Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dziewczyny może Wy coś zdziałacie.
Posiadamy pewien zestaw produktów w dwóch klasach cenowych ze względu na rodzaj użytych materiałów: Standard oraz Premium. Każdy jest bardzo dobrze opisany i widać ewidentne różnice.
Klient kupił u nas zestaw Standard (pewnie chodziło o niższą cenę) ale jak go otrzymał okazało się, że chciał wersję premium. Zarzucił nam celowe wprowadzenie go w błąd itd. Produktu nie chciał zwrócić mimo, że został poinformowany o takiej możliwości.
Oczywiście będąc złośliwym dał nam negatywną opinię, zaznaczając iż otrzymał błędny produkt, co nie miało miejsca, wyjaśniłem to wyżej oraz dołożył nieterminową wysyłkę co również nie miało miejsca gdyż termin na aukcji ustawiony na 2 dni robocze, klient dokonał zakupu 19.02, my wysłaliśmy towar 20.02. Zaznaczył również naszą nieuprzejmość, ale to on nas oskarżył bez żadnych podstaw o celowe wprowadzanie go w błąd.
Próbowaliśmy najpierw do niego zadzwonić i wyjaśnić, że błąd leży po jego stronie i że ma prawo do zwrotu, oczywiście nie mógł rozmawiać, ale już pisać i wrzucać negatywne opinie mógł.
Jest to ewidentnie złośliwie dodana negatywna ocena nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością.
Poprosiliśmy i usunięcie negatyw, nie usunął.
Rozmawiałem na czacie z Waszym pracownikiem ale oczywiście jak większość Waszych pracowników nie rozumie co się do niego pisze i on nie widzi żadnego problemu. Mimo, że faktycznie jak sam np termin wysyłki był prawidłowy.
Proszę usuńcie tego negatywa.
Allegro usuwa negatywne komentarze ale tylko sobie i niektórym uprzywilejowanym sprzedawcom. Mogę sypać przykładami jak z rękawa, widać to także na tym forum czy w serwisie wykop lub forum prawnym.
Okazuje się, że regulamin portalu pozwala na w/w usuwanie wpisów.
Przykład z dzisiaj - na wyraźne polecenie allegro w dyskusji wydaliśmy dzisiaj decyzję reklamacyjną - towar odebrany przez firmę miesiąc temu, uszkodzony mechanicznie przez kuriera, gdzie kupujący odebrał towar bez zastrzeżeń (sam to potwierdził) i nie spisał protokołu szkody, a wada nie tkwiła w samym produkcie.
Decyzja oczywiście odmowna i napisana profesjonalnie, z podaniem polskich przepisów i użyciem fragmentów pochodzących bezpośrednio z wyroków sądów.
Właśnie otrzymaliśmy komentarz negatywny z sentencją "Nieuprzejma obsługa"
oraz dopiskami "Serdecznie odradzam kupowania w tym sklepie. Tu, klient jest absolutnie nie wazny."
Tylko na allegro można dostać negatywny wpis za stosowanie przepisów polskich, działając na wyraźne polecenie allegro (serwis kazał nam wydać decyzję reklamacyjną, a nie pomóc kupującemu) wraz z publicznym nawoływaniem do niekupowania
Wniosek jest jeden - allegro pozwala na publiczne wpisy szkodzące przedsiębiorcom , bezpośrednio godzące ich dobra
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
komentarz zostanie usunięty?
@RED wszystkich sprzedających obowiązują te same zasady. Usuwamy komentarze tylko jeśli mamy do tego podstawy. Komentarz, o którym piszesz nie spełnia tych warunków, kupujący ma prawo wyrazić niezadowolenie z decyzji reklamacyjnej oraz subiektywnie ocenić uprzejmość sprzedającego.
@la_nikanie istnieje cos takiego jak prawo do subiektywnej opini ktora bezpodstaw moze szkalowac innych publicznie, kazdy Sad uzna to jako pomówienie z art 212 jezeli osoba pomawiajaca nie ma na to dowodów.
