie proszę o informacje ,czy z Waszej strony było wszystko ok. 

BTW: Nie mam zamiaru przesyłać screenów. Klient nie podał danych właściwych możliwych do realizacji zamówienia i nie mam możliwości go wysłania. Niedługo będziecie wymagać kolejnych "chorych" rzeczy, których nie powinniście nawet prosić. Powtórzę raz jeszcze: to Wasza wina i było wymagać poprawnych danych przy składaniu zamówienia. Oczywiście jakoś przeżyje, ze nie wykluczycie tego z Jakości. Ale proszę się zastanowić gdzie jest sens, logika i Wasz kierunek działania.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ploma nie twierdzę, że popełniłeś jakikolwiek błąd, jednak zgodnie z procedurą potrzebujemy potwierdzenie, że kontaktowałeś się z kupującym, sprawdzane jest to czy było to przed godziną graniczną dla nadania przesyłki. 
Przekażę Twoje uwagi odnośnie tej procedury do zespołu, który zajmuje się jakością sprzedaży.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ploma
#11 Animator

Ale gdzie jest napisane, ze ja mam w ogóle kontaktować się z Kupującym (podającym błędne dane) przed GODZINĄ GRANICZNĄ? Dlaczego to Wy nie kontaktujecie się z Kupującym i nie informujecie ze podał błędne dane? Dlaczego w ogóle pozwalacie na takie zamówienie? Gdzie jest napisane że to mój obowiązek? Kto to wymyślił? Mogę dostać treść tej "procedury"? Przeciez to wszystko jest nielogiczne. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ploma są to nasze wewnętrzne procedury i ich nie ujawniamy. Nie piszemy sami do kupujących, ponieważ nie możemy wiedzieć, że wśród tak wielu zamówień, jakiś kupujący podał niepoprawne dane i przez to sprzedający nie może nadać przesyłki. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów