Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Błędnie wysłany towar chyba zdarza się u każdego u mnie zdarzyło się to w kwietniu klient założył dyskusję nakazał wysalać od razu towar bo ma nagły wyjazd ,allegro oczywiście zaczęło straszyć blokada konta od razu wysłaliśmy towar klient miał włożyć nie prawidłowy do paczkomatu. Mija 3 miesiące klient nie odpisuje na meile zablokował nasz telefon allegro też umywa ręce .Towar droższy do zamawianego kwota 150 zł czy to się opłaca zgłosić na policję.Klient konto ma 14 lat na allegro .
@SanexHurtowBHP Myślę, że dla zasady i dla przykładu warto - będzie to czasochłonne aczkolwiek jeśli masz niezbite dowody na przywłaszczenie to sprawa będzie łatwa do wygrania.
Jeśli klient zrobił tak raz to nie będzie miał oporów aby zrobić tak kolejny raz kiedy będzie okazja.
W pierwszej kolejności wysłał bym pismo (pocztą z potwierdzeniem odbioru) w którym wzywasz klienta do oddania towaru w wyznaczonym przez Ciebie terminie i poinformował, że w razie nie oddania sprawę zgłosisz na policję lub skierujesz sprawę do sądu. Dodaj do tego jakieś paragrafy np z kodeksu karnego o przywłaszczeniu i zobacz jak klient zareaguje.
A czy warto faktycznie zgłaszać taką sprawę za 150zł? To już sam musisz zdecydować.
Tacy ludzie żerują na podejściu "i tak mu się nie będzie chciało coś z tym robić"
@SanexHurtowBHP Możesz podać numer zamówienia, o które chodzi?
da4a0ad1-b1e7-11ec-8d9c-c5853f089608
@SanexHurtowBHP, bardzo mi przykro, że doszło do takiej sytuacji. Z tego, co widzę, podjęliśmy dwie próby skontaktowania się z Kupującym. Możesz rozważyć zgłoszenie tej sprawy odpowiednim organom.
czyli konta nie zablokujecie ? to dla czego przy pomyłce mi groziliście blokadą konta a kupującemu nie ?
@SanexHurtowBHP Allegro to portal przyjazny kupującym. Sprzedający musi radzić sobie sam. Niestety.
u mnie przy kradzieży którą kazaliście zgłosić na policję klient dalej konto ma aktywne ?
@SanexHurtowBHP, bardzo mi przykro, natomiast jedynym rozwiązaniem jest zgłoszenie sprawy odpowiednim organom.
@SanexHurtowBHP allegro może se straszyć, masz 14 dni na rozpatrzenie reklamacji 😄
Jest to reklamacja i było poprosić klienta o odesłanie towaru na reklamację i wysłać poprawny po zwrocie błędnego ! Nauczka na przyszłość żeby nie iść klientom na rękę 😞
I tu wkracza @msniezek z wykładem udowadniając na tym przykładzie, że Allegro chroni i Kupujacych i Sprzedających i że należy iść Kupującym na rękę.
@SanexHurtowBHP w którym miejscu Allegro "zaczęło straszyć blokadą konta"? Nie widzę niczego takiego w treści dyskusji, w ogóle nie brał w niej udziału pracownik Allegro (umieszczaliśmy jedynie automatyczne informacje o kolejnych statusach przesyłki).
Konto kupującego nie jest zablokowane, ponieważ nie mamy żadnych obiektywnych informacji na temat statusu tej sprawy. W takich sytuacjach ograniczamy się do wysyłania mu kilku próśb o kontakt ze sprzedawcą.
w treści nie ma ale z automatu idzie po za 🙂 Skoro nie ma obiektywnych informacji to czemu klient założył dyskusję przyznał się ze dostał ten towar macie wgląd do tego? wygenerował list do tej pory towaru nie oddał macie wgląd do tego .Wysłaliście 2 ostrzenia z jego strony brak odpowiedzi mój telefon zablokował kontaktu od 2 miesięcy zero .A Pan mi pisze cytuje
Konto kupującego nie jest zablokowane, ponieważ nie mamy żadnych obiektywnych informacji na temat statusu tej sprawy.
czyli czego Panu jeszcze z obiektywnych informacji potrzebuje
Panie Macieju ciężkie pytania brak odpowiedzi od 8 czekam na odpowiedz ,pewnie za chwile usuniecie temat 🙂 po co zaczyna Pan temat ?