anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od allegro dotyczącym

MAMY ROZWIĄZANIE!
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Blokada konta za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od allegro dotyczącym jakiejś reklamacji która i tak jest wyłączona bo reklamacje po roku złożył przedsiębiorca zakup na fakturę efekt zakańczając sie aukcje itp itd no sorry allegro ale maile od was z powiadomieniami filtruje do malo ważnych bo są ich tysiące dziennie... Typu powiadomienie o wystawieniu aukcji lub zakończeniu oferty 

Moje pytanie czy mogę pociągnąć do odpowiedzialności za blokadę osobę która ja włączyła to raz dwa to co zrobili jest zgodne jak uważają z ich regulaminem ale niezgodne z prawem?

 

oznacz moderatorów
62 ODPOWIEDZI 62
komis-bell
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Dodam że pieniadze zwróciłem natychmiast choć prawnie nie musiałem rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców a blokada już kilka godzin jutro paru pracowników będzie musiało naprawić bałagan który mi zrobili za co też muszę zapłacić o co tu chodzi?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mabert-pl Cześć. Z tego co widzę, blokada nie została nałożona ze względu na zignorowanie "powiadomienia od Allegro", ale ze względu na ignorowanie zgłoszeń, wiadomości i telefonów od Kupującej, która chciała złożyć reklamację z tytułu rękojmi na produkt, który przestał działać. Zakup został dokonany w październiku 2021 roku i nie minął jeszcze rok. 

Dodatkowo od 1 stycznia 2021 roku jeśli Kupujący prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, to ma uprawnienia podobne do tych, które przysługują konsumentom (zatem rownież prawo do reklamacji z tytułu rękojmi, nawet w przypadku jej wyłączenia dla przedsiębiorców). 

Sprawę blokady wyjaśnisz mejlowo z Działem Bezpieczeństwa (widzę, że przesłałeś już kilka mejli w tej sprawie, zatem poczekaj na odpowiedź). 

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Nic takiego co Pani moderator napisała nie ma miejsca raz kontakt z klientem utrzymany  jak napisałem wyżej pieniądze zwrócone blokada za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od allegro moje pytanie jak to się ma do prawa polskiego Pani moderator

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Co ma jednoosobowa działalność do faktury VAT która wziął klient prawnie to wygląda w jeden sposób dlatego proszę nie pisać tutaj takich rzeczy bo to też nie ma zastosowania

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mabert-pl Przykro mi, ale nie mogę się z Tobą zgodzić. Konta na Allegro nie są blokowane bez przyczyny. Kontakt z Klientem nie został utrzymany, dlatego Kupujący poprosił nas o pomoc. Widzę, że w korespondencji wyjaśniasz przyczyny tej sytuacji. Dział Bezpieczeństwa ponownie zweryfikuję sprawę i podejmie dezycję o odblokowaniu konta. 

Dodatkowo jeśli chcesz się dowiedzieć jaki związek ma jednoosobowa działalność i reklamacja z tytułu rękojmi, polecam Ci zapoznać się z tymi informacjami:  https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00310 

oznacz moderatorów
matYs307
#11 Animator#

Są bez przyczyny, blokujecie konta niekiedy specjalnie przed lub w okolicach 14 dnia miesiąca, bo taki jest termin faktur :] Notorycznie również łamane jest prawo Polskie. Reklamacja dla was to chleb powszedni, nawet jak klient **piiip**olnie paczką o ziemie, bo mu się telefon nie spodobał i odda taki sprzedającemu to i tak zawłaszczycie od niego pieniądze z POKu 😄

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Pieniądze zwróciłem a towar jeszcze nie dotarł do nas  klient zadał pytanie o adres do zwrotów to napisaliśmy poza tym jest on na naszej stronie czy tylko sprzedający musi umieć korzystać z allegro a jak kupujący nie umie to zgłasza problem wam i wtedy nie wystarczy wytłumaczyć klientowi gdzie może znaleźć adres lub nawet podać nasz adres tylko blokujecie konto bo macie w szerokim poszanowaniu że ktoś się dwoi i troi żeby zarobic na chleb

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Ja nie chcę żeby się Pani zgadzała podam zrzut z ekranu w mailu żebyście wiedzieli że kontakt z klientka był niech pani odpowie czy taka blokada jest zgodna z prawem?