Skonczcie z bezprawiem i wymagajcie od kupujacych udowodnienia tego jezeli wystapiłą nieuprzejma usluga lub inna przyczyna ktorej nie mozecie sprawdzic.
@RED Napisał ze konwersowal zgodnie z prawem i nie musi kupujacemu slodzic a to ze ktos oczekuje milych slowek a drugi nie to nie ma znaczenia jezeli chodzi o prawo.
Dlaczego sprzedajacy ma przedstawiac dowody jesli trafi na nieucziwego kupujacego, a kupujacy tego nie musi robic i wszytko klepiecie jako prawo do subiektywnej oceny.
Tym bardziej ze bez powodu sprzedajacy nie ma powodu aby kogos blokowac , a negatywy pojawiaja sie czesto poprzez nie zaniechania sprzedawcy a mylne informacje i dane algorytmow o wysylce z Allegro.Albo widzimisie kupujacego i to w aspekcie dzialanosci gospodarczej nie mozna bez trzech dowodow (dlaczego az trzech) tego zablokowac. I na to nie ma obrony bo to subiektywna opinia?
A co sprzedajacy nie ma prawo do subiektywnej oceny? Konstytucja RP mowi o zasadzie rownosci wobec prawa i zakazie dyskryminacji w aspekcie spolecznym i gospodarczym. I jak to u was jest?
datsun1931 o czym w ogóle z nimi można rozmawiać.
Tak jak pisałem nam klient zarzucił nieterminową wysyłkę, inny produkt itd.
Udowodniliśmy, że wszystko było ok i że klient kłamie, allegro to potwierdziło, ale i tak nic nie zrobili, bo dodał, że byliśmy nieuprzejmi 🙂 Oczywiście widać całą dyskusję i każdy czytający jest w stanie obiektywnie ocenić kto był nieuprzejmy a kto nie, ale allegro nie potrafi tego zrobić, a ich tłumaczenie jest żałosne.
Dokładnie to samo u mnie. Kupująca kłamie, udowodniłem to, Allegro potwierdziło, i... i tylna część ciała.
Zauważcie np. co się dzieje z negatywnymi komentarzami odnośnie opóźnienia przesyłek, za które odpowiada Allegro.
Komentarz oczywiście nie jest usuwany, lecz bez żadnego problemu zostaje wykluczony z programu ocen z powodu: "wina po stronie przewoźnika".
Czyli - generalnie można wnioskować o usunięcie każdej takiej oceny ze statystyk, z powodu winy po stronie przewoźnika. Niestety, komentarz pozostaje.
@la_nika chyba będzie trzeba was pozwać
kupujący ma prawo napisać komentarz ale ma się odnosić do samej transakcji
i być zgodny z prawem i prawdą
kupujący przy waszym współudziale i na waszym portalu nawołuje publicznie do niekupowania u nas
naruszono ewidentnie nasze dobra
mam prawo wydać decyzję zgodną z prawem reklamacyjną - u was to jest niegrzeczność i powód do hejtu
macie wyraźne dowody, że komentarz jest fałszywy, narusza polskie przepisy co z tym zrobicie?
@la_nika znasz art. 14 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji?
znasz regulamin allegro art 11.6. ?
co tam jest napisane?
Wg serwisu cyt :"Allegro weryfikuje i usuwa oceny niezgodne z regulaminem, gdy je zidentyfikuje"
to też jest kłamstwo?
Czy w takim wypadku napisałem nieprawdę - Allegro narusza dobra sprzedawców pozwalając na fałszywe wpisy w komentarzach, kłamstwa i manipulacje?
Na szczescie w Polsce strona przegrana ponosi wszytkie koszty procesu, tabelki allegro i podsumowanie sprzedaży może byc pomocne w wykazaniu strat co się dzieje po bezpodstawnym negatywie.