Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Blokada konta za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od allegro dotyczącym jakiejś reklamacji która i tak jest wyłączona bo reklamacje po roku złożył przedsiębiorca zakup na fakturę efekt zakańczając sie aukcje itp itd no sorry allegro ale maile od was z powiadomieniami filtruje do malo ważnych bo są ich tysiące dziennie... Typu powiadomienie o wystawieniu aukcji lub zakończeniu oferty
Moje pytanie czy mogę pociągnąć do odpowiedzialności za blokadę osobę która ja włączyła to raz dwa to co zrobili jest zgodne jak uważają z ich regulaminem ale niezgodne z prawem?
Dodam że pieniadze zwróciłem natychmiast choć prawnie nie musiałem rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców a blokada już kilka godzin jutro paru pracowników będzie musiało naprawić bałagan który mi zrobili za co też muszę zapłacić o co tu chodzi?
@Mabert-pl Cześć. Z tego co widzę, blokada nie została nałożona ze względu na zignorowanie "powiadomienia od Allegro", ale ze względu na ignorowanie zgłoszeń, wiadomości i telefonów od Kupującej, która chciała złożyć reklamację z tytułu rękojmi na produkt, który przestał działać. Zakup został dokonany w październiku 2021 roku i nie minął jeszcze rok.
Dodatkowo od 1 stycznia 2021 roku jeśli Kupujący prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, to ma uprawnienia podobne do tych, które przysługują konsumentom (zatem rownież prawo do reklamacji z tytułu rękojmi, nawet w przypadku jej wyłączenia dla przedsiębiorców).
Sprawę blokady wyjaśnisz mejlowo z Działem Bezpieczeństwa (widzę, że przesłałeś już kilka mejli w tej sprawie, zatem poczekaj na odpowiedź).
Nic takiego co Pani moderator napisała nie ma miejsca raz kontakt z klientem utrzymany jak napisałem wyżej pieniądze zwrócone blokada za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od allegro moje pytanie jak to się ma do prawa polskiego Pani moderator
Co ma jednoosobowa działalność do faktury VAT która wziął klient prawnie to wygląda w jeden sposób dlatego proszę nie pisać tutaj takich rzeczy bo to też nie ma zastosowania
@Mabert-pl Przykro mi, ale nie mogę się z Tobą zgodzić. Konta na Allegro nie są blokowane bez przyczyny. Kontakt z Klientem nie został utrzymany, dlatego Kupujący poprosił nas o pomoc. Widzę, że w korespondencji wyjaśniasz przyczyny tej sytuacji. Dział Bezpieczeństwa ponownie zweryfikuję sprawę i podejmie dezycję o odblokowaniu konta.
Dodatkowo jeśli chcesz się dowiedzieć jaki związek ma jednoosobowa działalność i reklamacja z tytułu rękojmi, polecam Ci zapoznać się z tymi informacjami: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00310
Są bez przyczyny, blokujecie konta niekiedy specjalnie przed lub w okolicach 14 dnia miesiąca, bo taki jest termin faktur :] Notorycznie również łamane jest prawo Polskie. Reklamacja dla was to chleb powszedni, nawet jak klient **piiip**olnie paczką o ziemie, bo mu się telefon nie spodobał i odda taki sprzedającemu to i tak zawłaszczycie od niego pieniądze z POKu 😄
Pieniądze zwróciłem a towar jeszcze nie dotarł do nas klient zadał pytanie o adres do zwrotów to napisaliśmy poza tym jest on na naszej stronie czy tylko sprzedający musi umieć korzystać z allegro a jak kupujący nie umie to zgłasza problem wam i wtedy nie wystarczy wytłumaczyć klientowi gdzie może znaleźć adres lub nawet podać nasz adres tylko blokujecie konto bo macie w szerokim poszanowaniu że ktoś się dwoi i troi żeby zarobic na chleb
Ja nie chcę żeby się Pani zgadzała podam zrzut z ekranu w mailu żebyście wiedzieli że kontakt z klientka był niech pani odpowie czy taka blokada jest zgodna z prawem?
