Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu, który napotkaliśmy w związku z obsługą klientów z Allegro na rynku słowackim.
Jedna z klientek złożyła u nas zamówienie na komplet piłkarski w rozmiarze 116/122. Po otrzymaniu przesyłki stwierdziła, że rozmiar nie odpowiada jej oczekiwaniom, twierdząc, że zamawiała większy, a otrzymała mniejszy. Po dokładnym sprawdzeniu zamówienia ustaliliśmy, że wysłaliśmy rozmiar zgodny z danymi zawartymi w zamówieniu klientki. Aby wyjaśnić sytuację, przesłałem jej zrzut ekranu potwierdzający, że to ona popełniła błąd przy składaniu zamówienia. Niemniej jednak klientka uznała, że nie widzi rozmiaru, który rzekomo zamówiła, i wystawiła negatywną opinię, która nie odpowiada prawdzie.
W trakcie pisania tej wiadomości otrzymałem kolejną podobną skargę od innej klientki ze Słowacji, która również twierdzi, że nie widzi rozmiaru, który zamówiła.
Istnieje podejrzenie, że może występować problem techniczny z wyświetlaniem rozmiarów na platformie Allegro w wersji słowackiej. Sytuacja ta powoduje, że jako sprzedający niesłusznie ponosimy konsekwencje, mimo że nie popełniliśmy żadnego błędu.
Zwracam się z prośbą o weryfikację, czekan na Państwa odpowiedź i z góry dziękuję za pomoc.
Z komentarzem nic niestety nie zrobisz. Jest to "subiektywna opinia" klienta w którą Allegro nie będzie ingerować.
@Shop4Fans Proszę, podaj numer zamówienia, którego dotyczy problem.
Proszę bardzo podaję numer zamówienia: 2fcf7fd0-adad-11ef-a39f-ed4b94832ecb
numer oferty: 15280128516
klientka kupiła rozmiar 116/122 i taki dostała.
@Shop4Fans Sprawdziłam Twoją ofertę i widzę, że wymiary są prawidłowo wyświetlane zarówno na Allegro.pl jak i na Allegro.sk. W parametrach podajesz rozmiar 116-122. Możesz skontaktować się z Klientką, aby wyjaśnić sytuację i wskazać gdzie w ofercie jest podany rozmiar oraz wysłać do niej prośbę o usunięcie komentarza.
Witam, tak zrobiłem, nawet wysłałem zrzuty ekranu z strzałkami aby klientka mogł sprawdzić jaki rozmiar zamówił, bez skutecznie, oczerniła naszą firmę bezpodstawnie, jej opinia jest oszustwem i ma charakter nieuczciwy wobec sprzedającego, czy możemy tą opinię usunąć ? Proszę o informację, pozdrawiam
@Shop4Fans W sprawie usunięcia komantarza napisz tutaj.