anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BLOKADA KONTA ZA KOMENTARZ NIE POLECAM OD KLIENTA KTÓRY NIE ODEBRAŁ PACZKI

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

Klient zamówił paczkę za pobraniem , nie odebrał jej od kuriera , przekierował na magazyn GLS deklarując że ją z tamtąd odbierze, paczka zgodnie z regulaminiem oczekiwała na niego 7 dni roboczych , dostaliśmy informację że taka sytuacja ma miejsce i usiłowaliśmy skontaktować się z klientem , ale nie odbierał telefonu więc paczka z automatu zostałą do nas cofnięta . I WTEDY SIĘ ZACZĘŁO .... dyskusja , ocena nie polecam , grożenie , straszenie sądem , skarbowym i każdą jedną instytucją w tym kraju. Po rozmowach z allegro , komentarz usunięty ponieważ paczka nie została odebrana , dyskusja zamknięta ... i ponownie komenatrz dyskusja i tak klika razy . Po ponad tygodniu bez informacji która powinna PONOĆ przyjść automatycznie okazało się że mamy zablokowane konto i teraz UWAGA NAJLEPSZE dział bezpieczeństwa informuje że aby odblokować konto mam skontaktować się z klientem aby usunął ocenę która ZGODNIE Z REGULAMINEM jest niezasadna ponieważ KLIENT NIE ODEBRAŁ PACZKI POBRANIOWEJ . Pisałam wypracowania tłumacząc sytuację i nie mam żadnej rozmowy , żadnych konkretów, żaden argument z mojej strony nic nie wnosi , stanowisko działu bezpieczeństwa się nie zmienia . Nawet wczoraj zagryzając zęby dzwoniłam do tego klienta ale również nie odebrał telefonu tak jak wcześniej , sytuacja jest dla mnie absurdalna - jako sprzedający wywiązałem się na 100% z swoich obowiązków , nie zrobiłem nic co mogłoby spowodować taką sytuację a konsekwencje są takie że pozbawili mnie dochodu ,a dodam że mam na utrzymaniu 3 dzieci , zastanawiam się czy tutaj nie dochodzi do popełnienia przestępstwa ... BŁAGAM POMÓŻCIE 

oznacz moderatorów
59 ODPOWIEDZI 59

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

@TRANS-CZESCI mmmm..... czemu koszt wysyłlki lampy do samochodu u Ciebie wynosi    UWAGA !!! 120 zł i dziwisz się ,że klient tak Cię ocenia ....

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

po 1 klient kupując towar widzi jaki jest koszt przesyłki i skoro się na niego decyduje to widocznie on mu odpowiada , po 2 paczki pakuje mi firma zewnętrzna więc koszt pakowania plus koszt wysyłki jest taki a nie inny a po 3 klient tak jak pisałam nie odebrał paczki więc ten koszt jest mój 

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

ale co to ma do rzeczy? klient nie odebrał paczki i hcyba nie dlatego, że transport był drogi. 

Ocena nie polecam bo coś było za drogie? to idz gdzie indziej i szukaj opcji jak najlepszej dla siebie

 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Ci w Allegro nie mają ze sobą kontaktu, to co niektórzy tu robią to wola o pomstę do nieba. Perzcież zajrzał by jeden z drugim do dyskusji i wszystko byłoby jasne.

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

ale nawet jakby zajrzał, to i tak na nic, bo klient ponawia komentarze i dyskusje.

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

zgłosiłam klienta do weryfikacji ale uznali że nie ma przesłanek aby go zablokować ponieważ nic nie wskazuje na to że kupił lampę złośliwie i celowo, to że mnie nęka komentarzami , obraża itd nie jest dla nich żadnym argumentem

oznacz moderatorów

capitalpackaging
#9 Pomysłodawca#

Proponuję zacząć zamawiać rozmowy tel. w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Z doświadczenia wiem, że sztuczne inteligencje wypisują czasem bzdury, a po rozmowie telefonicznej kilkukrotnie udało się rozwiązać problem.

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

DZIĘKI ... WŁAŚNIE JESTEM PO KOLEJNEJ ROZMOWIE , KOLEJNA SPRAWA ZAŁOŻONA, WALCZĘ ....

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

sprawdź czy to nie działanie konkurencji. 

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

Miałam taką myśl ponieważ niedawno zwolniłam pracownika ale nie mam tego jak sprawdzić i udowodnić , gdy googlowałam klienta niczego nie znalazłam 

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

1. spróbuj powiązać adres, nazwisko, nr tel. z czymś co może ci się pokojarzy.

2. negatyw to nie koniec świata, każdy go keidyś zaliczyć musi, trzeba to przepracować w sobie i żyć dalej

3. na spokojnie napisz rzeczową odpowiedź na komentarz. opisz co się stało - tam jest niewiele znaków niestety, cała historia ci się nie zmieści. Ale tak dla przyszlych klientow.

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

Generalnie przestałam dzownić i usuwać te komentarze , mam to w nosie tym bardziej  że nic złego nie zrobiłam ale już mi zeszło 300 aukcji i nie mam jak poprawić oceny ogólnej pnieważ nie sprzedaje

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

to pisz kolejne dowołania do allegro...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tanio nie jest z tymi dostawami, ale to prawda że kupujący widzi.  Ocena oceną ale za to blokada???

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

tak bo jakość sprzedaży spadła dzięki tej jednej ocenie do poziomu WYMAGA POPRAWY mam teraz -1349 punktów

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To pozamiatał.😵

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

to pisz ponownie do allegro, jeśli udało się poprzednio to pousuwać, to może teraz też się uda, tylko musiaąłbyś trafic na kogoś kumatego albo umiejącego czytać ze zrozumieniem. Tu musiałabyś ściskać kciuki.

I nie ma pewności, że usunięte komenatrze nie powrócą, bo stety-niestety, ale druga strona może je w nieksończonowść wystawiać.

oznacz moderatorów

Syla270985
#12 Orędownik#

@TRANS-CZESCI wygląda to na celowe działanie... Udaj się do kancelarii, nie pozostaje nic innego, jak dochodzenie swoich praw/racji przed sądem. Na Twoim miejscu, nie odpuściłabym sprawy. Celowe niszczenie komuś firmy odbije mu się czkawką. 

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

MIAŁAŚ rację znalazłam typa , sprzedaje na allegro pod innym loginem , mało tego sprzedaje częsci do aut tak jak Ja więc mam nadzieję że to są wystarczające przesłanki do do zasady o nieuczciwej konkrencji

oznacz moderatorów