Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
Proszę o interwencję, kupujący zakupił u mnie wieczorem towar, następnego dnia anulował zamówienie - kliknął, że chce zwrócić towar - powód "zakup przez pomyłkę". Pragnę zaznaczyć, że towar nawet nie został jeszcze wysłany, ale nie ma sprawy przelew został zwrócony do kupującego. Dzisiaj wystawił dyskusje, że nie otrzymał przelewu. Wysłałam screen z informacją, że przelew został zrobiony. Po kilku minutach otrzymałam wiadomość, że otrzymaliśmy negatywa, tak o bez niczego. Napisałam do supportu Allegro. Otrzymałam informację, że rzeczywiście komentarz jest do usunięcia. I tak się stało. Parę godzin później kolejny negatyw od tego samego kupującego. Znowu ten sam proces, piszę do supportu Allegro i tym razem Pani pisze, że w sumie nie ma podstaw do usunięcia komentarza, a Pani która wcześniej usunęła komentarz najwyraźniej się pomyliła.
Zwrócono zwykłym przelewem czy przez płatności allegro?
Komentarze bez opisu są praktycznie niemożliwe do ruszenia, niestety...
Przez allegro.
Zawsze dobrze jest zmieniać status zamówienia w ostatniej chwili, wtedy kupujący może jeszcze sam anulować, a jak anuluje to nie może wystawić komentarza. Próbowałaś dzwonić dogadać się?
Jeśli nie to spróbuj, odczekaj parę dni i zadzwoń. Czasem jak emocje zejdą to ludzie są bardziej rozmowni.
Jeśli chodzi o komentarz to jest jeszcze opcja że jeśli kupujący anulował jeszcze przed wysyłką (np następnego dnia z rana) to można uznać że dokonał zakupu tylko po to by wystawić komentarz, bo potwierdzenie zwrotu wpłaty dostał jeszcze przed jego wystawieniem z tego co piszesz.
Więc była by podstawa do usunięcia komentarza. Ale to musi allegro uznać.
Nie rozmawiałam z tym Panem, bo szczerze nie wiem nawet o czym mam z nim rozmawiać.
Raz już został ten komentarz skasowany, uznany jako niezasadny. Za drugim razem, już support nie chciał.
No cóż kolejny raz trzeba dochodzić swoich praw..... to przykre
Jak nie marchewką to kijem, gdy nic nie zadziała wyślij mu poleconym przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarza, dobrze też jak byś dogadała się z jakimś radcą prawnym żeby Ci pieczątkę podstawił.
Kupujących należy edukować, jeśli allegro nie chce to własnoręcznie.
Dzięki za podpowiedzi. Wierzę jeszcze w moc Allegro - bo sorry, nie było wysyłki - Pan po prostu następnego dnia przed wysyłką anulował zamówienie/zrobił zwrot jeszcze z powodem "zakup przez pomyłkę". Tak jak mówisz, upewnił się, że otrzymał zwrot przelewu i wystawił negatywa.
Za co? Za nic...
Nie godzę się na takie nieuczciwe praktyki - myślę już o każdej opcji - czy to ktoś powiązany z konkurencją? Nie wiem... Ewidentnie ten Pan chce nam uprzykrzyć życie....
Mimo emocji itd. nie powinno się w takiej sytuacji dopuszczać do takich komentarzy. Co się dziwicie, ludzie już teraz w rodzinach nie rozmawiają ze sobą, gdzieś muszą upuścić emocje , zobaczcie do czego doszło gdzie się ten naród pogubił?☹️
@auto-mixshop zapoznałam się ze sprawą i widzę, że kupujący sam zmienił swoją ocenę i nie masz już od niego negatywa, tylko pozytyw 🙂
Tak, telefon mimo wszystko pomógł.
Ale to tak nie powinno być, sprzedający nie jest niczemu winien - dostaje negatywa, a Allegro nie pomaga tylko zawsze bierze stronę kupującego i powołuje się na swój skąpy regulamin kiedy może usunąć negatywny komentarz....