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mabert-pl Na Allegro dbamy o jakość i bezpieczeństwo transakcji. Jeśli zostaje podjęta decyzja o nałożeniu blokady na konto, to jest ona uzasadniona i w pełni zgodna z regulaminem Allegro (który zaakceptowałeś podczas rejestracji konta w naszym serwisie). 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@ko_alka dlaczego wprowadzasz w błąd @Mabert-pl 

art 38a ustawy konsumenckiej wcale tak nie twierdzi

Art. 38a. prawa konsumenta


Stosowanie przepisów dotyczących konsumenta

Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@ko_alka @Mabert-pl 

ja w pewnym sklepie znalazłem taką odpowiedź na negatywny komentarz

"Dziękuję za zakupy w naszym Sklepie. Zgodnie z informację dostępną w naszej ofercie, nie przyjmujemy zwrotów produktów od firm. "

Odpowiedź z dnia 14 lip 2022
 
- jaki to sklep?
 
.
.
.
.
taki oficjalny sklep na a
 
@Mabert-pl  czujesz się pokrzywdzony wyślij im kontrolę z uokik czy inspekcji handlowej
lub idź do sądu
 
oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

Hey. Podepnę się pod temat z obawy o blokadę mojego konta.

Jak sprawa rękojmi ma się do rzeczywistości, jeśli po ponad roku aukcja zniknęła z serwisu - ja nie mogę jej odnaleźć - a klient zgłasza reklamację na towar kupiony rzekomo u mnie. Nie mój towar. Zupełnie inny. Obcy. Kupujący uporczywie twierdzi, że mimo upływu roku, rękojmia przysługuje mu na dwa lata i nie ważne, że towar nie pochodzi z mojej sprzedaży, powołuje się na długo trwającą reklamację z naszej strony. Faktycznie, nie odesłaliśmy mu żądanego przedmiotu, gdyż nie podał swoich personaliów, nie podał numeru telefonu, nawet adresu. Stąd przekroczyliśmy termin 14 dni na rozpatrzenie. Klient jest bardzo uparty, a my nadal nie wiemy, czy mamy mu oddać pieniądze za towar innego pochodzenia ? Wysyłaliśmy mu zdjęcia naszego produktu i tego elementu, części samochodowej, który on odesłał nam. To są dwa różne przedmioty. Czy w przypadku odrzucenia jego roszczeń, Allegro zablokuje nam konto generujące kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie ?  Pozdrawiam Tomek.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Nic takiego co Pani moderator napisała nie ma miejsca raz kontakt z klientem utrzymany  jak napisałem wyżej pieniądze zwrócone blokada za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od was

 

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Nie odpowiedziala Pani na żadne z moich pytań co jest lekko irytujące ja nie pytałem czy to jest zgodne z waszym regulaminem tylko czy zgodne z polskim prawem?

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Nie odpowiadając na pytania łamie  Pani regulamin allegro ?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mabert-pl Wszystkie działania są podejmowane w zgodzie z prawem. Czy możesz uzasadnić jakie dokładnie przepisy według Ciebie zostały naruszone? 

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

wie Pani co ta dyskusja jest mało pouczająca ja się Pani pytam czy zgodne z prawem jest blokowanie sprzedawcy który nic nie zrobił niezgodnego z prawem?? tym bardziej nie dostaliśmy przedmiotu do ręki z powrotem tak jak wcześniej Pani napisała po kilku miesiącach od zakupu z klientem wymieniliśmy korespondencję oddaliśmy pieniądze bo chcemy móc sprzedawać dalej w miarę szybko a z waszej strony nic...

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mabert-pl Rozumiem, że nie jest to dla Ciebie komfortowa sytuacja i poprosiłam już Dział Bezpieczeństwa o szybsze zweryfikowanie Twojej sprawy. Twoje konto nie zostało zablokowane, ze względu na to, że nie chciałeś oddać pieniędzy, tylko ze względu na to, że Kupująca nie mogła się z Tobą skontaktować mimo wielokrotnych próśb. Nie wymagaliśmy od Ciebie zwrotu pieniędzy z tytułu reklamacji, a tym bardziej zwrotu pieniędzy, kiedy nie miałeś szansy zapoznać się z faktycznym stanem produktu. Myślę jednak, że pracownik Działu Bezpieczeństwa doceni ten fakt i konto wkrótce zostanie odblokowane. 

oznacz moderatorów