Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co jakiś czas jestem skubany przez dodatkowe opłaty Inpost .Większości jest to kwota 3,68zł, za zmianę gabarytu który nie był błędny .
W toku reklamacji In post nie ma dowodu nawet zdjęć paczek .Niedawno uruchomili w końcu historię wpłat ,wypłat i widać że in post podbiera z puli wpłaty kiedy mu pasuje .
dziś mam np:
Obciążenie
Opłata za przekroczenie wymiarów przesyłki
632xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- 246.00 zł nie wiem za co za 1 przesyłkę ??
To się na pozew zbiorowy nadaje ,
Co Wy na to .
@Super_Prezent_Jak rozumiem zawozisz paczki do "paczkopunktu" lub kurier Impostu je odbiera? Jeśli tak to przy takiej ilości i kwocie spokojnie można zgłosić zawiadomienie do prokuratury z kilku paragrafów podejrzenia o wyłudzenie, oszustwo itd. Znajdź tu kilka osób co też ma taką sytuacje i UOKiK się dorzuci do "puli nagrody" dla przedsiębiorczości Impostu 😉 O ile taki proceder istnieje i w większej skali 😉
@ZibiK30 Tak, kurier odbiera paczki codziennie. Proceder ten trwa od dłuższego czasu ale faktycznie wcześniej bywały nieprawidłowości w nadawaniu paczek przeze mnie.
Od prawie 2 miesięcy prowadzę wysyłkę perfekcyjnie a dalej okradają mnie z pieniędzy.
@Super_Prezent_Zrób tak jak napisałem, przynajmniej szybciej reklamacje pozytywnie Ci rozpatrzą (prawdopodobnie) Z dużymi w pojedynkę nie da się wygrać, zawsze potem na czymś innym mogą sobie odbić, chyba, ze będą już się bali.
Opisana sytuacja nie ma wpływu na naliczenie dodatkowej opłaty.
W przypadku braku wolnej skrytki w wskazanym gabarycie kurier umieszcza paczkę wolnej skrytce w celu umożliwiania Klientowi jak najszybszego odbioru przesyłki. W takim przypadku Klient nie otrzymuję dopłaty za weryfikację paczki przy zmianie gabarytu.
Dopłatę stosuje się zawsze, gdy zweryfikujemy niezgodność deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem i ma to zastosowanie po weryfikacji gabarytów przesyłki w naszych oddziałach.
Jeśli w takiej sytuacji do przesyłki została naliczona opłata za niezgodność/przekroczenia wagi lub wymiarów, Nadawca ma prawo do złożenia reklamacji. Wówczas sprawa jest weryfikowana przez Dział Reklamacji.
Witam wszystkich serdecznie,
Tak jak też myślałem, mamy pierwsze efekty przerzucenia rozliczeń.
W dniu dzisiejszym odwiedziłem jakże lubiany dział "rozliczenia z allegro"
Ku mojemu zdziwieniu znalazłem takiego kwiatka:
To przekracza ludzkie pojęcie.
Dodam, że powyższa przesyłka była bliska wymiaru granicznego i miała wymiary 63cm x 38cm x25cm i wagę max 5kg.
Chętnie zapraszam Pana z INPOSTU, żeby zobaczył jak jego pracodawca O****A sprzedających na tym portalu.
Zapewne w najbliższej przyszłości wiele osób podpisze się pod tym postem z uwagi na niejasności na swoich rozrachunkach.
Reklamacja złożona.
Pozdrawiam
Kamil
@ePlatinum reklamuj, coraz więcej jest takich postów 😞
Ironizując .. Inpost dziekuje za święta bez alkoholu 🤣
ePlatinum łatwo nie będzie , skończy się pewnie odwołaniem od 1 decyzji . Miałem podobną sytuację , przywalili mi 1,5 stówki za nadgabaryt przesyłki z 1/ słownie--- jednym kremem do twarzy / suma boków przesyłki nie mogla mieć więcej jak 40cm i waga może 400g
dziękujemy za zgłoszenie.
Każdy taki przypadek jest weryfikowany indywidualnie.
Dopłatę stosuje się zawsze, gdy zweryfikujemy niezgodność deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Jeśli w tej sprawie została już zgłoszona oficjalna reklamacja prosimy oczekiwać na odpowiedź z działu reklamacji. Zasadność nałożonej opłaty zostanie zweryfikowana na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego.
W jaki sposób możemy skutecznie złożyć reklamację, aby została jak najszybciej rozpatrzona? @InPost dolicza nam ostatnio dopłatę za weryfikację przesyłki przy zmianie gabarytu do każdej jednej przesyłki. Nie jest to możliwe, ponieważ stosujemy kartony od Inpost dla danego gabarytu.
Inpost notorycznie okrada sowich klientów. Mam ten sam problem.
