Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Została nałożona na moje konto blokada sprzedaży . Klient złożył reklamację. Sześć godzin po rozpoczęciu dyskusji odniosłem się do niej . Decyzja była taka że nie uznałem reklamacji pozytywnie.
Kupujący złożył wniosek o POK a konsultantka allegro nałożyła na moje konto ograniczenia sprzedaży .
Czy to konsekwencja odrzucenia reklamacji?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Templar78 Kwestię blokady konta możemy wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej. Zachęcam Cię do kontaktu przez formularz.
@Templar78 w email od allegro o blokadzie masz podany powód blokady.
Pewnie obawy o bezpieczeństwo przyszłych transakcji.
Powód blokady to nieterminowa odpowiedź co jest nieprawdą
przecież taki jest standard obsługi allegro
nie ty pierwszy i ostatni
podobne sytuacje już były opisywane tutaj na forum
----------------------------
złożysz reklamację dostajesz odpowiedź całkowicie bezsensowną
dopiero jak się dopytasz uchylą rąbka tajemnicy
ja prowadzę kilka takich dyskusji z allegro
typu oskarżamy Cię o coś ale nie napiszemy o co
bo nie
przejrzystość, czytelność, transparentność, kodeks dobrych praktyk zapomnij o tym
cytat z dzisiaj
Rozumiem, że sytuacja może być dla Pana frustrująca. Informuję jednak, że każda decyzja o usunięciu komentarza podejmowana jest na podstawie obowiązującego regulaminu Allegro oraz wewnętrznych procedur moderacyjnych, które nie są publicznie udostępniane.
@Templar78 w pewnym sensie tak , poleciała jakość do nieakceptowalnej
zobacz tu - https://salescenter.allegro.com/sales-quality