Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Blokada konta za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od allegro dotyczącym jakiejś reklamacji która i tak jest wyłączona bo reklamacje po roku złożył przedsiębiorca zakup na fakturę efekt zakańczając sie aukcje itp itd no sorry allegro ale maile od was z powiadomieniami filtruje do malo ważnych bo są ich tysiące dziennie... Typu powiadomienie o wystawieniu aukcji lub zakończeniu oferty
Moje pytanie czy mogę pociągnąć do odpowiedzialności za blokadę osobę która ja włączyła to raz dwa to co zrobili jest zgodne jak uważają z ich regulaminem ale niezgodne z prawem?
A to jest dobre.... Po prostu HIT!
"Twoje konto nie zostało zablokowane, ze względu na to, że nie chciałeś oddać pieniędzy, tylko ze względu na to, że Kupująca nie mogła się z Tobą skontaktować mimo wielokrotnych próśb."
Czy kupująca wykorzystała wszystkie możliwe sposoby kontaktu? - Przecież najprostszym i najpewniejszym sposobem jest wysłanie listu poleconego. A jak ktoś składa reklamację - pakuje przedmiot w paczkę i odsyła do sprzedawcy ze stosownym pismem.
Allegro przeszło "samych siebie". W sytuacji, gdy konkurencja "pipi" odbiera serwisowi setki tysięcy klientów - takie bzdurne działania są po prostu jak "strzał w piętę".
Gratuluję pracownikom serwisu "zdrowego rozsądku". A konkurencja sobie rośnie i przejmuje coraz więcej sprzedających i klientów. Co robi Allegro w tym zakresie? - nic... Tzn. robi, a mianowicie podnosi prowizje, żeby pokryć straty.
ale mało istotne skopiuję tutaj maila co napisaliście nam blokując konto a co Pani napisała mi tutaj
"Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy wyjaśnień na wcześniej wysyłane do Ciebie wiadomości odnośnie reklamacji kupującego" ten mail też miał tytuł "allegro" może tak pomyślcie o zmianie tytułów i możliwości filtracji dla sprzedających bo nie idzie tego w normalny sposób nie przeoczyć ba jeśli przychodzi do mnie takich maili z takim tytułem od 1000 do 4000 dziennie to proszę sobie wyobrazić gdzie one trafiają i czy mam możliwość odczytania musiałbym każdy dzień klikać chyba z tydzień albo i dłużej nie wiem nie próbowałem:):)
A Pani mi napisała że powodem jest brak kontaktu z kupującym niby jak i gdzie?? odpisałem na jaki adres ma wysłać przedmiot bo takie było pytanie od kupującego pomijając że zakup był fakture vat!!
poza tym wcześniej wysłanego maila od was nie ma!!! a jak jest to proszę mi podać jego treść tutaj żebym mógł w jakikolwiek sposób go odnaleźć
prosty przykład macie działy np. reklamacje z którym mam teraz problem to tytuł maili od tego działu mógłby być oznaczony "allegro reklamacje" a nie standardowo allegro jak każdy inny od was co ułatwi nam wyłapywanie filtrowanie ważnych maili od was
@Mabert-pl Kupująca 1 lipca skontaktowała się z Tobą przez Centrum Wiadomości. Była to prośba o podanie danych potrzebnych do zwrotu. 11 lipca wciąż nie było od Ciebie odpowiedzi, dlatego 12 lipca napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową. Możesz zlokalizować tę wiadomość na swojej skrzynce.
z chęcią wrzuciłbym tutaj zrzut z ekranu że było inaczej z kupującą
@Mabert-pl Możesz to zrobić, tylko zamaż wszystkie dane (login, adres itp.)
pozwole sobie skopiować w co i tak pewnie Pani nie uwierzy
@Mabert-pl I na Twoją ostatnią wiadomość pojawiła się odpowiedź dokładnie 1 lipca o godzinie 7:38 od Kupującej z prośbą o pełne dane, czyli kod pocztowy, miejscowość i numer telefonu. Właśnie na tą wiadomość Klientka nie otrzymała odpowiedzi.
i za takie coś robicie blokadę konta???
klientka dobrze wie w jakiej miejscowosci tak moze przeoczyłęm jeden mail lub dwa na kilka tysiecy dziennie filtracja moze zawalila lub tym podobnym
klient zawierając z nami umowe kupna sprzedaży był poinformowany na jaki adres wysłąć zwroty!!!
wieczne pretensje do sprzedawców o wszystko a nic od siebie
i znowu zadam pytanie mam nadzieje że teraz mi Pani odpowie czy klientka zawierając umowe kupna sprzedaży była poinformowana o tym na jaki adres wysłać zwroty?
@Mabert-pl Klientka była poinformowana, ponieważ takie informacje są dostępne w zakładce "zwroty" przy ofercie. Nie zmienia to jednak faktu, że powinieneś odpowiedzieć Kupującej, kiedy zadała pytanie dotyczące reklamacji i taki jest też powód blokady (brak wyjaśnień dotyczących reklamacji).
jasny gwint normalnie a kiedy mogę spodziewać się odblokowania bo pieniądze przelaliśmy już kilka godzin temu
@Mabert-pl Wnioski są rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich napływania. Wysłałeś ich już 4, dlatego proszę nie zakładaj więcej spraw, ponieważ tylko wydłuża to czas ich procesowania. Jak już pisałam wcześniej, skontaktowałam się z odpowiednim zespołem z wielką prośbą o przyspieszenie odpowiedzi dla Ciebie.
tak powinienem odpowiedzieć ale niestety tak się nie stało choć nie twierdze ze nie do końca gdybym napisał że została Pani o tym poinformowana przy zakupie to byłaby dobra odpowiedź
ogolnie to za to że nasz pracownik nie podał w odpowiedzi do klientki Miasta mimo że została o tym poinformowana przy zakupie i zaakceptowała regulamin klikając na waszym portalu aukcje to nałożyliscie blokade czy poprostu jest to jakas proba zemsty za to ze w zeszłym tygodniu nie chciałem oddać klientowi pieniedzy za to że nie odebrał przesyłki (palety) i muszę zapłacić za przesyłkę zwrotną czym został obciążony został kupujący a wy oddaliscie mu pieniądze z pok-u to juz totalna paranoja była te pieniadze mogą być wykorzystywane przeciwko oszustą a nie dla nich
z naszej strony zostało wszystko załatwione zgodnie z prawem panującym w RP liczę na to że szybko odblokujecie konto i liczę na to że przeczyta to dużo ludzi pozdrawiam życzę miłego wieczoru!
@ko_alka wskaż przepis, który nakazuje podawać procedurę reklamacji/zwrotów jeżeli jest zawarta w linkowanej ofercie
@Mabert-pl allegro jeżeli nie odpowiesz w dyskusji w ciągu 24h często blokuje konta
nie ma o tym mowy w regulaminie serwisu