Zgłosiłem reklamację do Inpostu na ponad 100 źle zweryfikowanych przesyłek(w listopadzie). Otrzymałem odpowiedź, że reklamacja została odrzucona. Nadawałem paczki w gabarycie B a zmieniali na A itd... Oczywiście sprawdziłem etykiety i wszystko się zgadza.
W odpowiedzi dostałem informację, że mogę odwołać się od tej decyzji pisemnie w ciągu 14 dni. Zbieram dokumenty i wysyłam.
Niestety żerują na sprzedawcach doliczając średnio po kilkadziesiąt dopłat przy 2000 paczek wysłanych.
W tym wypadku odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem a Allegro tylko przyklaskuje 🙂
@Super_Prezent_ myślę, że reklamacja to za mało. Trzeba sprawę nagłośnić i pisać gdzie się da. Do UOKIK itd. To nie jest jakiś przypadek, temat jest znany od ponad pół roku i inpost nic z tym nie robi, bo to gigantyczny przekręt. Klienci pieją z zachwytu nad paczkomatami, a my sprzedawcy jesteśmy okradani w biały dzień. Tak nie może być.
Reklamację można złożyć poprzez:
1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.
@InPost Napisz od razu, że reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie i będzie trzeba pisać odwołanie pisemne. Odbijacie piłeczkę jak tylko się da.
@edwanex Takie same dopłaty doliczają do faktury, którą dostajesz w rozliczeniu miesięcznym. Przejrzyj swoje faktury i prawdopodobnie znajdziesz niesłusznie doliczone opłaty również tam.
Witam
Nawet nie wiedziałem o tym naliczaniu przez allegro sądziłem że robi to in post przez aplikację a tu doszło jeszcze SMART ........
Widzę że allegro z in post dobry biznes nawiązali u mnie to samo :
NAZWA USŁUGI DODATKOWEJ:
Dopłata za weryfikację przesyłki przy zmianie gabarytu
KOD:
INP_N3_WER_GABARYT
A paczka prawidło nadana pilnujemy gabaryty.
to są jaja
oj nie bardzo chce mi się w to wierzyć, bo temat jest na forum od pół roku i z wypowiedzi wielu osób wynikało, że opłaty mieli doliczane pomimo prawidłowych gabarytów paczki. Mało tego, były osoby, które wysyłały non stop jednakowe przesyłki i tylko do częsci były dopłaty, a do pozostałych paczek nie. Jeśli jest tak jak wyżej napisano oznacza to, że inpost całkiem świadomie dolicza te dopłaty, licząc, że nadawca w natłoku nadań nie zauważy tego. Nie świadczy to zbyt dobrze o firmie, która szuka pieniędzy w ten sposób, a żeby przykryć te praktyki sugeruje składanie reklamacji. Słabiutko.
@mikezaNo i masz odpowiedź, prawdopodobnie oznaczasz źle, nie zgodnie z opisem gabarytu 😉 Pozostaje Ci tylko zacząć je fotografować z miarą przy paczce najlepiej na wadze i przyłapać, udowodnić na kilku a potem obciążyć w reklamacji za wszystkie naliczone 😉
Czyli tak jak już nie raz pisałem, Najlepiej i najbezpieczniej robić całkowitą dokumentacje wysyłki i odbioru. Nie zwali nikt potem winy na nikogo, każdy będzie miał dowód. Może to dodatkowa robota, ale się "zwróci" w postaci braku ewentualnych problemów w dalszym efekcie. Niestety wystarczy jedna "czarna owca" i cała firma dostaje za nią po tyłku, firmy kurierskie zdają sobie z tego sprawe i mają straty wkalkulowane, a liczba pracowników jest niemożliwa do upilnowania każdego pracownika.
@InPost Szanujmy się..
Wysłałem ponad 300 głośników o gabarycie B a tylko do kilku mam doliczone dodatkowe koszty.
Tak samo sytuacja wygląda z innymi przedmiotami, tylko do kilku doliczana jest dodatkowa opłata.
Składam reklamację, zanim dostanę odpowiedź minie kolejne 30 dni i kolejne dodatkowe opłaty, które doliczacie mi regularnie...
To jawne okradanie klienta.
@Super_Prezent_ i to jest najlepszy dowód na to, że jest to celowe działanie nastawione tylko i wyłącznie na okradanie wysyłających. Nie możemy bać się tego słowa. inpost liczy po prostu, że wiele osób nie będzie tak dokładnie analizować rachunków i nie zauwazy tych dopłat, dodatkowo nie każdemu będzie się chciało składać reklamację.
A już miałem podpisywać z nimi umowę indywidualną, ale teraz bardzo mocno się zastanawiam na sensem takiego działania. Ja nie mam czasu, żeby codziennie pisać reklamację, to jest oferta dobra dla bezrobotnego.