anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

blednie wysłany towar klient nie chce go oddać

SanexHurtowBHP
#11 Animator#

Błędnie wysłany towar chyba zdarza się u każdego u mnie zdarzyło się to w kwietniu klient założył dyskusję  nakazał wysalać od razu towar bo ma nagły wyjazd ,allegro oczywiście zaczęło straszyć blokada konta od razu wysłaliśmy towar klient miał włożyć nie prawidłowy do paczkomatu. Mija 3 miesiące klient nie odpisuje na meile zablokował nasz telefon allegro też umywa ręce .Towar  droższy do zamawianego kwota 150 zł czy to się opłaca zgłosić na policję.Klient konto ma 14 lat na allegro .

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

pinkpink11
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@SanexHurtowBHP Myślę, że dla zasady i dla przykładu warto - będzie to czasochłonne aczkolwiek jeśli masz niezbite dowody na przywłaszczenie to sprawa będzie łatwa do wygrania.
Jeśli klient zrobił tak raz to nie będzie miał oporów aby zrobić tak kolejny raz kiedy będzie okazja.

oznacz moderatorów

ares_
#13 Ambasador#

@SanexHurtowBHP 

W pierwszej kolejności wysłał bym pismo (pocztą z potwierdzeniem odbioru) w którym wzywasz klienta do oddania towaru w wyznaczonym przez Ciebie terminie i poinformował, że w razie nie oddania sprawę zgłosisz na policję lub skierujesz sprawę do sądu. Dodaj do tego jakieś paragrafy np z kodeksu karnego o przywłaszczeniu i zobacz jak klient zareaguje.

A czy warto faktycznie zgłaszać taką sprawę za 150zł? To już sam musisz zdecydować.

oznacz moderatorów

pinkpink11
#12 Orędownik#

Tacy ludzie żerują na podejściu "i tak mu się nie będzie chciało coś z tym robić"

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SanexHurtowBHP Możesz podać numer zamówienia, o które chodzi?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#11 Animator#

da4a0ad1-b1e7-11ec-8d9c-c5853f089608

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@SanexHurtowBHP, bardzo mi przykro, że doszło do takiej sytuacji. Z tego, co widzę, podjęliśmy dwie próby skontaktowania się z Kupującym. Możesz rozważyć zgłoszenie tej sprawy odpowiednim organom.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#11 Animator#

czyli konta nie zablokujecie ? to dla czego przy pomyłce mi groziliście blokadą  konta a kupującemu nie ? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@SanexHurtowBHP Allegro to portal przyjazny kupującym. Sprzedający musi radzić sobie sam. Niestety.

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#11 Animator#

u mnie przy kradzieży którą kazaliście zgłosić na policję klient dalej konto ma aktywne ?

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@SanexHurtowBHP, bardzo mi przykro, natomiast jedynym rozwiązaniem jest zgłoszenie sprawy odpowiednim organom.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@SanexHurtowBHP allegro może se straszyć, masz 14 dni na rozpatrzenie reklamacji 😄

Jest to reklamacja i było poprosić klienta o odesłanie towaru na reklamację i wysłać poprawny po zwrocie błędnego ! Nauczka na przyszłość żeby nie iść klientom na rękę 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

I tu wkracza @msniezek z wykładem udowadniając na tym przykładzie,  że Allegro chroni i Kupujacych i Sprzedających i że należy iść Kupującym na rękę.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@SanexHurtowBHP w którym miejscu Allegro "zaczęło straszyć blokadą konta"? Nie widzę niczego takiego w treści dyskusji, w ogóle nie brał w niej udziału pracownik Allegro (umieszczaliśmy jedynie automatyczne informacje o kolejnych statusach przesyłki).

Konto kupującego nie jest zablokowane, ponieważ nie mamy żadnych obiektywnych informacji na temat statusu tej sprawy. W takich sytuacjach ograniczamy się do wysyłania mu kilku próśb o kontakt ze sprzedawcą.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#11 Animator#

w treści nie ma ale z automatu idzie po za 🙂 Skoro nie ma obiektywnych informacji to czemu klient założył dyskusję  przyznał się ze dostał ten towar macie wgląd do tego?  wygenerował list do tej pory towaru nie oddał macie wgląd do tego .Wysłaliście 2 ostrzenia z jego strony brak odpowiedzi mój telefon zablokował kontaktu od 2 miesięcy zero .A Pan mi pisze cytuje 

Konto kupującego nie jest zablokowane, ponieważ nie mamy żadnych obiektywnych informacji na temat statusu tej sprawy.

czyli czego Panu jeszcze z  obiektywnych informacji potrzebuje 

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#11 Animator#

Panie Macieju ciężkie pytania brak odpowiedzi od 8 czekam na odpowiedz ,pewnie za chwile usuniecie temat 🙂 po co zaczyna Pan temat ? 

oznacz moderatorów