@Mabert-pl Na Allegro dbamy o jakość i bezpieczeństwo transakcji. Jeśli zostaje podjęta decyzja o nałożeniu blokady na konto, to jest ona uzasadniona i w pełni zgodna z regulaminem Allegro (który zaakceptowałeś podczas rejestracji konta w naszym serwisie).
@ko_alka dlaczego wprowadzasz w błąd @Mabert-pl
art 38a ustawy konsumenckiej wcale tak nie twierdzi
ja w pewnym sklepie znalazłem taką odpowiedź na negatywny komentarz
"Dziękuję za zakupy w naszym Sklepie. Zgodnie z informację dostępną w naszej ofercie, nie przyjmujemy zwrotów produktów od firm. "
Hey. Podepnę się pod temat z obawy o blokadę mojego konta.
Jak sprawa rękojmi ma się do rzeczywistości, jeśli po ponad roku aukcja zniknęła z serwisu - ja nie mogę jej odnaleźć - a klient zgłasza reklamację na towar kupiony rzekomo u mnie. Nie mój towar. Zupełnie inny. Obcy. Kupujący uporczywie twierdzi, że mimo upływu roku, rękojmia przysługuje mu na dwa lata i nie ważne, że towar nie pochodzi z mojej sprzedaży, powołuje się na długo trwającą reklamację z naszej strony. Faktycznie, nie odesłaliśmy mu żądanego przedmiotu, gdyż nie podał swoich personaliów, nie podał numeru telefonu, nawet adresu. Stąd przekroczyliśmy termin 14 dni na rozpatrzenie. Klient jest bardzo uparty, a my nadal nie wiemy, czy mamy mu oddać pieniądze za towar innego pochodzenia ? Wysyłaliśmy mu zdjęcia naszego produktu i tego elementu, części samochodowej, który on odesłał nam. To są dwa różne przedmioty. Czy w przypadku odrzucenia jego roszczeń, Allegro zablokuje nam konto generujące kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie ? Pozdrawiam Tomek.
Nic takiego co Pani moderator napisała nie ma miejsca raz kontakt z klientem utrzymany jak napisałem wyżej pieniądze zwrócone blokada za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od was
Nie odpowiedziala Pani na żadne z moich pytań co jest lekko irytujące ja nie pytałem czy to jest zgodne z waszym regulaminem tylko czy zgodne z polskim prawem?
Nie odpowiadając na pytania łamie Pani regulamin allegro ?
@Mabert-pl Wszystkie działania są podejmowane w zgodzie z prawem. Czy możesz uzasadnić jakie dokładnie przepisy według Ciebie zostały naruszone?
wie Pani co ta dyskusja jest mało pouczająca ja się Pani pytam czy zgodne z prawem jest blokowanie sprzedawcy który nic nie zrobił niezgodnego z prawem?? tym bardziej nie dostaliśmy przedmiotu do ręki z powrotem tak jak wcześniej Pani napisała po kilku miesiącach od zakupu z klientem wymieniliśmy korespondencję oddaliśmy pieniądze bo chcemy móc sprzedawać dalej w miarę szybko a z waszej strony nic...
@Mabert-pl Rozumiem, że nie jest to dla Ciebie komfortowa sytuacja i poprosiłam już Dział Bezpieczeństwa o szybsze zweryfikowanie Twojej sprawy. Twoje konto nie zostało zablokowane, ze względu na to, że nie chciałeś oddać pieniędzy, tylko ze względu na to, że Kupująca nie mogła się z Tobą skontaktować mimo wielokrotnych próśb. Nie wymagaliśmy od Ciebie zwrotu pieniędzy z tytułu reklamacji, a tym bardziej zwrotu pieniędzy, kiedy nie miałeś szansy zapoznać się z faktycznym stanem produktu. Myślę jednak, że pracownik Działu Bezpieczeństwa doceni ten fakt i konto wkrótce zostanie odblokowane.